Лојалност кон брендот. Според овој показател изданието „Forbes“ создаде рангирање базирано на податоците на „Experian Automotive“ за пазарот на САД.
Лидер во рангирањето е јапонската „Subaru“, која цели 67,7% од нејзините клиенти обично ја избираат истата марка при купувањето на наредното или дополнитело возило.
Второто место е за „Ford“ со резултат од 66,7%, а потоа е рангиран „Mercedes-Benz“ со 65,1%.
Еве ги и останатите брендови во топ 10:
4. „Toyota“: 63,5%
5. „Kia“: 63,2%
6. „Hyundai“: 61,3%
7. „Nissan“: 61,1%
8. „Chevrolet“: 60,7%
9. „Lexus“: 60,7%
10. „Honda“: 59,9%
Кај поединечните модели со најлојални клиенти е теренецот „Range Rover“. Дури 48,2% од сопствениците на овој модел ќе го изберат повторно при промена на возилото.
Втората позиција е за „Mercedes-Benz S-Class“ со показател од 46,6%, а веднаш по луксузната германска лимузина е рангиран моделот „Lincoln MKZ“ со 44,8%.
Број четири во рангирањето е за „Mercedes-Benz Sprinter“ кој има сличен резултат со „Lincoln MKZ“ – 44,8%. Со минимална разлика – резултат од 44%, на петтото место застанува електромобилот „Nissan LEAF“, кој е лидер во својот сегмент.
Во топ 10 се наоѓаат уште и „Ram 1500“ (42,9%), „Lexus RX“ (42,7%), „Hyundai Genesis“ (42,5%), „KIA Soul“ (42%) и „Subaru Forester“ (41,1%).
Од изданието појаснуваат дека лојалноста на клиентите зависи од неколку главни фактори, меѓу кои задоволството на купувачите, претставувањето во однос на конкурентите на пазарот, маркетингот и друго.