2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИSony доби 60% од EMI Music Publishing за 2 милијарди долари

Sony доби 60% од EMI Music Publishing за 2 милијарди долари

Јапонски конгломерат „Sony Corp.“ се здоби со „EMI Music Publishing“, добивајќи каталог од 2,1 милион песни од Бијонсе, Керол Кинг и други изведувачи, а воведувајќи нов план за раст изграден на содржини и услуги.

Јапонската компанија ќе купи околу 60 отсто од акциите во конзорциумот предводен од „Mubadala Investment Co.“ од Абу Даби за околу 2 милијарди долари, соопшти „Sony“. Компанијата од Токио веќе поседува скоро 40% од „EMI“, управува со бизнисот и е во преговори за стекнување на етикетата во текот на изминатите неколку месеци. Регулаторите дозволија група која ја предводел „Sony“ да ја купи издавачката куќа „EMI“ во 2012-та година за 2,2 милијарди долари под услов да се продадат одредени каталози за да се обезбеди фер конкуренција.

Големиот каталог на „EMI“ ќе ја зацврсти позицијата на „Sony“ како најголем издавач на музика во однос на позадината на бумот во стриминг услугите кои ги зголемуваат рејтинзите на авторските права во музиката. Трансакцијата е првиот голем стратешки потег на Кеничиро Јошида, кој стана извршен директор во април. Тој, исто така, претстави тригодишен план, кој ја опфаќа растечката зависност на „Sony“ од претплатите за игри и забава.

„Возбудени сме што ја придобивме „EMI ​​Music Publishing“ до семејството на „Sony“ и ја одржуваме нашата позиција како лидер во индустријата за музичко издаваштво“, рече Јошида.

„Sony“ плаќа 1,9 милијарди долари за 60 отсто од акциите на конзорциумот. По цена на налози за акции и стимулации за управување, цената изнесува 2,3 милијарди долари, рече портпаролот на компанијата.

„Ова сигурно е во високиот опсег на нашите очекувања“, вели Дејвид Даи, аналитичар во „Sanford C. Bernstein & Co.“ во Хонгконг. „Високата цена треба да се плати за преместување на стратегијата од хардвер кон содржина“.

Во својот среднорочен план, „Sony“ предвидува раст на добивката во повеќето од поделбите во текот на следните три години, но исто така обезбеди конзервативен изглед, што ја зголемува цената на акциите. На пример, годишната оперативна добивка за одделот за игри и мрежи се очекува да се движи од 130 до 170 милијарди јени до март 2021-ва година, во споредба со 190 милијарди јени очекувани во тековната година. Акциите на „Sony“ се намалија за 3,7 отсто, што претставува најголем пад од 1-ви мај, кога компанијата го објави својот квартален извештај.

„Mubadala“ соопшти дека договорот за „EMI“ е базиран на вредноста на претпријатието од 4,75 милијарди долари, што ја надминува целта да добие најмалку 4 милијарди долари. Тоа е двојно повисока вредност од износот што пред шест години групата во која влегува и милијардерот Дејвид Гефен, ја плати за компанијата и ја прави продажба најголемата зделка во музичката индустрија од последниот пат кога „EMI“ ја промени сопственоста.

Музичкото издаваштво одамна им нуди на сопствениците постојан извор на готовина, за разлика од цикличниот музички бизнис кој зависи од хитови и продажбата на мало и историски расте во зависност од успехот на новите песни во даден квартал.

Услугата за стриминг за проширување на „Spotify Ltd.“ и „Apple Inc.“ ја зголеми продажбата на музичката индустрија три последователни години и привлече инвеститори. Етикети имаат снимки на песни додека издавачите ги поседуваат песните како што е напишано првично.

Минатиот месец, „Sony“ откри дека ќе оствари рекордни 1 милијарда долари од акциите во „Spotify“ по дебито на берзата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП