19 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИГрафик на денот: Најбрзо растечките брендови во светот во 2017-та

График на денот: Најбрзо растечките брендови во светот во 2017-та

Во современата бизнис ера со речиси постојани превирања, едно од клучните прашања е кои од брендовите најбрзо ги освојуваат срцата на потрошувачите, коментира „VisualCapitalist“.

На денешните графици можеме да ги видиме брендовите кои стануваат сè попопуларни. Тие го претставуваат зголемувањето на вредноста на брендот (вредност во долари на сликата за одреден бренд, а не на пазарната капитализација) од минатата година, според проценките во извештајот на „BrandZ“ за 100-те највредни брендови во светот.

Подемот на технолошките компании

Додека многу големи компании се обидуваат да го најдат своето место во брзото менување на потрошувачите во животната средина денес, не е изненадувачки дека вредноста на технолошките брендови нагло се зголеми.

Во согласност со зголемувањето на приходите, технолошките брендови како „Amazon“, „Facebook“ и „Netflix“, исто така, се зголемува. На пример, вредноста на брендот „Amazon“ порасна за 41 отсто од минатата година, освојувајќи го четврто место во светот според вредноста на брендот со вкупно 139 милијарди долари. Кинеските технолошки компании, исто така, бележат зголемен раст во очите на потрошувачите, при што вредноста на брендовите „Tencent“ и „Alibaba“ расте за најмалку 20%.

Други водечки компании

Додека техничките брендови се чини дека се движат многу бргу во рангирањето, исто така е вредно да се погледнат брендовите во другите сектори, кои, исто така, брзо ја зголемуваат нивната вредност. Тие имаат некои интересни заеднички карактеристики и земји кои заслужуваат да бидат истражени.

Прво, иако тоа не е технолошки бренд, „Adidas“ е всушност најбрзорастечкиот бренд во извештајот со 58% раст на годишна основа. Според ретроспективната анализа, патиките на брендот за спортска опрема совршено одговараат на модните интереси во моментов.

Второ, алкохолните брендови како целина се импресивни. Три од брендовите со двоцифрен раст се во сопственост на најголемата пивара во светот, „AB InBev“, а два од овие брендови („Skol“ и „Brahma“) се бразилски. Покрај тоа, „Kweichow Moutai“, кинескиот производител на алкохол кој го надмина „Diageo“ претходно оваа година со пазарна капитализација, исто така, брзо расте.

Исто така е интересно да се забележи дека два ресторански брендови на „3G Capital“ – „Burger King“ и „Tim Horton’s“ исто така значително ја зголемуваат нивната вредност. Сепак, „3G Capital“, исто така, поседува удел во „AB InBev“.

Нови играчи

Во првите 100 за 2017-та година има нови играчи, вклучувајќи ги „YouTube“, „Netflix“ и „Snapchat“.

Почнувајќи од 2018-та година, судбината на овие нови имиња може да биде многу различна.

Од една страна, „Salesforce“, на пример, предвидува дека ќе достигне 20 милијарди долари во продажбата, а „Netflix“ продолжува да ги прекинува очекувањата со растот на своите претплатници.

Од друга страна, сепак, „Snap“ неодамна објави послаб раст на потрошувачите, при што акциите на компанијата се зголемија за 18%. Платформата на компанијата, „Snapchat“, продолжува да се бори со „Instagram“ за потрошувачите, па останува да видиме како тоа ќе влијае и на компаниите и вредноста на нивните брендови.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП