Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,100.00 0.02%    BESK 7,800.00 -6.02%    GRNT 470.26 0.82%    GRSN 150.00 0%    KMB 2,350.00 2.95%    MPT 23,700.00 1.38%    RMDEN15 92.35 -0.16%    SOLN 256.00 60%    STB 450.00 0.06%    STIL 44.00 4.76%    TEL 259.78 1.87%    TNB 7,055.00 2.52%    

HP открива: Растат цената, времето и фреквенцијата за решавање на сајбер – нападите

Време: 11:15

Датум: октомври 23, 2013

Категорија: КОМПАНИИ

HP Wallpapers

Компанијата Хјулит Пакард ги претстави резултатите од глобалната студија спроведена од Институтот Понемон (Ponemon Institute), посочувајќи дека цената, фрекфенцијата и времето за решавање на сајбернападите растат четврта година по ред.

 

Спонзорирана од HP Enterprise Security Products, студијата покажува дека, просечните годишни трошоци за сајберкриминалот, споредени со бенчмарк примерокот на американските организации, е 11.56 милиони долари, претставувајќи 78% зголемување од иницијалната студија спроведена пред четири години.Резултатите, исто така, откриваат дека времето потребно да се реши еден сајберкриминал е зголемено за 130 проценти во текот на истиот период, со вкупна просечна вредност на трошоците за решавање на поединечен напад од милион долари.

 

Софистицираноста на сајберкриминалот, во текот на овие години, рапидно се зголемила како што противниците се специјализираат и ги делат информациите со цел да добијат осетливи податоци и да пореметат критични функции на компаниите. Според студијата од 2013, напредните безбедносно-интелигентни алатки, како што е (SIEM – security information и event management), системот за мрежна интелигенција и за анализа на големи податоци, значајно може да помогнат да се ублажат нападите и да се намалат трошоците за сајберкриминал

 

Клучни наоди од студијата во 2013 година се:

 

  • Просечните годишни трошоци на едно претпријатие против сајбер криминалот се 11.56 милиони долари, односно рангирани од 1.3 до 58 милиони долари. Ова е раст од 26% или 2.6 милиони долари над просечниот трошок од минатогодишниот извештај
  • Организациите се поуспешни бидејќи имаат 122 успешни напади во неделата, зголемени од 102 напади во една недела во 2012 година.
  • Просечно време за решавање на сајберкриминалот е 32 дена, со просечни трошоци во текот на овој период од 1,035.769 долари или 32.469 долари на ден – 55 процентно зголемување во однос на лани кога беа пресметани трошоци од 591,780 долари за 24-дневен период

Пејсажот од закани продолжува да еволуира, како што сајбернападите имаат пософистицирано, фреквентно и финансиско влијание“, вели Франк Монг, заменик претседател и генерален менаџер, Solutions, Enterprise Security Products, HP. „За четири последователни години, забележавме заштеда на трошоците кои ги овозможуваат безбедносно-интелигентните алатки и практиките на управување кои се спроведуваат во претпријатијата и како HP,  сме посветени да продолжиме да ги испорачуваме двете водечки решенија за индустријата и истражувања за оневозможување на  животниот циклус на противничкиот играч“.

 

Реални трошоци на сајбернападите

 

  • Најскапите сајбернапади се предизвикани од „услугите за негирање“, малициозните инсајдери и нападите базирани на веб, кои заедно опфаќаат 55% од вкупните трошоци на сајберкриминалот по организациија на годишна основа.
  • Кражбата на информации продолжува да претставува најголем надворешен трошок, со краткорочни бизнис-прекини. На годишно ниво, загубата на информации зафаќа 43% од вкупните надворешни трошоци, помалку за 2 проценти од 2012 година. Прекинот на бизнисот или губењето на продуктивноста се пресметува на 36% од надворешните трошоци, зголемени за 18% во однос на 2012 година.
  • Обновувањето и детекцијата се најскапи внатрешни активности.
  • Сајберкриминалот варира во зависност од големината на компанијата, но помалите организации прават значително поголеми трошоци по човек отколку големите организации.
  • Организациите во финансискиот сектор, одбраната, енергијата и комуналните услуги доживуваат значително поголеми трошоци за сајбекриминал отколку трошоците кај продажбата на мало, здравството и потрошувачките продукти.

 

Безбедносно-интелигентните решенија и практиките на управување прават разлики

 

  • Организациите кои користат безбедно-интелигентна технологија се поефикасни во детектирање на содржината на сајберкриминалот и доживуваат просечна заштеда од близу 4 милиони долари на годишно ниво и 21% поврат на инвестиција во однос на другите технолошки категории
  • Распоредувањето на практиките на безбедносно управување на претпријатието, вклучувајќи и инвестирање во соодветни ресурси, назначување на лидер за безбедност и вработување на сертифициран или експертски персонал, може да ги намали трошоците на чинење на сајберкриминалот и да овозможи организацијата да заштеди околу 1.5 милиони долари во текот на годината.

 

„Информациите се моќно оружје во арсеналот на организациите за сајбер-безбедност“, вели др. Лери Понемон, шеф и основач, Понемон институтот. „Базирајќи се на светските реални исксутва и интервјуата со повеќе од 1.000 светски професионалци за безбедност, трошоците за истражувања на сајбер криминалот обезбедуваат вредносен увид внатре во причините и трошоците од сајбер-нападите. Истражувњата се дизајнирани да помогнат организациите да направат најефективни трошоци преку одлуките за минимизирање на најголемите ризици за нивните компании“.

 

Како дополнување на четвртата годишна студија на американските компании, Понемон спроведува студии за сајбер трошоци во Австралија, Германија, Јапонија и Велика Британија, втора година по ред. Студија за француските компании е направена прв пат годинава. Од земјите опфатени со истражувањето, примерокот на САД покажува највисоки просечни трошоци на сајберкриминал од 11.6 милиони долари, додека Австралија има најмали трошоци од 3.7 милиони долари.Глобалните резултати се достапни во посебен извештај насловен како „Глобаленизвештај за трошоците на сајбер криминалот 2013“.

 

Наодите од студиите ќе бидат презентирани на 29. и 30.октомври. Деталите за вебинарот во САД може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/ghs. Деталите за вебинарите на државите од Европа, Среден Исток, Африка и Азиско-пацифичките држави може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/nDs и https://www.brighttalk.com/r/xDs, respectively.

 

Со производите, кои се лидери во индустријата, од ArcSight, Fortify и TippingPoint, HP има сеопфатно безбедносно портфолио кое овозможува компаниите да преземат проактивен пристап кон безбедноста и кој го интегрира поврзувањето информации, длабинските анализи и одбранбени мрежни механизми. Со HP Enterprise Security Products, бизнисите се поспособни да го прекинат непријателскиот напад, да ги менаџираат ризиците и да ги прошират сопствените безбедносни капацитети за подобра заштита на нивните организации.

 

Дополнителни информации за HP Enterprise Security Products се достапни на www.hpenterprisesecurity.com. HP премиерата на настанот HP Discover наменет за клиентите од ЕМЕА регионот, ќе се одржи на 10-12 декември 2013 година во Барселона, Шпанија.

 

За HP

 

HP создава нови можности за технологијата да има корисно влијание врз луѓето, бизнисите, владите и општеството. Како најголема технолошка компанија во светот, HP соединува портфолио што опфаќа печатење, користење на персонални компјутери, софтвер, сервиси и инфраструктура на информатичка технологија со конвергенцијата на облачето и поврзливоста, создавајќи совршено конзистентни, безбедни искуства земајќи го предвид контекстот за еден поврзан свет. Повеќе информации за HP (NYSE: HPQ) може да се добијат на следнава интернет страница http://www.hp.com

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • American Airlines со пад на добивката и приходите во вториот квартал

    American Airlines со пад на добивката и приходите во вториот квартал

    Профитот на најголемата авиокомпанија во светот „American Airlines Group“ се намалува во вториот квартал, но и покрај тоа останува повисок од очекуваниот, благодарение на евтино…

  • Syngenta oствари послаби резултати

    Syngenta oствари послаби резултати

    Силниот долар и слабиот старт на сезоната на сеење во САД доведоа до пад на добивката и приходите на швајцарскиот аграрен-хемиски концерн „Syngenta“, пренесува „Ројтерс“.…

  • Компанијата Еуромакс Ресоурцес за првпат котира на Берзата во Торонто

    Компанијата Еуромакс Ресоурцес за првпат котира на Берзата во Торонто

    Компанијата Еуромакс Ресоурцес чие седиште е во Скопје, Република Македонија, од денес и официјално котира на Берзата во Торонто. Берзата за хартии од вредност во…

  • Единствено во Охридска банка Сосиете Женерал депозит или трансакциска сметка плус осигурување

    Единствено во Охридска банка Сосиете Женерал депозит или трансакциска сметка плус осигурување

    Осигурување на иматели на денарска трансакциска сметка и денарски орочени депозити за осигурителна премија од само 1 односно 2 евра месечно Охридска банка Сосиете Женерал…

  • Komatsu го купува американски Јоу Glоbаl за 3,7 милијарди долари

    Komatsu го купува американски Јоу Glоbаl за 3,7 милијарди долари

    Втopиот пo гoлeминa пpoизвoдитeл нa рударска опрема  во cвeтот – јапoнcĸaтa „Коmаtѕu“ ја купува aмepиĸaнcĸaтa ĸoмпaнија „Јоу Glоbаl“ за 3,7 милијарди долари, вклучувајќи ги и…

  • Philips Lighting со раст на профитот во деби извештајот

    Philips Lighting со раст на профитот во деби извештајот

    „Philips Lighting“ објави раст на профитот за вториот квартал од 16%, откако најголемиот производител на осветлување во светот ја интензивирал продажбата на „LED“ светилки, соопштува…

  • Herbalife призна дека ги мамела луѓето и мора да плати 200 милиони долари

    Herbalife призна дека ги мамела луѓето и мора да плати 200 милиони долари

    Herbalife мора да плати 200 милиони долари и да го промени бизнис моделот. Тоа е договорот на кој компанијата се согласи, како би го избегнала…

  • GM повлекува 308.000 автомобили заради проблем со воздушните перничиња

    GM повлекува 308.000 автомобили заради проблем со воздушните перничиња

    Американската компанија General Motors(GM) повлекува од пазарот во САД и Канада околу 308.000 автомобили „шевролет импала“ заради можноста воздушните перничиња да не се активираат при…

  • Европска енергетска заедница: македонските институции да истражат кои се луѓето што сакаат да го преземат Макпетрол

    Европска енергетска заедница: македонските институции да истражат кои се луѓето што сакаат да го преземат Макпетрол

    Во писмо испратено до Министерството за економија, Регулаторната комисија за енергетика и Комисијата за заштита на конкуренцијата, Секретаријатот на Европската енергетска заедница бара од македонските…

  • Раст од 6% во продажбата на Hermes за првите шест месеци

    Раст од 6% во продажбата на Hermes за првите шест месеци

    Продажбата на францускиот производител на луксузна стока „Hermes“ се зголемуваат со 6% во првата половина на 2016-та година до 2,4 милијарди евра, соопштува „MarketWatch“. Растот…