Глобалниот пазар на смартфони се намали во последниот квартал од минатата година во споредба со истиот период од претходната година, поради помалиот број корисници кои сакаат да го сменат својот телефон со понов модел.
Речиси 408 милиони паметни телефони беа продадени во последните три месеци од минатата година, пад од 5,6% на годишно ниво, според извештајот на „Gartner“.
Ова е прв пад во продажбата на смартфони, според „Gartner“, бидејќи компанијата започна да го следи пазарот во 2004-та година.
Наспроти позадината на падот во продажбата на уредите, побарувачката за поврзување со 4G и висококвалитетните камери останува силна.
Причината за намалениот глобален пазар на паметни телефони е новите модели на уреди кои не ги надградуваат претходните модели, нешто што треба да го прават и не може да ги мотивира потрошувачите да ги купат, вели Аншул Гупта, директор на „Gartner“.
Деценијата на раст на овој пазар го направи тоа, така што повеќето луѓе во денешно време имаат пристап до паметен телефон или таблет, со пад на продажбата, а предизвикувајќи загриженост за телекомуникациската индустрија која доживеа пад на приходите на кинескиот пазар.
Поради фактот што продажбата на паметни телефони се намалува, производителите почнаа да бараат други алтернативни производи за да ги неутрализираат попустите, како технологии поврзани со т.н. Интернет на нештата.
Според извештајот, „Samsung“ останува лидер на пазарот, кој поседува 18,2% удел на глобалниот пазар на паметни телефони.
По корејската компанија е рангиран „Apple“ со пазарен удел од 17,9%.
Профитот и приходите на „Samsung“ би можеле да се подобрат оваа година, како што се очекува во 2018-та година дека компанијата ќе го објави следниот модел од серијата „Galaxy“.
„Gartner“ предвидува добар почеток оваа година и за „Apple“, предвидувајќи ја силната побарувачка за новиот „iPhone X“.
Кинеските производители „Huawei“ и „Xiaomi“ се единствените компании кои објавија раст на продажбата, главно поради силната побарувачка во Азија.