22 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИОдложувањето на растот на продажбата на H&M продолжува

Одложувањето на растот на продажбата на H&M продолжува

Шведскиот синџир за облека „Hennes & Mauritz AB“ (H&M) забележа побавен раст од очекувањата на раст на продажбата во мај, што е уште помало претставување на вториот по големина моден ланец на мало. Компанијата вели дека била соочена со тешки услови на многу од своите пазари на почетокот од овој месец, јавува „Ројтерс“.

По неколку децении силен раст „H&M“ не успева да одговори на прогнозите за продажба во изминатата година. Во исто време профитот останува под притисок поради тешките инвестиции и зголемената конкуренција од буџетските конкуренти и новите онлајн играчи.

„H&M“, која е втора по големина по сопственикот на „Zara“, „Inditex“, забележа 4 проценти годишен раст на продажбата во локална валута за мај, укажувајќи му се под прогнозата за раст од 6% во анкетата меѓу аналитичарите.

„Во првата половина на месецот продажбата беа погодени од најтешките пазарни услови во неколку земји“, соопшти компанијата. „Продажбата се подобри значително во втората половина на месецот“.

„Inditex“ се презентира многу подобро од „H&M“ и други конкуренти во последните неколку години во позадина на онлајн растот и флексибилниот модел на брза мода. Но иако пазарниот лидер оваа недела забележа зголемување од 18% на профитот за првиот квартал, тој исто така забележува благо забавување на растот на продажбата во последниот месец.

Акциите на „H&M“ поевтини со 16% од почетокот на годината, што е доста слабо претставување од растот од 9% на „Inditex“.

„Со месеци „H&M“ разочара очекувањата на пазарот во однос на трендовите во продажбата“, вели аналитичарот на „Societe Generale“, Ен Кричлоу.

„Модниот пазар меѓу младите, на кој работи концепецијата на „H&M“, е многу тежок, како што гледаме од последните извештаи со падови на продажбата и профитот на ланците во Велика Британија, на пример на „New Look“ и „Arcadia““.

Мај е последниот месец од второто фискално тримесечје на групата. „H&M“ објави дека нето продажба за кварталот достигнаа 51,4 милијарди швајцарски круни (4,6 милиони фунти) за периодот наспроти 46,9 милијарди круни пред една година. Аналитичарите очекуваа малку повисока сума од 51,9 милијарди круни.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП