Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,953.32 -0.36%    BESK 7,864.14 -3.73%    ERMT 197.00 0%    GRNT 898.32 0.37%    KMB 5,432.66 0.4%    MPT 63,052.61 0.54%    OKTA 4,750.00 0.42%    RZIT 20.00 0%    RZUG 12.00 0%    SBT 2,592.06 9.02%    STB 1,196.43 0.83%    STBP 790.00 -16.75%    STIL 103.00 0%    TETE 2,424.27 4.72%    TNB 16,388.19 -2.45%    TTK 1,455.99 -2.93%    UNI 2,250.00 0%    ZPKO 1,851.00 2.83%    

Кои се лоши клиенти и како да побегнете од нив?

Време: 12:47

Датум: јануари 15, 2013

Категорија: КАРИЕРА

klient1

Лош клиент не е само клиентот кој не плаќа на време. Има такви кои прават проблеми и комплицираат и кога нема потреба од такво нешто, критикуваат нешто, а и самите незнаат што и зошто, полни се со ветувања кои остануваат само ветувања. Соработката со вакви клиенти претставува вистинска ноќна мора.

Како навреме, на самиот почеток, да процените дали клиентот е лош избор? Ова се сигурни знаци. Ако ги препознаете, бегајте што подалеку од таква соработка.

Премногу ја критикуваат вашата поранешна работа

Ниту учествувале во неа, ниту се запознале со деталите. Имаат ли право да критикуваат? Замислете си како само ќе ја критикуваат вашата идна соработка.

Сакаат „едноставни“ и „прости“ проекти

Ова посебно се однесува на веб дизајнот и дизајнот воопшто. Со тоа што инсистираат на едноставност, тие всушност сакаат производот да ги чини што поевтино. Објаснете им детално како ќе тече процесот, колку труд треба да вложите до финалната верзија. Ако разбираат и прифаќаат, можете да соработувате. Ако не, бегајте!

Ветувања за идна соработка

И ова е еден од начините за намалување на цената. Ваквите ветувања најчесто велат: „Сега спуштете ни ја цената, па ќе соработуваме во иднина“. Кој ви гарантира дека и понатаму ќе соработувате? Ако сега ја спуштите цената, дали тој иден проект ќе го наплатите реално или повторно со попуст?

Неодредени, нејасни, „во облаци“

Кога клиент ви бара производ или проект кој ќе „гази“, „ќе биде најдобар“, „револуција“, а притоа не кажува ништо конкретно, не наведува детали, ова може да значи дека е сигурен знак дека соработката ќе биде само губење време и пари.

Клиент кој знае се

Со таквите нема преговори, тврдоглави се и го имаат целиот памет од овој свет (посебно се стручни во тоа што го работите вие). Ако имате „челични“ нерви и безгранично трпение, соработувајте. Инаку, успешните професионалци мораат секогаш да бидат отворени за нови идеи и сакаат да слушнат туѓо мислење.

Невозможни рокови

Тоа се оние рокови опишани како „ШТО ПОБРЗО“. Роковите се работа за заеднички договор. Клиентот може да бара да го завршите проектот до утре. Негово право. Но, тоа нема врска со реалноста. Побарајте аванс. Објаснете зошто ви се потребни толку пари. Ако прифати, можете да размислувате за продолжување на соработката.

Клиенти кои исчезнуваат 

Некогаш не можете да ги добиете на телефон, не одговараат на пораки, ги нема. Имате дилеми околу проектот и ви треба нивна помош, а нив ги нема. Ако се случи нешто вакво, смирено и сигурно „спакувајте си ги куферите“ и бегајте од ваква соработка. Како ли ќе ги добиете кога ќе дојде рокот за исплатата?

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Три најважни работи кои веќе сега можете да ги направите со вашите пари ако се плашите од криза

    Три најважни работи кои веќе сега можете да ги направите со вашите пари ако се плашите од криза

    Рецесијата тропа на вратата на многу земји во светот, и повеќе не е прашање дали доаѓа, туку кога. Германија веќе ”танцува” на работ на рецесија,…

  • Учење и само учење

    Учење и само учење

    Бидејќи учењето е една од најубавите работи кои можеме да ги доживееме. Се разбира, овде не мислиме само на учењето во училиште, факултет и слично,…

  • Во кое време од денот треба да размислувате?

    Во кое време од денот треба да размислувате?

    ”Темниот дел од денот“ е идеален за размислување, вели една античка грчка мудрост. ”Ноќта има некоја чудна моќ“, вели еден стар и познат стих. И…

  • ”Тајната врска” помеѓу мотивацијата и капењето

    ”Тајната врска” помеѓу мотивацијата и капењето

    Колку долго сте “загреани” нешто да направите? Нешто што долго посакувате? Дали вашата мотивација трае доволно долго да го “истуркате” тоа што сте сакале? Ако…

  • Бил Гејтс откри што тоа Стив Џобс го има што тој го нема ( а не е креативност)

    Бил Гејтс откри што тоа Стив Џобс го има што тој го нема ( а не е креативност)

    Имаше големи разлики меѓу Стив Џобс и Бил Гејтс, што се однесува до самата работа, но и што се однесува на начинот на кој им…

  • Како да бидете попаметни?

    Како да бидете попаметни?

    Се разбира, ова не може секогаш и насекаде да се применува, но во некои ситуации можеме да бидеме попаметни. Макар и малку. Колку пати сте…

  • Како да препознаете разумен човек?

    Како да препознаете разумен човек?

    Разум против безумне. Се поставува прашањето – што е подобро? Кога човек ќе го погледне ова прашање поставено во поднасловот, веројатно ќе се запраша дали…

  • Што вели еден нобеловец дека е потребно за среќа?

    Што вели еден нобеловец дека е потребно за среќа?

    Како и со смислата на животот така и со среќата, не е лесно бидејќи често треба долго да ја барате. Или можеби и не мора?…

  • Никогаш не им кажувајте на луѓето како нешто да направат…

    Никогаш не им кажувајте на луѓето како нешто да направат…

    Најчесто тоа може да биде контрапродуктивно. Веројатно веќе досега забележавте дека на луѓето не вреди да им кажувате како нешто да направат. Пред се, зошто…

  • Како да станете шампион?

    Како да станете шампион?

    Било која област да е во прашање, без оглед дали е спорт или нешто друго, шампионите мора многу да тренираат. Меѓутоа, има тука уште нешто.…