18 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИChanel за прв пат ја откри својата финансиска моќ

Chanel за прв пат ја откри својата финансиска моќ

Познатата француска модна куќа „Chanel“, која облекува први дами, членови на кралско семејство и холивудски ѕвезди, ги објави полните финансиски резултати за прв пат, кои ја претставуваат како еден од најпродаваните брендови во луксузната индустрија.

Ова е голем чекор во трансформацијата на 108-годишната марка од елитната модна куќа во глобалната луксузна империја и ги засили гласините за идните нејзини планови.

Приходите на „Chanel“ за минатата година тие изнесувале 9,62 милијарди долари, што е раст од 11,5% во однос на 2016-та година. Ова ја рангира пред „Gucci“ и „Hermès“, но најверојатно по „Louis Vuitton“ во листата на најголемите луксузни брендови во светот. Нејзината нето-добивка достигна 1,79 милијарди долари, што претставува зголемување од 18,6% во споредба со истиот период од претходната година.

Објавените податоци го покажуваат превезот на мистеријата околу компанијата, чиј бизниси долго време се зашеметени во индустријата. Во ера во која луксузните брендови се воодушевување на конгломерати, аналитичари и инвеститори се прашуваа дали „Chanel“ има финансиски можности да остане независна. Брендот е сопственост на француските браќа Ален и Жерар Вертхајмер, чиј дедо бил деловен партнер на основачот на модната куќа Габриел „Коко“ Шанел.

„Нашата финансиска сила ни овозможува да останеме независни и да се фокусираме на нашиот долгогодишен бизнис“, забележува Филип Блондио, главен финансиски директор на „Chanel“.

Податоците покажаа дури и големи парични удели од 2,2 милијарди долари и релативно низок долг.

„Се чини дека одеднаш акционерите „Chanel“ се повеќе се заинтересирани за пазарот. Претпоставувам дека тоа може да е прв чекор кон идното „IPO“ или спојување и купување“, коментира аналитичарот од „Exane BNP Paribas“, Лука Солка.

„Louis Vuitton“ е единствениот луксузен бренд кој може да генерира повеќе приходи, иако „LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton“ не објавува резултати. Според аналитичарите, приходите на „Louis Vuitton“ минатата година изнесуваа 11 милијарди долари.

Во моментов, „Chanel“ има 20.000 вработени ширум светот, продавајќи сè од висока мода до кожни производи, парфеми и часовници. Европа е најголемиот пазар на брендот, кој изнесува 40% од нејзиниот приход, по што следат Азиско-пацифичкиот регион и Северна и Јужна Америка, според објавените податоци.

Кинеските потрошувачи придонесоа за силниот раст на „Chanel“ и покрај намаленоста во 2015-2016, кога властите во Пекинг презедоа мерки против купувањето луксузни стоки. „Chanel“ е еден од најпопуларните луксузни брендови меѓу кинеските купувачи, без разлика дали купуваат дома или кога патуваат во странство.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП