29 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИStarbucks забележа 16% раст на тримесечната добивка

Starbucks забележа 16% раст на тримесечната добивка

LIFESTYLE-US-STARBUCKS

„Starbucks Corp.“ бележи 16% годишен раст на тримесечниот профит, откако синџирот на кафитерии забележа поголемо внатрешно пребарување и привлече повеќе клиенти преку мобилната апликација, пишува „MarketWatch“.

Но американската компанија не ги оправда прогнозите на аналитичарите во однос на продажбата, што ја потопи цената на акциите за 5,3% на берзанската трговија во Њујорк.

Во периодот јануари-март 2016-та година, Starbucks заработи 575,1 милиони долари, што е повеќе од заработени во текот на истиот период од минатата година 494,9 милиони долари. Приходите се нагоре со 9,4% годишно до 4,99 милијарди долари од 4,56 милијарди долари. Испитаниците од „Thomson Reuters“ аналитичарите очекуваа приходи од 5,03 милијарди долари.

Продажбата во отворените, барем пред година кафулиња, се зголемува за 6% годишно во пресметковниот период, но не се согласуваат со очекувањата за зголемување од 6,7 отсто.

Продажбата дома придонесува за зголемувањето, а продажбата во САД има раст од 7 отсто. Тоа го засенува слаб раст на продажбата во Европа, каде што бизнисот на компанијата настрада од терористичките напади во Париз и Брисел и каде најскапиот американски долар продолжува да ги прави нејзините пијалоци и храна поскапи за странските клиенти. Продажбата на Стариот континент бележи раст од само 1% во кварталот што е помалку од очекуваното.

Компанијата продолжува да се шири во глобален план, а во четвртокот го отвори првото кафуле во Јужна Африка, која се смета за влез на пазарите на африканскиот континент.

На крајот на март на земјината топка „Starbucks“ ќе поседува близу 24 илјади кафулиња, што е за 8,3% повеќе во однос на истиот период од минатата година.

Главниот извршен директор Хауард Шулц го истакна и растот во Кина од 5 отсто. Во последниот квартал кафулињата на компанијата во Азија се зголемија за 18%.

Истовремено „Starbucks“ работи за диверзификацијата на бизнисот со кафе, така што е во средината на 5-годишен план за двојно зголемување на приходи од продажба на прехранбените производи во САД.

Дигиталните иницијативи, како создавањето на мобилна апликација, исто така помагаат на местата да работат поефикасно, што ја зголемува продажбата и приходите. На годишна база мобилни нарачки и користењето на апликацијата се дуплирани. Компанијата спроведува 8 милиони мобилни набавки и плаќања секој месец.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП