Доброто лого е од клучно значење за визуелниот идентитет и бренд на компанијата.
Некои од најпознатите глобални компании во креирањето логоа имаат инвестирано до неверојатни 211 милиони долари, а некои од нив овој графички симбол не ги чинел ниту еден денар.
Пепси неодамна одлучи да го редизајнира шишето, но го зачува логото за кое доби ново решение пред пет години, што ја чинеше компанијата милиони долари.
Дознајте колку плати Лондон минатата година за логото за Олимпијадата, колку плати БиБиСи за својот препознатлив графички дизајн, и колку за својот визуелен идентитет издвоиле технолошките компании.
1. Australia and New Zeland Banking
Редизајн: 2009 година
Цена: 15 милиони долари
Редизајн: 1997 година
Цена: 1.8 милиони долар
Редизајн: 2008 година
Цена: 1 милион долари
Редизајн: 2008 година
Цена: 211 милиони долари
Дизајн: Пол Ранд
Цена: 33 илјади долари
Дизајн: Волф Олинс 2007 година
Цена: 625 илјади долари
Дизајн: Пол Ранд 1986 година
Цена: 100 илјади долари
Дизајн: 2009 година
Цена: 625 илјади долари
Дизајн: 1885 година
Цена: 0 долари
Дизајн: 2009 година
Цена: 15 долари
Дизајн: 1998 година
Цена: 0 долари
Дизајн: 1975 година
Цена: 35 долари
Дизајн: 2000 година
Цена: 100 милиони долари
Дизајн: 2012 година
Цена: 0 долари