24 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Volkswagen“ го претстави освежениот „T-Roc“, позната и цената (ФОТО)

„Volkswagen“ го претстави освежениот „T-Roc“, позната и цената (ФОТО)

Еден од клучните модели на „Volkswagen“ претрпе значително освежување кога станува збор за изгледот.

Се работи за кросовер „T-Roc“, лансиран на пазарот пред 4 години, кој по над милион продажби во Европа и Кина минува низ задолжителниот фејслифт во средината на животот. И додека однадвор промените не се големи, во внатрешноста на машината се многу посериозни.

Освен стандардниот модел, промената влијае и на кабриолетот „T-Roc Cabrio“, како и на „жешката“ верзија „T-Roc R“.

На каросеријата се видливи нови визии на предниот и задниот браник, со поагресивни и остри линии. Промена има и кај светлата, кои имаат изменет и поиздолжен дизајн, како основна кај „LED“ диодите. Технологијата за матрица на „LED IQ.Light“ со 24 модули за секое предно светло е достапна како опција.

Како и другите неодамнешни модели на марката како „Polo“, „Golf“ и „Tiguan“, палетата на „T-Roc“ доби „LED“ лента долж предната решетка и опционални динамични трепкачи. Има 4 нови бои на каросеријата, како и тркала со нов дизајн со дијаметар од 16 до 19 инчи. Сè уште е достапна верзијата „R-Line“, која нуди некои од спортските детали на „R“ без подинамичниот мотор.

И додека однадвор нема револуција, внатрешноста на новиот „T-Roc“ е радикално променета. По критиките за тврдата пластика во внатрешноста на претходниот модел, „Volkswagen“ сега користи нов пенлив и помек на допир материјал и на централната плоча и на вратите. Во зависност од верзијата, седиштата се од текстил или имитација на кожа.

Контролната табла има ревидирана положба и визија, а мултимедијалниот дисплеј е поставен повисоко, во согласност со дигиталната инструмент табла, која е достапна со дијагонала од 8 или 10,25 инчи. Самата мултимедија сега е достапна со екран од 9,2 инчи, покрај претходните опции за дијагонала од 6,5 или 8 инчи. Променет е дизајнот на рачката на менувачот кај автоматските верзии, како и на воланот. Генерално, нема промени во волуменот и тој на багажникот е 445 литри.

За моторите моментално нема промена. Има два бензински мотори – еднолитарски 3-цилиндрични со 110 ks и 1,5-литарски со 4 цилиндри и 150 ks. Сè уште не е потврден дволитарскиот бензински агрегат со 190 „коњски сили“, а опциите за дизел (исто така со зафатнина од 2 литри) се достапни во верзии со 115 или 150 ks (последниот со системот 4×4 4Motion). Mенувачите се 6-брзински мануелен или 7-брзински автоматски „DSG“.

На врвот на гамата, како и досега, позициониран е „Volkswagen T-Roc R“. „Жешката“ верзија е со познатиот дволитарски турбо бензински мотор, кој постигнува максимална моќност од 300 ks и максимален вртежен момент од 400 Nm. Погонот на четири тркала е стандарден, а тракцијата им се пренесува преку 7-степен „DSG“ менувач. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 4,9 секунди, а максималната брзина е електронски ограничена на 250 km/h.

„T-Roc R“ ќе продолжи да биде достапен само во внатрешната верзија, додека кабриолет верзијата со мек покрив е достапна само со двата бензински мотори. Без разлика на модификацијата, има целосен пакет технологии за безбедност и асистенција, а новитет е „Travel Assist“, кој ги комбинира адаптивниот темпомат и асистентот за активно одржување на лентата. Технологијата интервенира на воланот, забрзувањето и сопирачките при брзини до 210 km/h.

„VW T-Roc“ за 2022-ра година во Германија чини 23.500 евра и може да се нарача веднаш, сепак испораките ќе започнат следната година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП