Новата генерација „Renault Scenic“ дебитираше на саемот во Женева, покажувајќи комбинација од луксуз и спорт. Моделот ќе биде на пазарите уште пред почетокот на пролетта.
Новиот „Scenic“ продолжува да биде практичен и комфорен миниван, но превземал многу од светот на кросоверите. Моделот демонстрира динамичен дизајн, заштитни елементи во долниот дел на каросеријата и зголемено за 40 мм растојание од тлото, за кој заслуга имаат и 20-инчните бандажи, дел од стандардната опрема на „Scenic“.
Генерално возилото е изграден во стилот на најновите модели на „Renault“ базирани на концептот „R-Space“. Според карактеристични црти имаат големо челно стакло, „LED“ светлата со специфичен потпис на засечената линија на покривот и двобојната каросерија, која доаѓа кај повисоките нивоа на опрема.
Суштинска промена има и во внатрешноста на новиот „Scenic“. Тој е простран и луксузно опремен од порано. Заслуга за првото има платформата „CMF C/D“ (Common Module Family), која му обезбедува на возило повеќе великодушни големини. Димензиите на возилото се зголемени за 40 мм во должина и 20 мм во ширина. Меѓуоскиното растојание е за 32 мм подолго во однос на третата генерација „Scenic“, а задниот и предниот дел се проширени односно со 36 и 49 мм.
Во однос на опремата, „Renault Scenic“ се обложува на материјали со висок квалитет и делови од горниот сегмент, покажуваат информациите. Меѓу нив се електричните кожни седишта со греење и масажа, инфо-системот „R-LINK 2“ со 8,7-ичен вертикален дисплеј, прилагодливите задни седишта, екранот и многу други. Волуменот на багажникот е 572 литри, а во кабината има дополнителни нишки со вкупен волумен од 63 литри.
Палетата мотори е превземена целосно од новите „Megane“ и „Talisman“ кои ја користат истата шасија. Тоа се дизел со зафатнина од 1,5 и 1,6 литри, развој помеѓу 95 и 160 КС, како и бензински мотори со турбо чија моќност е меѓу 115 и 130 КС. Трансмисија е рачна и автоматска со две спојки.
Новиот „Renault“ може да биде опремен и со технологија со погон на 4 тркала „4CONTROL“, комбинирана со системот „MULTI-SENSE“ која обезбедува широки можности за персонализација на енергетски тракт, шасијата и додатоците во кабината.
Пред крајот на оваа година моделот ќе добие и хибриден агрегат. Системот ќе го носи името „Hybrid Assist“ и комбинира дизел мотор со 110 КС, 6-брзински мануелен менувач, електромотор и 48-Volt батерија. Технологијата ја продолжува енергијата за време на забавување и стопирање, обезбедувајќи поголема динамика и помала потрошувачка на гориво.
Новата генерација на „Renault Scenic“ треба да се појави на пазарот во следните месеци, кога ќе бидат објавени и цените.