26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСАД повторно се спротивставува на спојувањето на AT&T и Time Warner

САД повторно се спротивставува на спојувањето на AT&T и Time Warner

Министерството за правда на САД се обидува да го откаже преземањето на „Time Warner Inc.“ од страна на „AT&T Inc.“, апелирајќи против одлуката од минатиот месец што скоро заврши со еден од најважните предизвици против конкуренцијата.

Владата поднесе жалба од две страници во четвртокот во федералниот суд, еден месец откако окружниот судија Ричард Леон ги отфрли аргументите на Министерството за правда дека зделката од над 80 милијарди долари ќе ја потисне конкуренцијата во индустријата на платената телевизија, пишува „The Wall Street Journal“.

„AT&T Inc.“, вториот по големина мобилен оператор во САД, го заврши договорот од 85 милијарди долари со медиумската компанија „Time Warner Inc.“ кратко време по одлуката на судијата. Операторот се согласи да ги одржува кабелските мрежи на „Time Warner“ во деловна под-поделба, освен средствата за комуникација на „AT&T“, доколку владата одлучи да се жали на одлуката.

Жалбата нема да промени ништо во „AT&T“, додека одлуката на окружниот суд остане во сила, но претставува несакано одвраќање за компанијата во која директорите се стремат да ги засилат влоговите во големиот свет на шоу бизнисот.

Топката сега се префрла на апелациониот суд на САД во округот Колумбија, каде тричлен состав ќе ги разгледа тврдењата на Министерството за правда дека судијата Леон донел погрешна одлука. Процесот на жалба може да потрае неколку месеци, оставајќи ја неизвесноста околу плановите на „АТ&Т“.

Жалбата против спојувањето е еден од најочекуваните антимонополски случаи во последните децении, а одлуката на судијата Леон е една од најстрашните загуби за министерството.

Спојувањето на „AT&T“ е „вертикално“, во комбинација со водечката положба како дистрибутер на платена телевизија, на пример услугата за сателитска телевизија „DirecTV“, заедно со содржина од „Time Warner“: најпопуларните кабелски канали, вклучувајќи ги „HBO“, „CNN“, „TNT“ и „TBS“.

Во еден типичен случај на антимонополски истраги, предизвиците за властите ќе бидат хоризонталните договори кои вклучуваат две компании во истиот бизнис кои целосно се натпреваруваат.

Жалбите во спојувањата се невообичаени делумно поради фактот што неколку случаи на спојување одат на суд. Во последниве години, владата го освои најголемиот дел од случаите со тоа што жалбата непотребно ја направи.

По завршувањето на спојувањето „AT&T“ брзо го преименува својот забавен бизнис „WarnerMedia“, а новиот директор Џон Станки ги помина последните неколку недели во нова империја во Њујорк, Атланта и Лос Анџелес за да се сретне со вработените и да им каже дека ќе бидат во способни раце.

„AT&T“, исто така, започна нова „pay-TV“ услуга во својата мобилна мрежа наречена „WatchTV“. Услугата која користи нов модел за поставување на исплата е бесплатна за претплатниците на неограничени планови за податоци и чини 15 долари месечно за други корисници. Извршниот директор Рандал Стивенсон ги објави плановите за новата услуга од клупата за време на судската парница.

„AT&T“ неодамна ги зголеми месечните надоместоци за уште 5 долари за „DirecTV“. Истото го направи и „SlingTV“ на конкурентот „Ding Network“. Критичарите на спојувањето тврдат дека брзите зголемувања на цените ја покажуваат загриженоста што ја мотивира тужбата поднесена од Министерството за правда.

„AT&T“ веќе направи неколку потези од своите планови да стане медиумска сила. Компанијата го купи „DirecTV“, сателитскиот ТВ провајдер во 2015-та година за 48,5 милијарди долари.

Шопинг турата на „AT&T“ продолжи по соединувањето со „Time Warner“, со договор за услугата за дигитална реклама „AppNexus“ од 1,6 милијарди долари.

Договорот „AppNexus“ е најновиот потег од напорите телекомуникациската компанија од Далас за интервенција на пазарот за дигитални реклами на сметка на „Google“ и „Facebook Inc.“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП