Францускиот производител на претстојниот авто-саем во Париз ќе претстави раскошна лимузина со хибриден погон, која се нарекува „Cxperience“.
„Citroen“ со децении беше познат по луксузните лимузини кои се разликува од конкуренцијата по несекојдневниот дизајн, но и иновативните технолошки решенија. Судејќи врз основата на концептот „Cxperience“, низот кој беше прекинат со згаснувањето на моделот „C6“ би можел да продолжи ако „Citroen“ одлучи на купувачите да им понуди подукциска верзија на овој автомобил.
Имено, место во врвот на гамата модели на француската марка е празно од 2012-та година, кога престана производството на „Citroena C6“. Концептот „Cxperience“, со кој производителот ќе пристигне на парискиот саем за автомобили во октомври, е опремен со „Plug-In“ хибриден погон и „спакуван“ во футуристички дизајн.
Автомобилот е поставен на масивни 22 инчни тркала, а го карактеризираат линиите на луксузен спортска лимузина, со минималистички решенија во кабината.
Долг 4,85 м, „Cxperience“ располага со комфорно меѓуосвинско растојание од околу 3 метри. Како и кај многу концептни решенија, задната врата се отвора наназад, што со отсуство на „Б“ столбовите гарантира лесен пристап кај ниско поставените седишта.
„Plug-In“ хибридниот систем се состои од бензинец, чии спецификации не се прецизирани (во „Citroenu“ велат дека ќе произведува помеѓу 150 и 200 ks), и електромотор од 109 ks (80 kW). Според зборовите од луѓето од компанијата, двата агрегата во комбиниран режим испорачуваат околу 300 „коња“.
За пренос на моќта се користи попречно поставен осумбрзински автоматски менувач, сместен помеѓу бензинскиот и електричниот мотор. Моќта на бензинецот се пренесува на предната, а на електромоторот на задната осовина.
Доколку се вози исклчучиво на струја, „Cxperience“ може да мине и до 60 km, пред него да се испразни погонската батерија. Производителот тврди дека нивното полнење до полн капацитет на приклучот од домаќинството трае околу 4,5 часа.
Со помош на специјален, брз полнач, оваа постапка се намалува на 2,5 часа.
Патничката кабина, во која комфорно може да се сместат 4 лица, има футуристички изглед. Во „Citroen“ тврдат и дека со „паметното позицирање на погонскиот и преносниот систем“ успеале да обезбедат и голем багажен простор, така што во целост ќе ги задоволат потребите на патниците за сместување на работбите за подолги патувања.
Се наведува дека во внатрешноста на автомобилот се употребени премиум материјали, а почест на постарите „Citroen“ возила им е одадена со управувачот кој преку управувачот чиј столб е со воланот поврзан со помош на еден крак.
Како и многуте футуристички концептни возила и „Cxperience“ e oпремен со голем мултимедијален систем, кој во овој автомобил зазема најголем дел од командната табла, и преку кој практично се контролираат сите функции на возилото.
Класичните ретровизори се заменети со камери, а возачот за тоа што се случува на патот зад него преку добивање на помош на малитеш екрани кои се наоѓаат во вратите.
Повеќе детали ќе бидат познати во почетокот на октомври, пред официјалната презентација на концептот, а до тогаш погледнете ги фотографиите на овој автомобил.