29 март, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Nissan Qashqai“ го смени дизајнот и стана електрифициран (ФОТО/ВИДЕО)

„Nissan Qashqai“ го смени дизајнот и стана електрифициран (ФОТО/ВИДЕО)

Кросоверот „Qashqai“ за „Nissan“ е тоа што е „Golf“ за „Volkswagen“ – најважниот модел (барем во Европа) што ја полни касата на компанијата. Од неговото лансирање во 2007-ма година, јапонскиот производител продаде повеќе од 3 милиони единици од овој автомобил.

Компанијата од Токио ја претстави четвртата генерација на моделот, развиена во Европа. Кросоверот ги задржува познатите пропорции, но неговиот дизајн стана поаголен. Решетката на ладилникот порасна со изгледот на тенките „LED“ матрични фарови. Максималната големина на бандажите е веќе 20 инчи, а ќе бидат понудени 11 бои плус 5 комбинации во две бои.

Новиот „Qashqai“ порасна во големина, зголемувајќи се во должина за 35 mm (4.425 mm), во ширина за 32 mm (1.838 mm) и во висина за 10 mm (1.635 mm). Меѓуоскиното растојание е за 20 mm повеќе или 2.666 mm, а основата на кросоверот е модуларната платформа „CMF-C“ на алијансата „Renault-Nissan“. Вратите, предните крилја и капакот се изработени од алуминиум, што ја намали тежината за 21 kg. Општо, машината тежи 60 kg помалку и е за 41% посилна од претходникот.

Внатрешноста на кросоверот е радикално променета, станувајќи попространа и попријатна. 9-инчниот таблет – „NissanConnect“ со безжична врска со „Apple CarPlay“ и компатибилност со „Google Assistant“ и „Amazon Alexa“ е одговорен за забавата на патниците. Основните информации за возачот се на 12,3-инчна виртуелна табла со инструменти што се контролира од воланот. Екран за проекција е достапен со дополнителен трошок, а „USB-A“ и „USB-C“ приклучоци се дадени за полнење на дополнителни уреди.

Благодарение на зголеменото меѓуоскино растојание, патниците од вториот ред добиваат 28 mm дополнителен простор за колената. Локацијата на нивните глави исто така е зголемена, бидејќи линијата на покривот е подигната за 15 mm. Вратите се отвораат под агол до 85 степени, што го олеснува поставувањето детско седиште на задните седишта.

Багажникот додава 50 литри на неговиот волумен, а полнењето е попогодно поради смалениот долен под од 20 mm. Задната врата се отвора со серво што работи со сензор за контакт.

„Nissan“ сака барем 50% од моделите што се нудат во Европа да бидат електрифицирани до 2024-та година, а новиот „Qashqai“ е голем чекор во таа насока. Кросоверот останува без дизел мотори, а главен мотор е бензинец 1.3-литарски „DiG-T“, кој има 4 цилиндри и работи со мека „хибридна“ технологија. Комбиниран е со технологијата „e-Power“, која дебитираше во електричниот автомобил „Leaf“.

Моторот 1.3-литраски „DiG-T“ всушност е инсталиран на „Qashqai“ веќе неколку години, но за новата генерација е модернизиран и ги исполнува еконормите „Euro-6d“. Компактниот 12-волтен хибриден електричен систем тежи само 22 kg, акумулира енергија во литиум-јонската батерија при намалување на брзината и му ја дава на моторот при забрзување.

Моторот е достапен во две верзии – 140 ks (240 Nm) и 158 ks (260 Nm). Во првиот погонoт е само напред, а менувачот е 6-степен мануелен. Во вториот случај, моторот работи со систем 4×4 и променлив менувач. Возачот може да избере помеѓу 5 режими на возење – „Стандард“, „Еко“, „Спорт“, „Снег“ и „Теренски“.

На врвот на гамата се наоѓа верзијата со погон на предните тркала „e-Power“. Ова е хибрид со 1,5-литарски мотор со променлив однос на компресија, кој користи и генератор и така системот секогаш работи во најекономичен режим. Тркалата се напојуваат од електромотор со 189 ks и 330 Nm. Во овој случај, системот „e-Power“ овозможува возење само со еден педал – оној на гасот, кој е одговорен и за забрзување и за сопирање.

Компанијата додава дека новиот „Qashqai“ е опремен и со систем за помош и безбедност на возачот со „Nissan ProPilot“. Вклучува најнова технологија што може да се најде на пазарот.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП