20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИHeineken ја намали својата целна маргина за 2018-та

Heineken ја намали својата целна маргина за 2018-та

Втората по големина пивара во светот „Heineken“ денеска објави дека нејзината оперативна маргина во 2018-та година ќе порасне со побавно темпо од очекуваното за периодот 2014-17-та година поради нестабилната пазарна средина и нејзиното купување во Бразил.

Данската компанија чие истоимено пиво е најпродавано во Европа, имаше поставено за цел да ја зголемува својата оперативен маргина со 40 базични поени годишно меѓу 2014-та и 2017-та година. Сега таа вели дека очекува нејзината маргина да се намали со 25 базични поени во 2018-та. Минатата година маргините се зголемија само за 14 базични поени.

„Очекуваме средината и понатаму да биде обележана со нестабилност и неизвесност“, рече главниот извршен директор Жан-Франсоа ван Бокмаер во соопштението.

Оперативната добивка пред еднократните ефекти во 2017-та година достигна 3,76 милијарди евра по раст од 6,2% и е во согласност со просечната прогноза во анкетата на „Ројтерс“ за 3,75 милијарди евра.

Од „Heineken“ рекоа дека ќе платат дивиденда од 1,47 евра по акција за финансиската година 2017-та година, што е за 9,7% повеќе од претходното плаќање на акционерите.

Производителот на пива како „Tiger“ и „Sol“, како и „Strongbow“ изјави дека обемот на продажба на пиво порасна во сите бизнис региони во 2017-та година, иако растот на европскиот пазар остана речиси без промена.

Презентацијата во Европа беше под влијание на полските трговци со помали количини, како и со поладното лето на повеќето пазари во втората половина од годината.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП