26 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗToyota повторно е најскапиот бренд на автомобили

Toyota повторно е најскапиот бренд на автомобили

Списанието „Forbеs“ го објави годишниот рејтинг за најскапите брендови во светот. „Toyota“ е прв меѓу брендовите на автомобили, чија вредност е 44,7 милијарди долари. Таа една година се зголеми за 9%.

Во вкупниот пласман, јапонскиот производител е рангиран на 9-то место, така што се наоѓа помеѓу студиото за анимација „Disney“ (47,5 милијарди евра, + 8%) и „Т&Т“ (41,9 милијарди, + 14%). Во прилог на „Toyota“ е тоа што во првите 100 од најскапите брендови се вклучени 11 компании за автомобили.

„Mercedes-Benz“ е рангиран на 13-то место со вредност од 34,4 милијарди долари (+ 18% во споредба со минатата година), а 20-ти е BMW со 31,4 милијарди (+ 9%). Компанијата „Honda“ е рангирана на 24-тото место (25,5 милијарди евра, + 6%), а „Audi“ е меѓу првите пет меѓу производителите на автомобили, со вкупно 37,8 милијарди (+ 5%).

Најскапите автомобилски брендови за 2018-та:

*Првата колона е рангирање на брендовите на автомобили во вкупниот пласман. Втората е вредноста на брендот во милијарди долари според „Forbеs“, а во третата е разликата во споредба со 2017-та година.

Во целокупното рангирање на „Forbs“ за најскапите брендови, „Apple“ се проценува на 182,8 милијарди долари. Во првите пет се „Google“, „Microsoft“, „Facebook“ и „Amazon“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП