Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,711.00 -0.22%    CKB 600.00 0%    GRNT 749.26 2.64%    KMB 3,877.73 2.32%    MPT 29,000.00 3.2%    OHB 5,603.27 -0.83%    OKTA 3,582.84 3.79%    PPIV 38,450.00 -2.94%    SBT 1,901.00 -2.9%    STB 940.00 0%    STIL 125.00 0.47%    TEL 280.11 0.04%    TNB 13,150.00 0%    TPLF 1,800.00 0.03%    ZILU 167.71 1.64%    

Официјално: Porsche влегува во Formula E

Време: 14:02

Датум: април 16, 2018

Категорија: АВТОБИЗ

Fédération Internationale de l’Automobile (ФИА) ја прифати апликацијата на Porsche како нов член на Формула Е. Ова значи дека фабричкиот тим на Weis-sach може да продолжи со развојот на сопствениот електричен погон, кој се должи на хомологација во 2019 година. Како што беше најавено на крајот од јули 2017 година, Porsche планира да биде меѓу оние што се натпреваруваат во шестата сезона на светската серија на електрични трки на крајот од 2019 година.

„Во текот на изминатите неколку години, ФИА и Алехандро Агаг направија фантастична работа“, вели Фриц Ензингер од Porsche, кој како заменик-претседател е задолжен за програмата за Формула Е. „Тоа е резултат на овој развој што овозможува да можеме да се натпреваруваме на тркачката патека против голем број од најголемите светски производители на автомобили“.

Како и со успешниот Le Mans Prototype 919 хибриден проект, Андреас Сејдл ќе биде одговорен за техничкиот развој и изведувањето на програмата Формула Е. „Можностите и перформансите на електричните автомобили се централна тема на Porsche веќе долго време“, истакнува Сејдл. „Колку подлабоко нашите инжинери влегуваат во темата, толку повеќе фасцинантни решенија ќе произлезат. Со голема антиципација го чекаме нашето прво возило во почетокот на 2019 година во кое ќе биде тестиран нашиот сопствениот погон во него. Gen2 тркачот, кој беше откриен од страна на Формула Е во Женева во почетокот на март, е перфектно изведен“.

Формула Е ќе ја обезбеди шасијата, како и батеријата. Меѓутоа, сите компоненти на погонот се сопствени додатоци на конкурентите. Ова им овозможува на Porsche да најде решенија за клучните технологии како што се електричниот мотор, инверторот, системот за сопирачки по жица, менувачот, диференцијалот, погонските споеви, монокок шасијата, компонентите на суспензијата прикачени на задната оска, како и системот за ладење и единицата за контрола на моторот (ECU). Енергетската ефикасност на погонскиот мотор не само што игра клучна улога во конкурентноста, привлекувајќи многу од најпознатите светски производители на автомобили, но исто така е клучна за развојот на патните електрични возила.

Влезот на Porsche во Формула E во 2019 година ќе се совпадне со лансирањето на производната верзија на концептната студија Mission E. Ова возило, првиот електричен Porsche, ќе биде најпрефинетиот спортски и технолошки напреден автомобил во својата класа. Porsche ќе инвестира повеќе од шест милијарди евра во електрична мобилност пред крајот на 2022 година.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Свечена промоција на новите СУВ модели на Opel во Скопје (фото)

    Свечена промоција на новите СУВ модели на Opel во Скопје (фото)

    На свечена промоција во Сити Хол во Скопје, во присуство на голем број новинари, претставени се новите СУВ модели на Opel: Crossland X, Mokka X…

  • Jaguar XE 300 Sport со 296 KS (фото+видео)

    Jaguar XE 300 Sport со 296 KS (фото+видео)

    „Jaguar“ го откри новиот „300 Sport“ спортски стил за моделите „XE“, „XF“ и „XF Sportbrake“. Кога станува збор за моделот „XE“, покрај декоративните делтали, главниот…

  • Lexus го откри новиот ES (видео)

    Lexus го откри новиот ES (видео)

    Премиум брендот на „Toyota“ ги објави првите официјални фотографии и видеа од новата генерација на својот „ES“ седан. Светската премиера на моделот ќе се одржи…

  • Официјално – BMW M2 Competiton (фото+видео)

    Официјално – BMW M2 Competiton (фото+видео)

    Германскиот производител на „BMW“ официјално го претстави своето ново „надуено“ купе „M2 Competition“. Компактниот спортски автомобил добил 3.0-литарски 6-цилиндричен мотор од поголемите „М3“ и „М4“,…

  • Opel Corsa GSI: Огномет на патот!

    Opel Corsa GSI: Огномет на патот!

    Чиста прецизност за беспрекорно уживање во возењето! Така во Ризелсхајм, седиштето на „Opel“ ја најавуваат својата нова спортска ѕвезда – „Оpel Сorsа GSi“. „Тоа што…

  • Кое е најпродаваното спортско купе во 2017-та?

    Кое е најпродаваното спортско купе во 2017-та?

    „Ford“ тврди дека тоа е нивниот модел „Mustang“, кој се продава во 146 земји во целиот свет. За љубителите на „Ford Mustang“, 17-ти април е…

  • График на денот: Кои земји со најголемо нетрпение ги очекуваат беспилотните автомобили?

    График на денот: Кои земји со најголемо нетрпение ги очекуваат беспилотните автомобили?

    Автономните автомобили станаа фокус на јавноста, откако минатиот месец во САД две несреќи завршија со смртни случаи. Првиот беше пешак кој беше прегазен од автономен…

  • Германците „полудеа“ по Hyundai i30 N (видео)

    Германците „полудеа“ по Hyundai i30 N (видео)

    Претставниците на брендот „Hyundai“ забележаа дека популарноста на новиот „напумпан“ хечбек „i30 N Perfomance“ ги надмина дури и нивните најголеми очекувања. Серијата „First Edition“, која…

  • Memminger Roadster: „Бубата“ која сака да е Porsche (фото+видео)

    Memminger Roadster: „Бубата“ која сака да е Porsche (фото+видео)

    Новата „буба“ на „Volkswagen“ никогаш не ја достигна славата на оргиналниот модел, но затоа старата и натаму ги инспирира автомобилските ентузијасти. Веста дека „Volkswagen“ планира…

  • MG се враќа на светската сцена со атрактивен кросовер (фото)

    MG се враќа на светската сцена со атрактивен кросовер (фото)

    Заборавениот од сите британски бренд „MG“ се враќа на сцената под „капата“ на кинеската компанија „SAIC“. „MG“ во последниве години беше застапен главно во Кина,…