Водечката интернет платформа за видео записи, „YouTube“, oвие денови тестира нов изглед на интернет страната користејќи го „Material“ дизајн на „Google“.
„Material“ досега беше застапен на корисничките интерфејси и системи, како што е „Android“, a го краси нагласувањето на иконите и фотографиите на сметка на текстот.
Новиот изглед моментално е достапен само за „web“ програмерите, но забележителни се значителни визуелни разлики кои даваат нагласок на бојите и клучната содржина, а помалку на описните детали и податоците.
Од своето основање во 2005-та година, „YouTube“ неколку пати го менуваше ликот на својата интернет страна, иако деталниот визуелен идентитет во форма на логото и по 11 години остана ист.
Сепак, иако логото стана и остана еден од најпрепознатливите брендови на глобалниот интернет, „YouTube“ во 2012-та година се одлучи да се откаже од својот слоган – „Broadcast Yourself“.