Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,012.39 -0.13%    CEVI 888.00 4.84%    GRNT 809.30 0.53%    KJUBI 1,550.00 0%    KMB 5,161.14 1.19%    KSPR 26.00 0%    MPOL 281.00 0%    MPT 43,499.91 0.25%    MTUR 4,600.88 -2.11%    OHB 6,300.00 3.28%    PPIV 45,508.14 3.17%    RMDEN08 96.50 0%    RMDEN17 96.00 0.05%    STIL 129.08 -0.26%    TEL 274.73 -0.82%    TNB 13,889.69 1.38%    TPLF 1,100.00 1.01%    TTK 999.00 0.63%    UNI 2,425.00 1.04%    USJE 22,662.00 3%    

Официјално: Porsche влегува во Formula E

Време: 14:02

Датум: април 16, 2018

Категорија: АВТОБИЗ

Fédération Internationale de l’Automobile (ФИА) ја прифати апликацијата на Porsche како нов член на Формула Е. Ова значи дека фабричкиот тим на Weis-sach може да продолжи со развојот на сопствениот електричен погон, кој се должи на хомологација во 2019 година. Како што беше најавено на крајот од јули 2017 година, Porsche планира да биде меѓу оние што се натпреваруваат во шестата сезона на светската серија на електрични трки на крајот од 2019 година.

„Во текот на изминатите неколку години, ФИА и Алехандро Агаг направија фантастична работа“, вели Фриц Ензингер од Porsche, кој како заменик-претседател е задолжен за програмата за Формула Е. „Тоа е резултат на овој развој што овозможува да можеме да се натпреваруваме на тркачката патека против голем број од најголемите светски производители на автомобили“.

Како и со успешниот Le Mans Prototype 919 хибриден проект, Андреас Сејдл ќе биде одговорен за техничкиот развој и изведувањето на програмата Формула Е. „Можностите и перформансите на електричните автомобили се централна тема на Porsche веќе долго време“, истакнува Сејдл. „Колку подлабоко нашите инжинери влегуваат во темата, толку повеќе фасцинантни решенија ќе произлезат. Со голема антиципација го чекаме нашето прво возило во почетокот на 2019 година во кое ќе биде тестиран нашиот сопствениот погон во него. Gen2 тркачот, кој беше откриен од страна на Формула Е во Женева во почетокот на март, е перфектно изведен“.

Формула Е ќе ја обезбеди шасијата, како и батеријата. Меѓутоа, сите компоненти на погонот се сопствени додатоци на конкурентите. Ова им овозможува на Porsche да најде решенија за клучните технологии како што се електричниот мотор, инверторот, системот за сопирачки по жица, менувачот, диференцијалот, погонските споеви, монокок шасијата, компонентите на суспензијата прикачени на задната оска, како и системот за ладење и единицата за контрола на моторот (ECU). Енергетската ефикасност на погонскиот мотор не само што игра клучна улога во конкурентноста, привлекувајќи многу од најпознатите светски производители на автомобили, но исто така е клучна за развојот на патните електрични возила.

Влезот на Porsche во Формула E во 2019 година ќе се совпадне со лансирањето на производната верзија на концептната студија Mission E. Ова возило, првиот електричен Porsche, ќе биде најпрефинетиот спортски и технолошки напреден автомобил во својата класа. Porsche ќе инвестира повеќе од шест милијарди евра во електрична мобилност пред крајот на 2022 година.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Како во McLaren рачно ги изработуваат суперавтомобилите? (видео)

    Како во McLaren рачно ги изработуваат суперавтомобилите? (видео)

    Британскиот производител на суперавтомобили „McLaren“ бележи најдобри резултати во својата историја, а само минатата година испорача 3.340 возила. Откако во компанијата од Вокинг се концентрираа…

  • Mercedes-Benz или BMW на старо – што да одбереш?

    Mercedes-Benz или BMW на старо – што да одбереш?

    Секој симпатизер на „Mercedes-Benz“ и „BMW“ е убеден дека неговиот автомобил (или оној за кој сонува) е најдобар, најсигурен и најбеспрекорен. Во текот на годините…

  • Епидемијата од шофери без дозвола коси по патиштата

    Епидемијата од шофери без дозвола коси по патиштата

    Гостиварецот Јетмир К. има 37 години, нема „в“ од возачка дозвола, ама тоа досега не го спречувало да седне зад воланот на своето „ауди 4“.…

  • Новиот Porsche Macan „тренира“ во Африка (фото+видео)

    Новиот Porsche Macan „тренира“ во Африка (фото+видео)

    „Porsche Macan“ на пазарот се појави во 2014-та, веќе е најпродаваниот модел на компанијата со 350.000 единици ширум светот, па дојде време за редизајн. Колку…

  • Триумф на малиот SUV: Nissan го направи милионитиот Juke

    Триумф на малиот SUV: Nissan го направи милионитиот Juke

    Од фабриката во Сандерленд на секои 105 секунди излегува по еден примерок на моделот „Juke“. „Nissan“ беше меѓу првите производители на автомобили кои направија чекор…

  • Како би изгледал малиот SUV на Maserati?

    Како би изгледал малиот SUV на Maserati?

    Директорот на „FCA“, Серџо Маркионе најави на почетокот на јуни нов SUV на „Maserati“, како дел од новиот петгодишен план италијанско-американската групација. Со новите генерации…

  • 70 години од Porsche прославени на легендарниот Goodwood Festival of Speed

    70 години од Porsche прославени на легендарниот Goodwood Festival of Speed

    Историската тркачка патека Goodwood му оддаде чест на Porsche и неговите 70 години постоење со централна прослава на 2018 Festival of Speed, настан кој што…

  • Погледнете во работилницата во која се доработуваат моделите на Mercedes (видео)

    Погледнете во работилницата во која се доработуваат моделите на Mercedes (видео)

    За купувачите на кои дури ни новите „Mercedes“ модели во нивната фабричка состојба не се доволно добри, тука е „Brabus“ да има ги исполни сите…

  • Lamborghini се продава како никогаш досега, а дури кога ќе пристигне SUV моделот…

    Lamborghini се продава како никогаш досега, а дури кога ќе пристигне SUV моделот…

    „Lamborghini“ во првите шест месеци од 2018-та испорача повеќе автомобили, отколку во целата 2013-та година. Во периодот јануари-јуни ширум светот се продадени 2.327 возила од…

  • Сите победници на 24 часа Ле Ман на едно место (видео)

    Сите победници на 24 часа Ле Ман на едно место (видео)

    Една од најстарите активни авто-трки прв пат се одржа во 1923-та година. Трката на издржливост 24 часа Ле Ман постои веќе 95 години. За тоа…