Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

JUGO 150.00 -94.44%    KMB 1,800.98 -0.5%    MKSD 100.00 0%    MPT 18,510.00 0.05%    OHB 1,800.00 0%    RMDEN09 94.00 -1.05%    RMDEN10 93.00 -2.11%    RMDEN11 92.00 -2.65%    RMDEN13 92.00 -1.08%    RMDEN14 92.90 0%    STBP 305.00 1.67%    TETE 655.50 1.22%    TNB 5,500.00 0%    TPLF 680.00 0%    

HP открива: Растат цената, времето и фреквенцијата за решавање на сајбер – нападите

Време: 11:15

Датум: октомври 23, 2013

Категорија: КОМПАНИИ

HP Wallpapers

Компанијата Хјулит Пакард ги претстави резултатите од глобалната студија спроведена од Институтот Понемон (Ponemon Institute), посочувајќи дека цената, фрекфенцијата и времето за решавање на сајбернападите растат четврта година по ред.

 

Спонзорирана од HP Enterprise Security Products, студијата покажува дека, просечните годишни трошоци за сајберкриминалот, споредени со бенчмарк примерокот на американските организации, е 11.56 милиони долари, претставувајќи 78% зголемување од иницијалната студија спроведена пред четири години.Резултатите, исто така, откриваат дека времето потребно да се реши еден сајберкриминал е зголемено за 130 проценти во текот на истиот период, со вкупна просечна вредност на трошоците за решавање на поединечен напад од милион долари.

 

Софистицираноста на сајберкриминалот, во текот на овие години, рапидно се зголемила како што противниците се специјализираат и ги делат информациите со цел да добијат осетливи податоци и да пореметат критични функции на компаниите. Според студијата од 2013, напредните безбедносно-интелигентни алатки, како што е (SIEM – security information и event management), системот за мрежна интелигенција и за анализа на големи податоци, значајно може да помогнат да се ублажат нападите и да се намалат трошоците за сајберкриминал

 

Клучни наоди од студијата во 2013 година се:

 

  • Просечните годишни трошоци на едно претпријатие против сајбер криминалот се 11.56 милиони долари, односно рангирани од 1.3 до 58 милиони долари. Ова е раст од 26% или 2.6 милиони долари над просечниот трошок од минатогодишниот извештај
  • Организациите се поуспешни бидејќи имаат 122 успешни напади во неделата, зголемени од 102 напади во една недела во 2012 година.
  • Просечно време за решавање на сајберкриминалот е 32 дена, со просечни трошоци во текот на овој период од 1,035.769 долари или 32.469 долари на ден – 55 процентно зголемување во однос на лани кога беа пресметани трошоци од 591,780 долари за 24-дневен период

Пејсажот од закани продолжува да еволуира, како што сајбернападите имаат пософистицирано, фреквентно и финансиско влијание“, вели Франк Монг, заменик претседател и генерален менаџер, Solutions, Enterprise Security Products, HP. „За четири последователни години, забележавме заштеда на трошоците кои ги овозможуваат безбедносно-интелигентните алатки и практиките на управување кои се спроведуваат во претпријатијата и како HP,  сме посветени да продолжиме да ги испорачуваме двете водечки решенија за индустријата и истражувања за оневозможување на  животниот циклус на противничкиот играч“.

 

Реални трошоци на сајбернападите

 

  • Најскапите сајбернапади се предизвикани од „услугите за негирање“, малициозните инсајдери и нападите базирани на веб, кои заедно опфаќаат 55% од вкупните трошоци на сајберкриминалот по организациија на годишна основа.
  • Кражбата на информации продолжува да претставува најголем надворешен трошок, со краткорочни бизнис-прекини. На годишно ниво, загубата на информации зафаќа 43% од вкупните надворешни трошоци, помалку за 2 проценти од 2012 година. Прекинот на бизнисот или губењето на продуктивноста се пресметува на 36% од надворешните трошоци, зголемени за 18% во однос на 2012 година.
  • Обновувањето и детекцијата се најскапи внатрешни активности.
  • Сајберкриминалот варира во зависност од големината на компанијата, но помалите организации прават значително поголеми трошоци по човек отколку големите организации.
  • Организациите во финансискиот сектор, одбраната, енергијата и комуналните услуги доживуваат значително поголеми трошоци за сајбекриминал отколку трошоците кај продажбата на мало, здравството и потрошувачките продукти.

 

Безбедносно-интелигентните решенија и практиките на управување прават разлики

 

  • Организациите кои користат безбедно-интелигентна технологија се поефикасни во детектирање на содржината на сајберкриминалот и доживуваат просечна заштеда од близу 4 милиони долари на годишно ниво и 21% поврат на инвестиција во однос на другите технолошки категории
  • Распоредувањето на практиките на безбедносно управување на претпријатието, вклучувајќи и инвестирање во соодветни ресурси, назначување на лидер за безбедност и вработување на сертифициран или експертски персонал, може да ги намали трошоците на чинење на сајберкриминалот и да овозможи организацијата да заштеди околу 1.5 милиони долари во текот на годината.

 

„Информациите се моќно оружје во арсеналот на организациите за сајбер-безбедност“, вели др. Лери Понемон, шеф и основач, Понемон институтот. „Базирајќи се на светските реални исксутва и интервјуата со повеќе од 1.000 светски професионалци за безбедност, трошоците за истражувања на сајбер криминалот обезбедуваат вредносен увид внатре во причините и трошоците од сајбер-нападите. Истражувњата се дизајнирани да помогнат организациите да направат најефективни трошоци преку одлуките за минимизирање на најголемите ризици за нивните компании“.

 

Како дополнување на четвртата годишна студија на американските компании, Понемон спроведува студии за сајбер трошоци во Австралија, Германија, Јапонија и Велика Британија, втора година по ред. Студија за француските компании е направена прв пат годинава. Од земјите опфатени со истражувањето, примерокот на САД покажува највисоки просечни трошоци на сајберкриминал од 11.6 милиони долари, додека Австралија има најмали трошоци од 3.7 милиони долари.Глобалните резултати се достапни во посебен извештај насловен како „Глобаленизвештај за трошоците на сајбер криминалот 2013“.

 

Наодите од студиите ќе бидат презентирани на 29. и 30.октомври. Деталите за вебинарот во САД може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/ghs. Деталите за вебинарите на државите од Европа, Среден Исток, Африка и Азиско-пацифичките држави може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/nDs и https://www.brighttalk.com/r/xDs, respectively.

 

Со производите, кои се лидери во индустријата, од ArcSight, Fortify и TippingPoint, HP има сеопфатно безбедносно портфолио кое овозможува компаниите да преземат проактивен пристап кон безбедноста и кој го интегрира поврзувањето информации, длабинските анализи и одбранбени мрежни механизми. Со HP Enterprise Security Products, бизнисите се поспособни да го прекинат непријателскиот напад, да ги менаџираат ризиците и да ги прошират сопствените безбедносни капацитети за подобра заштита на нивните организации.

 

Дополнителни информации за HP Enterprise Security Products се достапни на www.hpenterprisesecurity.com. HP премиерата на настанот HP Discover наменет за клиентите од ЕМЕА регионот, ќе се одржи на 10-12 декември 2013 година во Барселона, Шпанија.

 

За HP

 

HP создава нови можности за технологијата да има корисно влијание врз луѓето, бизнисите, владите и општеството. Како најголема технолошка компанија во светот, HP соединува портфолио што опфаќа печатење, користење на персонални компјутери, софтвер, сервиси и инфраструктура на информатичка технологија со конвергенцијата на облачето и поврзливоста, создавајќи совршено конзистентни, безбедни искуства земајќи го предвид контекстот за еден поврзан свет. Повеќе информации за HP (NYSE: HPQ) може да се добијат на следнава интернет страница http://www.hp.com

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Chevron забележа најслаба добивка во последните 12 години

    Chevron забележа најслаба добивка во последните 12 години

    Американската компанија „Chevron Corp.“ забележа најнизок профит за повеќе од 12 години, откако турбулентниот енергетски пазар ја натера компанијата да ја намали вредноста на нафтените…

  • Intesa Sanpaolo ги дуплираше приходите

    Intesa Sanpaolo ги дуплираше приходите

    Италијанската банка „Intesa Sanpaolo“ во вториот квартал од оваа година оствари двојно поголем приход отколку во истиот период минатата година. Тој резултат е последица на…

  • Руси го купија словенечки „Елан“

    Руси го купија словенечки „Елан“

    Словенечкиот производител на спортска опрема „Елан“ е продаден на рускиот фонд VR Kapital и светската финансиска корпорација Merrill Lynch, но не е соопштено по која…

  • Македонски Телеком има најдобри резултати на тестирањето на квалитетот на мобилните мрежи во Македонија

    Македонски Телеком има најдобри резултати на тестирањето на квалитетот на мобилните мрежи во Македонија

    Македонски Телеком обезбедува најдобри резултати за мобилни податочни услуги и најдобри резултати за говорни услуги меѓу мрежите во Македонија, потврди тестирањето на компанијата P3 Communications,…

  • Nokia оствари изнанадвачки силен раст на профитот во вториот квартал

    Nokia оствари изнанадвачки силен раст на профитот во вториот квартал

    Третиот најголем производител на мрежна опрема во светот – „Nokia“, забележа изненадувачки пораст на профитот за вториот квартал, потпомогнат од продажбата на софтвер со високи…

  • Swiss Airlines со годишен раст од 87 проценти

    Swiss Airlines со годишен раст од 87 проценти

    Швајцарската авиокомпанија „Swiss Airlines“ во првата половина од годината забележа оперативен профит од 214 милиони франци, со годишeн раст од 87 проценти. Приходите пак беа нешто…

  • Почна изградбата на скопскиот Flatiron во Кисела Вода

    Почна изградбата на скопскиот Flatiron во Кисела Вода

    На влезот од скопската населба Кисела Вода за помалку од две години треба да никне, во петок почнатата зграда „Адора Flatiron Скопје“, многу слична на…

  • Групацијата Триглав го задржа одличниот кредитен рејтинг

    Групацијата Триглав го задржа одличниот кредитен рејтинг

    Агенцијата за кредитен рејтинг Standard & Poor’s Ratings Services на редовната годишна ревизија во јули 2015 година им ја потврди оценката за долгорочен кредитен рејтинг…

  • Профитот на Procter&Gamble се намали речиси за четири пати

    Профитот на Procter&Gamble се намали речиси за четири пати

    „Procter&Gamble Co“ (P&G) ги обелодени скромните очекувања за новата фискална година, откако продажбата се намали за 9,2% во првото тримесечје до крајот на јуни, соопшти…

  • Раст на продажбата и нето добивката на Атлантик Група

    Раст на продажбата и нето добивката на Атлантик Група

    Атлантик Група во првата половина на 2015 година, генерираше приходи од продажба од 333,1 милиони евра што во споредба со истиот период во 2014 година,…