Германската компанија „Opel“ следната година ќе ја оствари најголемата производна офанзива во историјата, претставувајќи 7 нови или обновени модели.
„Од гледна точка на премиерите, 2017-та ќе е најактивна година во историјата на нашата компанија“, објави извршниот директор Карл-Томас Нојман за новинарите.
Еве кои ќе се седумте премиери на „Opel“:
„Шпионски“ фотографии на новата „Insignia Grand Sport“, распространети од „Opel“.
– Новата генерација на предводникот „Insignia“, во три варијанти – седанот, кој понатаму ќе се вика „Grand Sport“, караванот „Sports Tourer“ и 4х4 модификацијата „Country Tourer“. Првите две ќе бидат прикажани уште на Женевскиот автосаем во март, а верзијата со погон на четири тркала (со целосно нов 4х4 систем) ќе дојде наесен.
– Новиот кросовер „Crossland X“, кој ќе го замени досегашниот субкомпактен модел „Meriva“. Стилски тој ќе потсетува многу на малиот градски модел „Adam“, и ќе дели една платформа со новите „Peugeot 2008“ и „Citroen C3 Picasso“.
– Уште еден компактен кросовер, но со поголеми димензии, кој ќе ја дели платформата со „Peugeot 3008“ и ќе се произведува од Французите во нивната фабрика во Сошо. Името на автомобилот уште не е објавено, Нојман само потврди дека тој ќе е алтернатива за купувачите на мини „Zafira“, но без понудените 7 седум седишта.
– Електричниот автомобил „Ampera-e“ ќе пристигне во Европа во мај и ќе стане машината со најголем опсег на пазар – над 500 километри со едно полнење. Цената се уште не е позната, но најверојатно ќе биде од редот на 35.000 евра за основната верзија.
– Нова верзија на „Vivaro“.
Нојман потврди дека понатаму „Opel“ ќе се залага многу на кросоверот во својата палета – „блескавитот тренд“ на пазарот – за сметка на миниванови кои излегуваат од мода. Сите слични модели во гамата ќе бидат означени со буквата „X“, по примерот на веќе презентираната нова „Mokka X“.
Активната производна политика е дел од искуството на Германците да излезат на добивка по долги години на финансиска загуба. Во последните години „Opel“ значително го подобри пазарното претставување и за првите девет месеци од 2016-та има 5.2 отсто пазарен раст. Финансиски сепак компанијата страдаше многу од кризата во Русија, еден од нејзините главни пазари, и сега од очекуваниот „Brexit“ и сериозното намалување на британската валута.