Веб-страницата за споделување на видео содржини „YouTube“ потпиша долгорочен договор со две од големите издавачки куќи, ветувајќи им построги регулативи за префрлање на авторски дела во видео клипови за потрошувачите. На овој начин, компанијата го отвора патот за нова платена услуга по двегодишните бурни преговори, пишува „Fortune“.
„Universal Music Group“ тврди дека нејзиниот договор со „YouTube“ ќе им даде на изведувачите поголема флексибилност и подобри исплати.
„Sony Music Entertainment“ исто така потпиша нов договор, велат извори запознаени со ова прашање. Компанијата со седиште во Токио одби да коментира.
Договорите го одредуваат износот на одбивања помеѓу „YouTube“ и имателите на права за професионални музички видеа и потрошувачите. Тие, исто така, го отвори патот за нова платена услуга што „YouTube“ може да ја објави следната година. „Warner Music Group“, третата по големина издавачка куќа, потпиша договор со „YouTube“ во мај.
„YouTube“ очекува да може да претвори дел од милиони луѓе кои слушаат бесплатна музика на својата видео платформа за претплатниците кои плаќаат за тоа. Ова ќе и помогне да ја зајакне нејзината врска со големите издавачки куќи по неколкуте напнати врски околу тоа дали веб-страницата им плаќа доволно на носителите на правото.
„YouTube“ стана една од главните услуги од кои луѓето слушаат музика и е една од најважните рекламни алатки за менаџерите и издавачките куќи. Сепак, веб-страницата на „Google“ и матичната компанија не успеваат да ги натераат корисниците да плаќаат за музика.
Платените услуги на „Spotify“ и „Apple Music“ се борат да ги натераат луѓето да ги користат нивните бесплатни услуги на платените претплатници.
Приходите од продажба на музика во САД се зголемија за 15 отсто во првата половина од 2017-та година, според „Recording Industry Association of America“. Глобалната продажба се зголеми за 5,9 отсто.