Откако долго време го поттикна интересот за моделот, германскиот производител „Mercedes-Benz“ конечно ја претстави новата генерација на „SL“.
Роудстерот се враќа на нова платформа, развиена за прв пат во историјата од спортскиот оддел „AMG“. Покрај тоа, моделот повторно има платнен покрив – по пауза од 20 години.

Благодарение на широката употреба на композитен алуминиум, новата архитектура е полесна (тежи само 270 kg) и 18% поцврста од претходната. Дизајнерите на „Mercedes“, исто така, успеаја да го отстранат центарот на гравитација за да може автомобилот целосно да го исполни своето име „Super Leicht“ (супер лесен). Помага и покривот изработен од ткаенина, кој е за 27 kg полесен од неговиот цврст аналог кој се користеше претходно. Зафаќа помалку простор во багажникот и може да се повлече и постави при брзина до 60 km/h.

Новиот „SL“, исто така, располага со управувачка шасија (задни тркала кои се вртат) „AMG Active Ride Control“ и адаптивна суспензија со повеќе режими на возење. Јаглерод-керамичките сопирачки се достапни со дополнителни трошоци. Бандажите се 21 инчни, а коефициентот на отпор Cx е 0,31. За прв пат во својата историја, моделот може да се пофали со активна аеродинамика – подвижен преден сплитер и задно крило, како и затворачка „завеса“ на решетката на ладилникот.

На почетокот на продажбата „Mercedes-AMG SL“ ќе биде достапен со 4.0-литарски твин-турбо V8 во две варијанти на моќност – 476 и 585 ks (700 и 800 Nm вртежен момент, соодветно). За прв пат и двете модификации ќе бидат опремени со систем за погон на четири тркала. Менувачот е „AMG Speedshift MCT 9G“, а има комплет спојки за „влажни“ конвертори на вртежниот момент.

Сето ова овозможува врвната верзија на „SL 63 4Matic +“ да забрза од 0 до 100 km/h за 3,6 секунди и да развие максимална брзина од 315 km/h. Послабата верзија „SL 55 4Matic +“ е малку поскромна – 3,9 секунди и максимални 295 km/h.

Во подоцнежна фаза, „Mercedes-AMG SL“ ќе биде достапен како „plug-in“ хибрид. Модификацијата се развива во соработка со одделот „E Performance“, а деталите за неа моментално недостасуваат. Се очекува да ја добие погонската група од „AMG GT 63 S E Performance“, што значи вкупна моќност од 850 ks и 1.470 Nm.

Внатрешноста на новиот „SL“ е прилично необична. Наместо вообичаената контролна табла на монитори скриени под стакло, има посебни екрани. Дополнително, дисплејот на инфозабавниот комплекс е поставен вертикално. Моделот ја добива најновата генерација на системот „MBUX“, како и гласовен асистент и можност за промена на аголот на наклон за да се избегне отсјај од сонцето.