3 мај, 2024
ПочетнаНАЈНОВИ ВЕСТИМобилниот сообраќај зазема ¾ од интернет потрошувачката во 2017-та

Мобилниот сообраќај зазема ¾ од интернет потрошувачката во 2017-та

mob-internet333

Во 2017-та година над 75% од интернет ќе се користи преку мобилните уреди. Тоа барем го прогнозира медиумската агенција „Zenith“ во својот извештај „Mobile Advertising Forecast“. За споредба, во 2016-та година процентот на мобилниот интернет е 68 отсто, а во 2012-та година – само 40 отсто. За 2018-та година „Zenith“ очекува ново зголемување до 79 отсто.

Скокот од 35 процентни поени за период од само 5 години е исклучително импресивен и според овие бројки изгледа дека сигурно ќе продолжи да расте.

„Zenith“ припаѓа на „Publicis Groupe“, еден од најголемите рекламни концерни во светот. Медиумската агенција го истражуваше својот извештај во 60 земји. Во соопштението сепак се именувани само 6 држави во кои луѓето најчесто уживаат на интернет со таблет или смартфон. Во 2016-та година тоа се Шпанија (85%), Хонг Конг (79%), Кина (76%), САД (74%) и Италија и Индија со 73%.

Што се однесува до државата во која смартфоните се најпопуларни меѓу луѓето, Ирска е со рекорден 92% удел од населението кое поседува смартфони. Шпанија не заостанува многу и во овој показател со своите 91%.

Користењето на мобилен интернет се промовира од фактот дека се повеќе луѓе имаат смартфон и/или таблет. Во 2012-та година според „Zenith“ во 60-те земји само 23 отсто од луѓето имале смартфон, а 4 проценти таблет. Во 2016-та година 63 отсто имаат смартфон, а 15 отсто таблет.

„Zenith“ не би била медиумска агенција, ако не беше Истражувањето и влијанието на оваа тенденција на рекламниот пазар. Според неа во 2017-та година мобилната реклама ќе ги надмине рекламите врз придобивките од интернетот на десктоп машините и ќе го зголеми својот удел до 52%. Во 2016-та година процентот е едвај 44 отсто, а во 2018-та година според „Zenith“ 60 отсто од рекламните трошоци на интернет ќе отпаднат на мобилното рекламирање.

Како изгледа тоа во апсолутни броеви – приходите од 134 милијарди долари, што е повеќе од рекламите во весници, списанија, кина и надворешната реклама, земени заедно.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП