28 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИAmazon станува закана за UPS и FedEx

Amazon станува закана за UPS и FedEx

„Amazon.com“ експериментира со нова услуга за снабдување која има за цел да направи повеќе производи достапни за бесплатна испорака во рок од два дена и да ги олесни своите преполнети магацини, велат два извори запознаени со плановите на компанијата. Тоа ќе му помогне на онлајн трговецот да навлезе подлабоко во бизнисот на своите долгогодишни партнери, како што се „UPS“ и „FedEx“, пишува „Блумберг“.

Услугата беше лансирана пред две години во Индија, а „Amazon“, исто така, полека ја рекламираше на американските трговци, подготвувајќи се за национална експанзија, велат извори кои тврдат дека се анонимни, бидејќи информациите за американскиот проект се доверливи.

„Amazon“ го нарекува проектот „Seller Flex“, додава еден од изворите. Оваа година се започнати испитувања за услугата во земјите од Западниот брег, а поголемо експанзија е планирана за 2018-та година, велат извори. „Amazon“ одбива да коментира на оваа тема.

Компанијата ќе го набљудува собирањето пакети од магацини од трети лица кои продаваат стоки на „Amazon.com“ и нивното доставување до домовите на потрошувачите домови – работа која обично му е доверена на „UPS“ и „FedEx“.

„Amazon“ може и понатаму да ги користи овие продавачи, но компанијата ќе одлучи како да испрати пакет, а не да го остави тоа прашање на продавачот.

Ако се работи за повеќе набавки, „Amazon“ ќе има поголема флексибилност и контрола над процесот на доставување дома, што ќе помогне да се заштедат пари со намалување на обемот и да се даде шанса да го избегне застојот во сопствените магацини со чување на стоката во сопствените објекти на надворешни трговци.

Акциите на „FedEx“ и „UPS“ најверојатно ќе бидат под притисок бидејќи инвеститорите се загрижени за нивната иднина, вели Бенџамин Хартфорд, аналитичар во Роберт В. Беард.

„„Amazon“ е вреден клиент на „UPS““, изјави Стив Гот, портпарол на „UPS“. „Ние ги цениме сите наши клиенти со водечки решенија во индустријата за е-трговија и очекуваме понатаму да ги прошируваме овие линкови во иднина“.

„FedEx“ вели дека нема да ги коментира плановите на „Amazon“, но истакнува дека „потребна е глобална инфраструктура и комплексни решенија за управување со глобалната транспортна мрежа“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП