Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALKB 18,510.00 0%    GRNT 680.02 0%    KMB 2,813.41 -0.58%    NOSK 92,250.00 0%    OHB 4,950.00 -0.2%    RMDEN14 96.00 1.05%    RMDEN15 95.00 -0.42%    SBT 1,281.00 -5.11%    STB 900.00 0%    STIL 76.00 1.13%    TEL 255.00 -2.39%    TKVS 2,024.00 -2.97%    TNB 10,802.42 -1.76%    

HP открива: Растат цената, времето и фреквенцијата за решавање на сајбер – нападите

Време: 11:15

Датум: октомври 23, 2013

Категорија: КОМПАНИИ

HP Wallpapers

Компанијата Хјулит Пакард ги претстави резултатите од глобалната студија спроведена од Институтот Понемон (Ponemon Institute), посочувајќи дека цената, фрекфенцијата и времето за решавање на сајбернападите растат четврта година по ред.

 

Спонзорирана од HP Enterprise Security Products, студијата покажува дека, просечните годишни трошоци за сајберкриминалот, споредени со бенчмарк примерокот на американските организации, е 11.56 милиони долари, претставувајќи 78% зголемување од иницијалната студија спроведена пред четири години.Резултатите, исто така, откриваат дека времето потребно да се реши еден сајберкриминал е зголемено за 130 проценти во текот на истиот период, со вкупна просечна вредност на трошоците за решавање на поединечен напад од милион долари.

 

Софистицираноста на сајберкриминалот, во текот на овие години, рапидно се зголемила како што противниците се специјализираат и ги делат информациите со цел да добијат осетливи податоци и да пореметат критични функции на компаниите. Според студијата од 2013, напредните безбедносно-интелигентни алатки, како што е (SIEM – security information и event management), системот за мрежна интелигенција и за анализа на големи податоци, значајно може да помогнат да се ублажат нападите и да се намалат трошоците за сајберкриминал

 

Клучни наоди од студијата во 2013 година се:

 

  • Просечните годишни трошоци на едно претпријатие против сајбер криминалот се 11.56 милиони долари, односно рангирани од 1.3 до 58 милиони долари. Ова е раст од 26% или 2.6 милиони долари над просечниот трошок од минатогодишниот извештај
  • Организациите се поуспешни бидејќи имаат 122 успешни напади во неделата, зголемени од 102 напади во една недела во 2012 година.
  • Просечно време за решавање на сајберкриминалот е 32 дена, со просечни трошоци во текот на овој период од 1,035.769 долари или 32.469 долари на ден – 55 процентно зголемување во однос на лани кога беа пресметани трошоци од 591,780 долари за 24-дневен период

Пејсажот од закани продолжува да еволуира, како што сајбернападите имаат пософистицирано, фреквентно и финансиско влијание“, вели Франк Монг, заменик претседател и генерален менаџер, Solutions, Enterprise Security Products, HP. „За четири последователни години, забележавме заштеда на трошоците кои ги овозможуваат безбедносно-интелигентните алатки и практиките на управување кои се спроведуваат во претпријатијата и како HP,  сме посветени да продолжиме да ги испорачуваме двете водечки решенија за индустријата и истражувања за оневозможување на  животниот циклус на противничкиот играч“.

 

Реални трошоци на сајбернападите

 

  • Најскапите сајбернапади се предизвикани од „услугите за негирање“, малициозните инсајдери и нападите базирани на веб, кои заедно опфаќаат 55% од вкупните трошоци на сајберкриминалот по организациија на годишна основа.
  • Кражбата на информации продолжува да претставува најголем надворешен трошок, со краткорочни бизнис-прекини. На годишно ниво, загубата на информации зафаќа 43% од вкупните надворешни трошоци, помалку за 2 проценти од 2012 година. Прекинот на бизнисот или губењето на продуктивноста се пресметува на 36% од надворешните трошоци, зголемени за 18% во однос на 2012 година.
  • Обновувањето и детекцијата се најскапи внатрешни активности.
  • Сајберкриминалот варира во зависност од големината на компанијата, но помалите организации прават значително поголеми трошоци по човек отколку големите организации.
  • Организациите во финансискиот сектор, одбраната, енергијата и комуналните услуги доживуваат значително поголеми трошоци за сајбекриминал отколку трошоците кај продажбата на мало, здравството и потрошувачките продукти.

 

Безбедносно-интелигентните решенија и практиките на управување прават разлики

 

  • Организациите кои користат безбедно-интелигентна технологија се поефикасни во детектирање на содржината на сајберкриминалот и доживуваат просечна заштеда од близу 4 милиони долари на годишно ниво и 21% поврат на инвестиција во однос на другите технолошки категории
  • Распоредувањето на практиките на безбедносно управување на претпријатието, вклучувајќи и инвестирање во соодветни ресурси, назначување на лидер за безбедност и вработување на сертифициран или експертски персонал, може да ги намали трошоците на чинење на сајберкриминалот и да овозможи организацијата да заштеди околу 1.5 милиони долари во текот на годината.

 

„Информациите се моќно оружје во арсеналот на организациите за сајбер-безбедност“, вели др. Лери Понемон, шеф и основач, Понемон институтот. „Базирајќи се на светските реални исксутва и интервјуата со повеќе од 1.000 светски професионалци за безбедност, трошоците за истражувања на сајбер криминалот обезбедуваат вредносен увид внатре во причините и трошоците од сајбер-нападите. Истражувњата се дизајнирани да помогнат организациите да направат најефективни трошоци преку одлуките за минимизирање на најголемите ризици за нивните компании“.

 

Како дополнување на четвртата годишна студија на американските компании, Понемон спроведува студии за сајбер трошоци во Австралија, Германија, Јапонија и Велика Британија, втора година по ред. Студија за француските компании е направена прв пат годинава. Од земјите опфатени со истражувањето, примерокот на САД покажува највисоки просечни трошоци на сајберкриминал од 11.6 милиони долари, додека Австралија има најмали трошоци од 3.7 милиони долари.Глобалните резултати се достапни во посебен извештај насловен како „Глобаленизвештај за трошоците на сајбер криминалот 2013“.

 

Наодите од студиите ќе бидат презентирани на 29. и 30.октомври. Деталите за вебинарот во САД може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/ghs. Деталите за вебинарите на државите од Европа, Среден Исток, Африка и Азиско-пацифичките држави може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/nDs и https://www.brighttalk.com/r/xDs, respectively.

 

Со производите, кои се лидери во индустријата, од ArcSight, Fortify и TippingPoint, HP има сеопфатно безбедносно портфолио кое овозможува компаниите да преземат проактивен пристап кон безбедноста и кој го интегрира поврзувањето информации, длабинските анализи и одбранбени мрежни механизми. Со HP Enterprise Security Products, бизнисите се поспособни да го прекинат непријателскиот напад, да ги менаџираат ризиците и да ги прошират сопствените безбедносни капацитети за подобра заштита на нивните организации.

 

Дополнителни информации за HP Enterprise Security Products се достапни на www.hpenterprisesecurity.com. HP премиерата на настанот HP Discover наменет за клиентите од ЕМЕА регионот, ќе се одржи на 10-12 декември 2013 година во Барселона, Шпанија.

 

За HP

 

HP создава нови можности за технологијата да има корисно влијание врз луѓето, бизнисите, владите и општеството. Како најголема технолошка компанија во светот, HP соединува портфолио што опфаќа печатење, користење на персонални компјутери, софтвер, сервиси и инфраструктура на информатичка технологија со конвергенцијата на облачето и поврзливоста, создавајќи совршено конзистентни, безбедни искуства земајќи го предвид контекстот за еден поврзан свет. Повеќе информации за HP (NYSE: HPQ) може да се добијат на следнава интернет страница http://www.hp.com

КОМЕНТАРИ

  • Credit Suisse: Загубата расте, но и директорските плати

    Credit Suisse: Загубата расте, но и директорските плати

    И покрај сериозната загуба на банката предводена од него, главниот извршен директор на „Credit Suisse“ Тиџeн Тиам има добиено значително повисоко плата за 2016-та година,…

  • Германскиот гигант „ги напаѓа“ САД

    Германскиот гигант „ги напаѓа“ САД

    Германскиот кондиторски гигант „Haribo“ планира до 2020 година да ја отвори првата фабрика во САД, во американската сојузна држава Висконсин, соопшти оваа компанија. „Планираме изградба…

  • Дојче Телеком и Gorillaz ќе отворат нова димензија во музиката

    Дојче Телеком и Gorillaz ќе отворат нова димензија во музиката

    Преку својата меѓународна музичка програма, Electronic Beats, Дојче Телеком ги здружува силите со Gorillaz за да отвори нова димензија во музиката низ Европа. Во план…

  • Инвестициска компанија доби 1,5 милијарди евра за фонд за недвижности во Европа

    Инвестициска компанија доби 1,5 милијарди евра за фонд за недвижности во Европа

    Инвестициската компанија „Orion Capital Managers“ доби 1,5 милијарди евра за петти фонд за инвестиции во недвижности во Европа, соопштува интернет изданието „ipe.com“. Опортунистички инвеститор, со…

  • ВИП се приклучува кон најголемиот еколошки настан: Часот на планетата земја 2017

    ВИП се приклучува кон најголемиот еколошки настан: Часот на планетата земја 2017

    Вип и оваа година се вклучува во најголемата глобална еколошка активност “Часот на планетата земја”. Оваа сабота, 25 март 2017, во периодот од 20.30 часот…

  • Eni откри „значителни” наоѓалишта на нафта крај брегот на Мексико

    Eni откри „значителни” наоѓалишта на нафта крај брегот на Мексико

    Италијанската нафтена компанија Eni откри “значителни” наоѓалишта на нафта крај бреговите на Мексико. Ова е прва сондаажа на копанијата во оваа област, откако властите во…

  • Атлантик Група доминира на скалата на најсилни регионални брендови

    Атлантик Група доминира на скалата на најсилни регионални брендови

    Резултатите од истражувањето на Валикон, „Топ 25 регионални брендови во 2016 година“, покажа дека со четири сопствени и два дистрибутивни бренда, Атлантик Група е компанија…

  • Пад на профитот на Accenture во последниот квартал

    Пад на профитот на Accenture во последниот квартал

    Давателот на консултантски и „outsourcing“ услуги „Accenture“ забележа помалку профит за кварталот од очекуваното, што се должи главно на нејзините повисоки трошоци, пренесува „Ројтерс“. Акциите…

  • Македонски Телеком повторно дел од акцијата „Час на планетата Земја 2017“

    Македонски Телеком повторно дел од акцијата „Час на планетата Земја 2017“

    Македонски Телеком годинава повторно ќе се вклучи во најголемата светска волонтерска акција „Часот на планетата Земја“, преку која со симболично исклучување на светлата ќе се…

  • Приходите на Nike послаби од очекувањата

    Приходите на Nike послаби од очекувањата

    Најголемиот светски производител на спортска опрема, американскиот „Nike“, објави приходи послаби од очекувањата, што се должи на големата борба со главните конкуренти како „Adidas“ и…