4 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИComcast со понуда од 65 милијарди долари го надмина Disney за Fox 

Comcast со понуда од 65 милијарди долари го надмина Disney за Fox 

Американскиот кабелски концерн „Comcast“ поднесе подобрена понуда за купување на голем дел од медиумската империја на Руперт Мардок – „21st Century Fox“. На овој начин тој започна потенцијална војна на наддавање со гигантот во забавниот бизнис „Disney“. Новата понуда изнесува 35 долари по акција за „Fox“, изјави „Comcast“, цитиран од „Bloomberg“.

Тоа ќе даде вкупна проценка од околу 65 милијарди долари. Всушност, „Дизни“ веќе се согласи да го купи „Fox“ за 52 милијарди долари. Поголемиот дел од филмскиот и телевизискиот бизнис на Мардок мора да го сменат сопственикот. Договорот ги вклучува филмските студија на „Fox“, мрежите „National Geographic“ и „FX“, „Star TV“ и деловите во „Sky“, „Endemol Shine Group“ и „Hulu“, како и регионални спортски мрежи.

Пред тоа „Comcast“ не успеа да се наметне со многу повисока понуда од „Disney“, но тоа се должеше главно на антимонополските размислувања.

Откако во вторникот американскиот суд дозволи купување на конкурентот на „21st Century Fox“ – „Time Warner“ од телекомуникацискиот гигант „AT&T“, сега работите може да изгледаат различно. „Comcast“ сега се обидува да го примами Мардок и акционерите на „Fox“ со околу 19% повисока цена од онаа на „Disney“ и исто така сака да плати за разлика од конкурентот, целата сума во готово.

„Comcast“ се чувствува сигурна во шансите да склучи договор кој ќе биде прифатен од страна на регулаторните органи на САД, откако договорот на „AT&T“ беше одобрен, тврдат извори запознаени со прашањето. „Comcast“ е подготвен да ги предаде на „Fox“ регионалните спортски мрежи, па дури и „Fox“ во уделот на „Hulu“ ако е потребно. Иако „Comcast“ би сакала да го задржи залог на „Fox“ во „Hulu“, ако е можно, тогаш компанијата би да ја намали тенденцијата до 50% по потреба. „Comcast“, „Fox“ и „Disney“ поседуваат по 30% од „Hulu“. „Time Warner“ ги поседува останатите 10%.

Во светот на медиумите денес кабелските и телекомуникациските гиганти како „Comcast“ се обидуваат да додадат нови можности за создавање на содржина, со ќе ја шират во своите мрежи. „Viacom“ и „CBS“ исто имаат замаен договор кој ќе ги поврзе кабелските мрежи и филмското студио „Paramount Pictures“ со мрежите на „CBS“ и локалните телевизиски станици.

Сега, пазарите се желни да видат како ќе реагираат „Disney“ и „Fox“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП