Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Opel дава увид во иднината со следните чекори на брендирање

Време: 12:38

Датум: јули 11, 2018

Категорија: АВТОБИЗ

  • Германски, пристапен, возбудлив: Концепт на брендот што ќе ги прикажува убаво подесените вредности на Opel
  • Нова германска: отворена кон светот, фокусирана кон луѓето
  • Впечатлив и чист дизајн: Емоционален и сигурен, јасен и интуитивен
  • Компас за иднината: уверен, нов идентитет со фокус на амблемот на брендот

Риселсхајм. Додека Opel работи напорно за да стане високо ефикасна автомобилска компанија во PSA групацијата, како што најави генералниот директор Мајкл Лохшелер за време на презентацијата на PACE!, компанијата исто така е зафатена сo зајакнување и дотерување на својот профил. Пред крајот на годината, концепт возилото што во моментов се создава во студиото за дизајн ќе покаже каде се движи Opel.

“PACE! е компас за одржлива и успешна иднина за Opel “, вели Мајкл Лохшелер. “Покрај зголемување на профитабилноста и ефикасноста, PACE! вклучува и зајакнување на Opel брендот. Затоа им дадов на моите тимови задачa да го прецизираат профилот на Opel и да создадат концептен автомобил кој ја симболизира насоката кон која одиме “.

Германски, пристапeн, возбудлив – ова се трите вредности на брендот кои се вградени во ДНК-то на секој модел и иницијатива на Opel, и ќе продолжи да го прави тоа во иднина. Во последниве месеци, типовите на дизајнот, маркетингот и инженерингот на Opel ги наоѓаат одговорите на прашањето како овие вредности можат подобро да бидат сплетени од дизајнот, технологијата и содржината на автомобилите на Opel и пристапот кој компанијата го има кон своите клиенти. Тимот, заедно со заменик претседателот за дизајн, Марк Адамс ја ревидираше филозофијата на дизајнот на Opel и има намера да примени некои дотерувања при создавањето на идните бестселери од Риселсхајм. Првиот поглед на она што го има во иднина и како ќе изгледаат моделите на Opel до средината на 2020 година сега е откриено – сѐ уште скриено под наслов, но веќе покажувајќи значајни детали.

Еден елемент кој дизајнерскиот тим сакал да го однесе на ново ниво е како модерната германска ориентација може да се изрази во идни производи, со што ќе се изостри профилот на брендот. “Нова германска значи дека ние се дефинираме не само врз основа на традиционалните германски вредности. Се разбира, инженерската совршеност, техничките иновации и извонредниот квалитет остануваат важни за нас. Сепак, модерната Германија е многу повеќе од ова. Ние сме отворени за светот, отворени и навистина се грижиме за луѓето – во германскиот јазик, овој став се нарекува “menschlich” – човек, со еден збор. Нашите клиенти, каде и да живеат или доаѓаат, се наши водичи и компас за сè што правиме “, објасни Адамс.

Два основни елементи на философијата на идниот дизајн на Opel директно произлегуваат од овој израз на нова германска: “смели” и “чисти”. “Дизајнот на Opel е емотивен, скулптурен и сигурен, создаваме возбудливи дизајни што се издвојуваат. Ние го резимиравме со терминот храбар и чист. Вториот клучен аспект на германскиот дизајн е неговата јасност, интуиција и фокус. Ова се наоѓа во терминот чист “, објасни Адамс. Претходните иконски дизајни од минатото на Opel се јасно поврзани со овие квалитети. Еден од најзачудувачките примери на овој “храбар” и “чист” принцип е Opel CD компакт дискот кој се истакна на меѓународната сцена кога ја прослави својата светска премиера на Салонот во Франкфурт во 1969 година.

Овие клучни елементи се исто така јасно видливи во најновата идеја на дизајнерскиот центар во Риселсхајм – критички прифатениот GT Concept. “Силните пропорции, едноставните, но скулптурните површини, храбрата графика и ретките, но исклучително добро направнени детали – концептот на брендот од 2018 година, кој го подготвуваме, продолжува да ги развива принципите што ги истражувавме со GT Concept. Постои јасен континуитет и конзистентност во начинот на кој ги изразуваме вредностите на Opel. Сепак, направивме неколку чекори напред и сега ја поставуваме структурата за идното лице на Opel. Ова ќе биде артикулирано околу она што го нарекуваме “Opel Compass”, објасни Адамс. Opel Compass ги организира дизајнерските елементи на идното лице на Opel околу две силни оски кои го преминуваат амблемот на брендот – кој станува точка на фокус повеќе од кога било досега. Средишната линија на хаубата претставува вертикална оска, која ќе стане похрабра и почиста во нејзиното правење. Хоризонталната оска е симболизирана со типичниот светлосен потпис во форма на крило, кој ќе продолжи да се зајакнува и развива на сите идни возила на Opel. Концептот на бренд од 2018 година, кој ќе биде откриен пред крајот на годината, ќе биде првото возило што ќе го прикаже идното лице на Opel дизајнирано според принципите на Opel Compass.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Cupra Formentor изгледа „опасно“ (фото+видео)

    Cupra Formentor изгледа „опасно“ (фото+видео)

    Новата шпанската марка „Cupra“, која до неодамна беше поделба на „Seat“ во Женева ќе претстави прототип на спортски кросовер чија сериска верзија ќе излезе на…

  • Volvo S60 тргна за Европа од Америка

    Volvo S60 тргна за Европа од Америка

    „Volvo“ започна од САД да го извезува новиот „S60“, кој се произведува во фабриката во Јужна Каролина. Првите прмиероци од новата генерација на лимузината на…

  • Opel се фокусира на рели со ADAM и следната Corsa

    Opel се фокусира на рели со ADAM и следната Corsa

    Одлична традиција: Opel останува лојален на мотоспортот Европски шампионат во рели: следната Opel Corsa како R2 достапна на крајот на 2020 година Риселсхајм. Opel останува…

  • Компактни спортски автомобили во врвна форма:  Новиот Audi TT RS Coupé и Новиот Audi TT RS Roadster

    Компактни спортски автомобили во врвна форма: Новиот Audi TT RS Coupé и Новиот Audi TT RS Roadster

    Audi Sport го прикажа врвниот модел на серијата TT, со уште подинамичен изглед, новиот TT RS со сигурност покажува што има да понуди. Неговиот петцилиндричен…

  • Хибридниот Peugeot 508 – до „стотка“ зa 4,3 секунди! (фото+видеo)

    Хибридниот Peugeot 508 – до „стотка“ зa 4,3 секунди! (фото+видеo)

    Францускиот производител го претстави концептот „Peugeot 508 Sport Engineered“ со „plug-in“ хибриден погон и спортски перформанси, пред официјалната премиера на ова возило на женевскиот авто-саем.…

  • Најпопуларните електрични возила во светот

    Најпопуларните електрични возила во светот

    Лидер е „Nissan Leaf“, но третото место ќе ве изненади. Центарот за истражување на соларната енергија и водородот во Баден-Виртемберг ги објави најпопуларните електрични во…

  • Subaru најави концептен кросовер со високи перформанси

    Subaru најави концептен кросовер со високи перформанси

    Речиси сите производители ги најавуваат своите премиери со таинствени фотографии и снимки oд моделите кои ќе ги претстават на престижниот саем за автомобили во Женева…

  • Mazda ги откри адутите на новата „тројка“ во Европа (фото+видео)

    Mazda ги откри адутите на новата „тројка“ во Европа (фото+видео)

    Јапонскиот производител ги објави фотографиите и спецификациите на новата „Mazdа3“ зa европскиот пазар. „Mazda“ во Лисабон ја одржа европската презентација на новата „тројка“. Пред новинарите…

  • Премиера: Новиот Ford Focus ST со 280 ks (фото+видео)

    Премиера: Новиот Ford Focus ST со 280 ks (фото+видео)

    „Ford“ ги објави фотографиите и техничките детали за спортската, „ST“ верзија на новиот „Focus“ кој ќе биде достапен со бензински и дизел мотори. Новиoт „Focus…

  • Новиот Stratos базиран на Ferrari ќе чини 500.000 евра (фото+видео)

    Новиот Stratos базиран на Ferrari ќе чини 500.000 евра (фото+видео)

    По минатогодишниот прототип, компанијата „Manifattura Automobili Torino“ (MAT) на саемот во Женева ќе ја претстави продукциската верзија на новата инкарнација на легендарниот „Lancia Stratos“. На…