За време на Денот на осамените срца во Кина, купувачите потрошиле над 25 милијарди долари, прескокнувајќи ги претходните рекорди за најголемиот светски настан за малопродажба. Денот на самците е промовиран годишно од страна на кинескиот гигант за е-трговија Алибаба и се одржува на 11 ноември.
Според информациите, започнат е од страна на дипломирани студенти во 1990-тите, кои си купиле подароци како еден вид на анти-валентајн ден. Компаниите нудат големи попусти за палета на производи што се продаваат во текот на 24-часовен период.
Настанот на продажба на мало сега е речиси четири пати поголем од Црниот петок и Сајбер понеделникот, двата најголеми трговски денови во САД. Оваа година потрошувачите потрошиле околу 40 отсто повеќе за Алибаба отколку минатата година, а износот потрошен во 2016 година беше достигнат за само 13 часа со 1 милијарда долари потрошени во првите две минути по полноќ.