Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,840.86 0.69%    GRNT 759.67 0.49%    INEK 600.00 0%    KMB 2,600.00 -0.07%    MPT 28,000.00 0%    OHB 5,100.00 0%    OKTA 2,678.00 3%    STB 896.09 -0.12%    STBP 750.00 0.27%    TNB 10,799.85 0%    TPLF 1,365.00 0%    UNI 1,821.38 1.19%    

Стартуваше регионалниот проект “Balkan Marketing Network”

Време: 09:59

Датум: ноември 25, 2013

Категорија: ЕКОНОМИЈА

balkan-marketing

Дел од водечките маркетинг портали во регионот – Marketing365 од Македонија и Marketing mreža од Србија, стартуваа со реализација на проектот “Balkan Marketing Network”, кој има за цел афирмација на маркетинг и ПР индустријата, вмрежување и деловно поврзување на сите учесници на регионалниот пазар на  комуникации.

“Идејата на самиот проект е да допринесе за развојот на маркетинг и ПР индустријата во регионот како и да поттикне регионална соработка помеѓу агенциите, огласувачите и медиумите. Исто така, преку заедничките проекти кои ќе ги организираме во иднина ќе се трудиме да поставиме нови повисоки стандарди во фелата и истовремено да промовираме позитивни регионални примери од праксата“ , изјави Борис Ефтимовски, основач и уредник на порталот Маркетинг365.

“Balkan Marketing Network e природен продолжеток на соработката на нашите портали. Следејќи ја индустријата во претходните години, свативме дека на нашите соработници но и на самата индустрија треба да и понудиме нешто повеќе. Нема сомнеж дека само со заеднички снаги и со регионално вмрежување на сите учесници на пазарот можеме да ги подигнеме границите, да ги следиме светските трендови, да оддолееме на предизвиците со кои се соочуваат сите држави од регионот, да развиваме здрава конкуренција а со тоа и да го унапредиме бизнис амбиентот и позицијата на фелата”, изјави Ивана Парчетиќ, основачот и уредник на порталот Маркетинг Мрежа.

Иницијаторите на проектот “Balkan Marketing Network“ , веруваат дека ќе ја продолжат успешната соработка со агенциите, огласувачите и медиумите, како од Македонија и Србија, така и со тие од Хрватска, Босна и Херцеговина, Словенија и Црна Гора – како и со сите други кои сметаат дека ваквата соработка може да им овозможи поддршка и помош, кои веруваат во тоа што го работат, кои имаат што да покажат и кажат, а исто така и сакаат да дадат свој придонес пазарот во регионот да стане подобро место за правење бизнис и на крајот, како такво, да стане конкурентно на европско и светско ниво.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Невработеноста во Хрватска се намали на 11,7 проценти

    Невработеноста во Хрватска се намали на 11,7 проценти

    Стапката на регистрираната невработеност во Хрватска опадна во мај оваа година на 11,7 проценти од априлските 13,2 проценти, намалувајќи се четврти месец по ред. Тоа…

  • Русија: Почна изградбата на гасоводот “Турски тек”

    Русија: Почна изградбата на гасоводот “Турски тек”

    Целта е да се засили испораката на руски гас кон Турција, но и Турција да стане транзитна земја кон Европската Унија наместо Украина. Рускиот претседател…

  • Шојбле: Британците лажеа за време на кампањата за Брегзит

    Шојбле: Британците лажеа за време на кампањата за Брегзит

    Германскиот министер за финансии Волфганг Шојбле изјави дека Британците лажеле за време на кампањата пред референдумот за Брегзит, одржан минатата година. Тој исто така ги…

  • Стартуваше дијалогот за зголемување на минималната плата

    Стартуваше дијалогот за зголемување на минималната плата

    Министерствствата за финансии и труд и социјала од денеска почнуваат со серијата дебати со сите чинители со цел изготвување законско решение со кое ќе почне…

  • ММФ повторно не се согласува со оценката на растот на грчкиот БДП

    ММФ повторно не се согласува со оценката на растот на грчкиот БДП

    Нереални се очекувањата за растот на бруто домашниот производ на Грција по 2022-ра година, сметаат во Меѓународниот монетарен фонд (ММФ). Портпаролот на институцијата Гери Рајс…

  • Бизнис активноста во еврозоната со најголем раст за кварталот од пред шест години

    Бизнис активноста во еврозоната со најголем раст за кварталот од пред шест години

    Економската активност во еврозоната не успева да ги оправда очекувањата во јуни, но и покрај тоа го забележа најголемиот квартален раст од шест години, соопштува…

  • За печатење монети од 2 денари НБРМ ќе потроши 550.000 евра

    За печатење монети од 2 денари НБРМ ќе потроши 550.000 евра

    Ковани пари со апоенска вредност од 2 денари со проценета вредност без ДДВ од 34.000.000 денари или 550 илјади евра нарача Народната банка на Македонија.…

  • 22.672 денари просечна плата – кој ја добива оваа сума?

    22.672 денари просечна плата – кој ја добива оваа сума?

    Просечната плата во април достигнала 22.672 денари. За една година се зголемила за 1.4%. Според најновите податоци на Државниот завод за статистика најголем раст има…

  • Катар треба да исполни цела листа барања за да биде укинато трговското ембарго

    Катар треба да исполни цела листа барања за да биде укинато трговското ембарго

    Арапските држави претставија листа на барања која Катар мора да ја исполни ако сака да дојде до укинување на блокадата врз земјата, објави Тајм. Катар…

  • Најдобрата инвестиција во Шпанија за последните 30 години

    Најдобрата инвестиција во Шпанија за последните 30 години

    Инвестицијата со најголема профитабилност во Шпанија за последните 30 години може да се покаже во најпопуларните жолто-црни такси возила во Барселона. Вредноста на лиценците за…