25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗОва е новиот „Peugeot 308“ кој доби две хибридни верзии (ФОТО/ВИДЕО)

Ова е новиот „Peugeot 308“ кој доби две хибридни верзии (ФОТО/ВИДЕО)

Втората генерација на „Peugeot 308“ се произведува скоро 8 години, а во 2017-та година претрпе сериозен редизајн. Сега францускиот производител официјално ја претстави третата генерација на еден од неговите најважни и најпопуларни модели во моментов.

Хечбекот го следи новиот стил на марката, со фарови и решетка кои потсетуваат на кросоверите „3008“ и „5008“ кои беа ажурирани минатата есен. На решетката не е поставена легендарната фигура на лав, туку новото лого во форма на штит. Името на моделот е поставено помеѓу врежаниот капак и решетката.

Задните светла поминуваат низ целата ширина на багажникот, поврзани со сјаен елемент, но тој нема ЛЕД-лента, која во последно време сме навикнати да ја гледаме кај повеќето нови модели. Клиентите ќе изберат помеѓу 16, 17 и 18 инчни тркала и 7 бои на каросеријата.

Во промената на претходната генерација, „Peugeot 308“ стана првиот модел на марката што се префрли на новата платформа „EMP2“. Ова го зголеми просторот во кабината, но ги намали неговата должина и висина. Сепак, сега, хечбекот е продолжен за 11 cm до 4,36 метри, а растојанието помеѓу двете оски е зголемено за 55 mm до 2,67 метри.

Сепак, висината на хечбекот е намалена за 2 cm до 1,44 метри, благодарение на што коефициентот на влечење се намалува на 0,28. Волуменот на багажникот е исто така помал или 412 литри (кај претходникот беше 470 литри). Ако се отстранат задните седишта, волуменот станува 1.323 литри.

Во кабината е воланот со два крака, дигитална табла со инструменти и седум физички копчиња под 10-инчниот мултимедијален дисплеј, тешко дека ќе импресионира некого, бидејќи е во стилот на новите модели на „Peugeot“. Постојат и електрични прилагодувања на седиштата, осветлување во 8 различни бои, безжичен полнач за мобилни уреди и систем за фокусни звучници со 10 звучници.

Опсегот на мотори вклучува 3-цилиндрични бензински мотори „Pure Tech“ со зафатнина од 1,2 литри „Pure Tech“ кои развиваат 110 и 130 ks, како и 4-цилиндричен дизел „BlueHDi“ со волумен од 1,5 литри и 139 ks. Најслабиот мотор е комбиниран со 6-степен мануелен, а за остатокот се нуди 8-степен автоматски.

За Европа ќе бидат понудени две хибридни верзии, кои се напојуваат од електричната мрежа. Двете добиваат електричен мотор со 110 ks, батерија со капацитет од 12,4 kW/h и автоматски 8-брзински менувач. Тие се разликуваат во нивните бензински мотори, едниот развива 150 ks, а другиот 180 ks. Нивната вкупна моќност е 180 и 225 ks, што се гледа од имињата на модификациите. Послабиот има километража од 60 km само на електрична енергија, а помоќниот од 59 km.

Продажбата на новиот „Peugeot 308“ на европските пазари во хечбек верзија ќе започне во втората половина на годината, додека караванот ќе му се придружи подоцна.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП