9 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИRichemont излезе од долгиот период на пад на продажбата

Richemont излезе од долгиот период на пад на продажбата

Швајцарската компанија за луксузни стоки „Richemont“ објави дека продажбата е повисока од очекуваната за петмесечниот период што заврши на 31-ви август, благодарение на закрепнувањето на продажбата во Азија, објави „Ројтерс“.

Меѓутоа, групата, се чини, се уште нема наследник на шефот на одделот за часовници, Жорж Керн, кој замина на крајот од јули. Тој беше сметан за еден од најверните менаџери во групата, кој минатата година влезе во нетрадиционална структура на управување. Производителот на луксузни стоки ја елиминира функцијата извршен директор. Според новата управувачка структура, шефовите на индивидуалните брендови директно ќе известуваат за тоа – потег кој што ќе и овозможи на компанијата, а ќе им овозможи да реагираат побрзо на предизвиците со кои се соочува бизнисот.

Фактот дека не е назначен наследник на Керн, досега покажа дека не може да има соодветен кандидат во групата која е сопственик на брендот „Cartier“, но аутсајдерите можеби не сакаат да ја преземат тешката задача.

Сепак, вториот по големина светски производител на луксузни стоки произлегува од долгиот пад на продажбата поради недостатокот на побарувачка во Хонг Конг и намалување на кинеските туристи кои патуваат во луксузните трговски центри во Европа.

Продажбата во петте месеци од април до август се зголеми за 12 отсто, се вели во соопштението на компанијата, кое ги надмина очекувањата на аналитичарите на „Ројтерс“ за раст од 10 отсто.

Добрите податоци доаѓаат во услови на силно заздравување во Азиско-пацифичкиот регион, каде што компанијата објави 23% раст на продажбата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП