Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,007.30 0.11%    GRNT 451.00 -1.53%    KMB 2,151.00 -1.33%    MAKP 570.00 0%    MTUR 3,360.00 -1.04%    RMDEN15 92.50 0%    STBP 351.00 -1.4%    

HP открива: Растат цената, времето и фреквенцијата за решавање на сајбер – нападите

Време: 11:15

Датум: октомври 23, 2013

Категорија: КОМПАНИИ

HP Wallpapers

Компанијата Хјулит Пакард ги претстави резултатите од глобалната студија спроведена од Институтот Понемон (Ponemon Institute), посочувајќи дека цената, фрекфенцијата и времето за решавање на сајбернападите растат четврта година по ред.

 

Спонзорирана од HP Enterprise Security Products, студијата покажува дека, просечните годишни трошоци за сајберкриминалот, споредени со бенчмарк примерокот на американските организации, е 11.56 милиони долари, претставувајќи 78% зголемување од иницијалната студија спроведена пред четири години.Резултатите, исто така, откриваат дека времето потребно да се реши еден сајберкриминал е зголемено за 130 проценти во текот на истиот период, со вкупна просечна вредност на трошоците за решавање на поединечен напад од милион долари.

 

Софистицираноста на сајберкриминалот, во текот на овие години, рапидно се зголемила како што противниците се специјализираат и ги делат информациите со цел да добијат осетливи податоци и да пореметат критични функции на компаниите. Според студијата од 2013, напредните безбедносно-интелигентни алатки, како што е (SIEM – security information и event management), системот за мрежна интелигенција и за анализа на големи податоци, значајно може да помогнат да се ублажат нападите и да се намалат трошоците за сајберкриминал

 

Клучни наоди од студијата во 2013 година се:

 

  • Просечните годишни трошоци на едно претпријатие против сајбер криминалот се 11.56 милиони долари, односно рангирани од 1.3 до 58 милиони долари. Ова е раст од 26% или 2.6 милиони долари над просечниот трошок од минатогодишниот извештај
  • Организациите се поуспешни бидејќи имаат 122 успешни напади во неделата, зголемени од 102 напади во една недела во 2012 година.
  • Просечно време за решавање на сајберкриминалот е 32 дена, со просечни трошоци во текот на овој период од 1,035.769 долари или 32.469 долари на ден – 55 процентно зголемување во однос на лани кога беа пресметани трошоци од 591,780 долари за 24-дневен период

Пејсажот од закани продолжува да еволуира, како што сајбернападите имаат пософистицирано, фреквентно и финансиско влијание“, вели Франк Монг, заменик претседател и генерален менаџер, Solutions, Enterprise Security Products, HP. „За четири последователни години, забележавме заштеда на трошоците кои ги овозможуваат безбедносно-интелигентните алатки и практиките на управување кои се спроведуваат во претпријатијата и како HP,  сме посветени да продолжиме да ги испорачуваме двете водечки решенија за индустријата и истражувања за оневозможување на  животниот циклус на противничкиот играч“.

 

Реални трошоци на сајбернападите

 

  • Најскапите сајбернапади се предизвикани од „услугите за негирање“, малициозните инсајдери и нападите базирани на веб, кои заедно опфаќаат 55% од вкупните трошоци на сајберкриминалот по организациија на годишна основа.
  • Кражбата на информации продолжува да претставува најголем надворешен трошок, со краткорочни бизнис-прекини. На годишно ниво, загубата на информации зафаќа 43% од вкупните надворешни трошоци, помалку за 2 проценти од 2012 година. Прекинот на бизнисот или губењето на продуктивноста се пресметува на 36% од надворешните трошоци, зголемени за 18% во однос на 2012 година.
  • Обновувањето и детекцијата се најскапи внатрешни активности.
  • Сајберкриминалот варира во зависност од големината на компанијата, но помалите организации прават значително поголеми трошоци по човек отколку големите организации.
  • Организациите во финансискиот сектор, одбраната, енергијата и комуналните услуги доживуваат значително поголеми трошоци за сајбекриминал отколку трошоците кај продажбата на мало, здравството и потрошувачките продукти.

 

Безбедносно-интелигентните решенија и практиките на управување прават разлики

 

  • Организациите кои користат безбедно-интелигентна технологија се поефикасни во детектирање на содржината на сајберкриминалот и доживуваат просечна заштеда од близу 4 милиони долари на годишно ниво и 21% поврат на инвестиција во однос на другите технолошки категории
  • Распоредувањето на практиките на безбедносно управување на претпријатието, вклучувајќи и инвестирање во соодветни ресурси, назначување на лидер за безбедност и вработување на сертифициран или експертски персонал, може да ги намали трошоците на чинење на сајберкриминалот и да овозможи организацијата да заштеди околу 1.5 милиони долари во текот на годината.

 

„Информациите се моќно оружје во арсеналот на организациите за сајбер-безбедност“, вели др. Лери Понемон, шеф и основач, Понемон институтот. „Базирајќи се на светските реални исксутва и интервјуата со повеќе од 1.000 светски професионалци за безбедност, трошоците за истражувања на сајбер криминалот обезбедуваат вредносен увид внатре во причините и трошоците од сајбер-нападите. Истражувњата се дизајнирани да помогнат организациите да направат најефективни трошоци преку одлуките за минимизирање на најголемите ризици за нивните компании“.

 

Како дополнување на четвртата годишна студија на американските компании, Понемон спроведува студии за сајбер трошоци во Австралија, Германија, Јапонија и Велика Британија, втора година по ред. Студија за француските компании е направена прв пат годинава. Од земјите опфатени со истражувањето, примерокот на САД покажува највисоки просечни трошоци на сајберкриминал од 11.6 милиони долари, додека Австралија има најмали трошоци од 3.7 милиони долари.Глобалните резултати се достапни во посебен извештај насловен како „Глобаленизвештај за трошоците на сајбер криминалот 2013“.

 

Наодите од студиите ќе бидат презентирани на 29. и 30.октомври. Деталите за вебинарот во САД може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/ghs. Деталите за вебинарите на државите од Европа, Среден Исток, Африка и Азиско-пацифичките држави може да се најдат на https://www.brighttalk.com/r/nDs и https://www.brighttalk.com/r/xDs, respectively.

 

Со производите, кои се лидери во индустријата, од ArcSight, Fortify и TippingPoint, HP има сеопфатно безбедносно портфолио кое овозможува компаниите да преземат проактивен пристап кон безбедноста и кој го интегрира поврзувањето информации, длабинските анализи и одбранбени мрежни механизми. Со HP Enterprise Security Products, бизнисите се поспособни да го прекинат непријателскиот напад, да ги менаџираат ризиците и да ги прошират сопствените безбедносни капацитети за подобра заштита на нивните организации.

 

Дополнителни информации за HP Enterprise Security Products се достапни на www.hpenterprisesecurity.com. HP премиерата на настанот HP Discover наменет за клиентите од ЕМЕА регионот, ќе се одржи на 10-12 декември 2013 година во Барселона, Шпанија.

 

За HP

 

HP создава нови можности за технологијата да има корисно влијание врз луѓето, бизнисите, владите и општеството. Како најголема технолошка компанија во светот, HP соединува портфолио што опфаќа печатење, користење на персонални компјутери, софтвер, сервиси и инфраструктура на информатичка технологија со конвергенцијата на облачето и поврзливоста, создавајќи совршено конзистентни, безбедни искуства земајќи го предвид контекстот за еден поврзан свет. Повеќе информации за HP (NYSE: HPQ) може да се добијат на следнава интернет страница http://www.hp.com

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Henkel ја купува компанијата Sun Products за 3,2 милијарди евра

    Henkel ја купува компанијата Sun Products за 3,2 милијарди евра

    Германскиот производител на стока за широка потрошувачка „Henkel“ ја купува американската компанија за производство на детергенти и производи за дома „Sun Products Corp.“ од „Vestar…

  • Акционерите на Макпетрол биле контактирани за да ги продадат акциите пред објавената понуда за преземање од Балкан петролеум

    Акционерите на Макпетрол биле контактирани за да ги продадат акциите пред објавената понуда за преземање од Балкан петролеум

    И пред израелецот Ури Бидер да се појави на акционерското собрание на Макпетрол, овој контроверзен бизнисмен не бил непознат за некои од акционерите на компанијата.…

  • JP Morgan Chase: Се селиме од Британија

    JP Morgan Chase: Се селиме од Британија

    Американската инвестициска банка „JP Morgan Chase“ предупреди дека би можела да го премести бизнисот од Велика Британија бидејќи таа земја се изјасни за излез од…

  • Brexit нема да го запре спојувањето на Deutsche Boerse и LSE

    Brexit нема да го запре спојувањето на Deutsche Boerse и LSE

    Германската берза „Deutsche Boerse“ и лондонската „London Stock Exchange“ (LSE) ја потврдија својата намера да продолжат со планираното спојување вредно 30 милијарди долари и покрај…

  • Amazon и Google поради Brexit си заминуваат од Островот

    Amazon и Google поради Brexit си заминуваат од Островот

    Излегувањето на Британија од Европската унија може да донесе сериозни негативни последици за развој на технолошкиот сектор на Островот, а голем број американски технолошки компании…

  • oне.Вип ја информира јавноста во однос на доставените извештаи до АЕК

    oне.Вип ја информира јавноста во однос на доставените извештаи до АЕК

    оне.Вип ја информира јавноста дека откако ја доби методологијата на АЕК за пресметката на просечна цена на мобилни услуги, а во врска со неодамнешната објава…

  • TOPSI – Банкарски услуги од млади за млади

    TOPSI – Банкарски услуги од млади за млади

    Кога целната група се состои од млади луѓе на возраст до 28 години кои поради својата разноликост преферираат отворена, слободна комуникација, сакаат совети и препораки…

  • Tesco конечно забележа раст

    Tesco конечно забележа раст

    Најголемиот британски трговец на мало, ланецот супермаркети „Tesco“, објави раст на продажбата во првиот квартал, заедно со веста за понатамошно намалување на бизнис мрежата. „Tesco“…

  • Statoil заштедува 292 милиони долари поради изборот на акционерите

    Statoil заштедува 292 милиони долари поради изборот на акционерите

    Најголемиот нафтен производител на Норвешка – „Statoil“, ќе заштеди 292 милиони долари во готово, откако инвеститорите се одлучија да земат само 43% од вкупната нето…

  • Herman Miller со 74% раст на профитот во последниот квартал

    Herman Miller со 74% раст на профитот во последниот квартал

    Американскиот производител на канцелариски мебел „Herman Miller“ забележа 74% раст на профитот во последиот квартал од фискалната година, откако постигна највисоко ниво на продажба и…