26 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗКупето „BMW 2-Series“ за прв пат ги смени генерациите (ФОТО/ВИДЕО)

Купето „BMW 2-Series“ за прв пат ги смени генерациите (ФОТО/ВИДЕО)

Првата генерација на „BMW 2-Series Coupe“ излезе во 2013-та година, откако овој автомобил со две врати беше дел од семејството од  „1-Series“. Сега моделот за прв пат ги менува генерациите, а баварскиот производител ги откри неговите карактеристики.

Првото нешто што остава впечаток е промената на димензиите. Димензиите на возилото се должина од 4.537 mm, ширина од 1.838 mm и висина од 1.390 mm. Растојанието помеѓу двете оски е 2.741 mm. Ова значи дека каросеријата е за 105 mm подолга и 64 mm поширока, но исто така е и 28 mm пониска од претходникот. Меѓуоскиното растојание се зголеми за 51 mm.

Баварците ја дефинираат новата „двојка“ како идеолошки наследник на првото „BMW 02“, кое се појави пред 55 години, но технички (вклучувајќи ги и компонентите на шасијата) автомобилот е близу до последната „4-Series“, која беше претставена на почетокот на летото. Сепак, помалото купе не ја доби контроверзната решетка на ладилникот.

Внатрешноста и опремата на автомобилот се сериозно под влијание на моделите од повисоките класи. Стандардната опрема го вклучува најновиот оперативен систем на „BMW“ (седмата генерација), со првичните верзии со 5,1-инчен екран на таблата и 8,8-инчен дисплеј на допир на мултимедијалниот систем. „BMW Live Cockpit Professional“ со 12,3-инчен панел екран и 10,25-инчен инфо-забавен монитор е достапен со дополнителни трошоци.

Системот може да се контролира преку екран на допир, со контролорот „iDrive“, копчињата на воланот или говорни команди. За прв пат, моделот добива и „head-up“ дисплеј, што сме навикнати да го гледаме во автомобилите на марката во последните неколку години.

До излегувањето на новиот „BMW M2“, верзијата „M240i xDrive“ ќе биде на врвот на палетата. Тој е опремен со 3,0-литарски турбо 6-цилиндричен мотор кој развива 374 ks и 500 Nm. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 4,3 секунди, а опремата на овој автомобил вклучува сопирачки и заден диференцијал „M Sport“. Адаптивната суспензија „М“ со електронски контролирани амортизери е исто така достапна со дополнителен трошок.

Опсегот на мотори вклучува и 2,0-литарски 4-цилиндрични мотори. Бензинската верзија „220i“ има погон на задните тркала, развивајќи 184 ks и 300 Nm, дозволувајќи забрзување од 0 до 100 km/h за 7,5 секунди. Дизелот e „220d“, кој е умерен хибрид со 190 ks и 400 Nm, a до „стотка“ стигнува за 6,9 секунди.

Нема да има мануелен менувач за моделот, само 8-степен автоматски „Steptronic“. За дополнителен надомест, може да се замени со „Steptronic Sport“ со контрола на лансирање и функција „Sprint“ за побрзо забрзување од место и престигнување.

Системите за безбедност и помош на возачот се базираат на новите серии „3“ и „4“, вклучително и адаптивно управување со круз-контрол и систем за надзор на камерата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП