Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,012.39 -0.13%    CEVI 888.00 4.84%    GRNT 809.30 0.53%    KJUBI 1,550.00 0%    KMB 5,161.14 1.19%    KSPR 26.00 0%    MPOL 281.00 0%    MPT 43,499.91 0.25%    MTUR 4,600.88 -2.11%    OHB 6,300.00 3.28%    PPIV 45,508.14 3.17%    RMDEN08 96.50 0%    RMDEN17 96.00 0.05%    STIL 129.08 -0.26%    TEL 274.73 -0.82%    TNB 13,889.69 1.38%    TPLF 1,100.00 1.01%    TTK 999.00 0.63%    UNI 2,425.00 1.04%    USJE 22,662.00 3%    

Opel дава увид во иднината со следните чекори на брендирање

Време: 12:38

Датум: јули 11, 2018

Категорија: АВТОБИЗ

  • Германски, пристапен, возбудлив: Концепт на брендот што ќе ги прикажува убаво подесените вредности на Opel
  • Нова германска: отворена кон светот, фокусирана кон луѓето
  • Впечатлив и чист дизајн: Емоционален и сигурен, јасен и интуитивен
  • Компас за иднината: уверен, нов идентитет со фокус на амблемот на брендот

Риселсхајм. Додека Opel работи напорно за да стане високо ефикасна автомобилска компанија во PSA групацијата, како што најави генералниот директор Мајкл Лохшелер за време на презентацијата на PACE!, компанијата исто така е зафатена сo зајакнување и дотерување на својот профил. Пред крајот на годината, концепт возилото што во моментов се создава во студиото за дизајн ќе покаже каде се движи Opel.

“PACE! е компас за одржлива и успешна иднина за Opel “, вели Мајкл Лохшелер. “Покрај зголемување на профитабилноста и ефикасноста, PACE! вклучува и зајакнување на Opel брендот. Затоа им дадов на моите тимови задачa да го прецизираат профилот на Opel и да создадат концептен автомобил кој ја симболизира насоката кон која одиме “.

Германски, пристапeн, возбудлив – ова се трите вредности на брендот кои се вградени во ДНК-то на секој модел и иницијатива на Opel, и ќе продолжи да го прави тоа во иднина. Во последниве месеци, типовите на дизајнот, маркетингот и инженерингот на Opel ги наоѓаат одговорите на прашањето како овие вредности можат подобро да бидат сплетени од дизајнот, технологијата и содржината на автомобилите на Opel и пристапот кој компанијата го има кон своите клиенти. Тимот, заедно со заменик претседателот за дизајн, Марк Адамс ја ревидираше филозофијата на дизајнот на Opel и има намера да примени некои дотерувања при создавањето на идните бестселери од Риселсхајм. Првиот поглед на она што го има во иднина и како ќе изгледаат моделите на Opel до средината на 2020 година сега е откриено – сѐ уште скриено под наслов, но веќе покажувајќи значајни детали.

Еден елемент кој дизајнерскиот тим сакал да го однесе на ново ниво е како модерната германска ориентација може да се изрази во идни производи, со што ќе се изостри профилот на брендот. “Нова германска значи дека ние се дефинираме не само врз основа на традиционалните германски вредности. Се разбира, инженерската совршеност, техничките иновации и извонредниот квалитет остануваат важни за нас. Сепак, модерната Германија е многу повеќе од ова. Ние сме отворени за светот, отворени и навистина се грижиме за луѓето – во германскиот јазик, овој став се нарекува “menschlich” – човек, со еден збор. Нашите клиенти, каде и да живеат или доаѓаат, се наши водичи и компас за сè што правиме “, објасни Адамс.

Два основни елементи на философијата на идниот дизајн на Opel директно произлегуваат од овој израз на нова германска: “смели” и “чисти”. “Дизајнот на Opel е емотивен, скулптурен и сигурен, создаваме возбудливи дизајни што се издвојуваат. Ние го резимиравме со терминот храбар и чист. Вториот клучен аспект на германскиот дизајн е неговата јасност, интуиција и фокус. Ова се наоѓа во терминот чист “, објасни Адамс. Претходните иконски дизајни од минатото на Opel се јасно поврзани со овие квалитети. Еден од најзачудувачките примери на овој “храбар” и “чист” принцип е Opel CD компакт дискот кој се истакна на меѓународната сцена кога ја прослави својата светска премиера на Салонот во Франкфурт во 1969 година.

Овие клучни елементи се исто така јасно видливи во најновата идеја на дизајнерскиот центар во Риселсхајм – критички прифатениот GT Concept. “Силните пропорции, едноставните, но скулптурните површини, храбрата графика и ретките, но исклучително добро направнени детали – концептот на брендот од 2018 година, кој го подготвуваме, продолжува да ги развива принципите што ги истражувавме со GT Concept. Постои јасен континуитет и конзистентност во начинот на кој ги изразуваме вредностите на Opel. Сепак, направивме неколку чекори напред и сега ја поставуваме структурата за идното лице на Opel. Ова ќе биде артикулирано околу она што го нарекуваме “Opel Compass”, објасни Адамс. Opel Compass ги организира дизајнерските елементи на идното лице на Opel околу две силни оски кои го преминуваат амблемот на брендот – кој станува точка на фокус повеќе од кога било досега. Средишната линија на хаубата претставува вертикална оска, која ќе стане похрабра и почиста во нејзиното правење. Хоризонталната оска е симболизирана со типичниот светлосен потпис во форма на крило, кој ќе продолжи да се зајакнува и развива на сите идни возила на Opel. Концептот на бренд од 2018 година, кој ќе биде откриен пред крајот на годината, ќе биде првото возило што ќе го прикаже идното лице на Opel дизајнирано според принципите на Opel Compass.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Како во McLaren рачно ги изработуваат суперавтомобилите? (видео)

    Како во McLaren рачно ги изработуваат суперавтомобилите? (видео)

    Британскиот производител на суперавтомобили „McLaren“ бележи најдобри резултати во својата историја, а само минатата година испорача 3.340 возила. Откако во компанијата од Вокинг се концентрираа…

  • Mercedes-Benz или BMW на старо – што да одбереш?

    Mercedes-Benz или BMW на старо – што да одбереш?

    Секој симпатизер на „Mercedes-Benz“ и „BMW“ е убеден дека неговиот автомобил (или оној за кој сонува) е најдобар, најсигурен и најбеспрекорен. Во текот на годините…

  • Епидемијата од шофери без дозвола коси по патиштата

    Епидемијата од шофери без дозвола коси по патиштата

    Гостиварецот Јетмир К. има 37 години, нема „в“ од возачка дозвола, ама тоа досега не го спречувало да седне зад воланот на своето „ауди 4“.…

  • Новиот Porsche Macan „тренира“ во Африка (фото+видео)

    Новиот Porsche Macan „тренира“ во Африка (фото+видео)

    „Porsche Macan“ на пазарот се појави во 2014-та, веќе е најпродаваниот модел на компанијата со 350.000 единици ширум светот, па дојде време за редизајн. Колку…

  • Триумф на малиот SUV: Nissan го направи милионитиот Juke

    Триумф на малиот SUV: Nissan го направи милионитиот Juke

    Од фабриката во Сандерленд на секои 105 секунди излегува по еден примерок на моделот „Juke“. „Nissan“ беше меѓу првите производители на автомобили кои направија чекор…

  • Како би изгледал малиот SUV на Maserati?

    Како би изгледал малиот SUV на Maserati?

    Директорот на „FCA“, Серџо Маркионе најави на почетокот на јуни нов SUV на „Maserati“, како дел од новиот петгодишен план италијанско-американската групација. Со новите генерации…

  • 70 години од Porsche прославени на легендарниот Goodwood Festival of Speed

    70 години од Porsche прославени на легендарниот Goodwood Festival of Speed

    Историската тркачка патека Goodwood му оддаде чест на Porsche и неговите 70 години постоење со централна прослава на 2018 Festival of Speed, настан кој што…

  • Погледнете во работилницата во која се доработуваат моделите на Mercedes (видео)

    Погледнете во работилницата во која се доработуваат моделите на Mercedes (видео)

    За купувачите на кои дури ни новите „Mercedes“ модели во нивната фабричка состојба не се доволно добри, тука е „Brabus“ да има ги исполни сите…

  • Lamborghini се продава како никогаш досега, а дури кога ќе пристигне SUV моделот…

    Lamborghini се продава како никогаш досега, а дури кога ќе пристигне SUV моделот…

    „Lamborghini“ во првите шест месеци од 2018-та испорача повеќе автомобили, отколку во целата 2013-та година. Во периодот јануари-јуни ширум светот се продадени 2.327 возила од…

  • Сите победници на 24 часа Ле Ман на едно место (видео)

    Сите победници на 24 часа Ле Ман на едно место (видео)

    Една од најстарите активни авто-трки прв пат се одржа во 1923-та година. Трката на издржливост 24 часа Ле Ман постои веќе 95 години. За тоа…