Колку и да сакате да бидете организирани, понекогаш е тешко да одвоите време за обврските и да им се посветите на важните работи.
Тогаш, што треба да знаете? Какви чекори треба да правите за да бидете поорганизирани?
Експертите го советуваат следново:
– Секоја недела закажете си време кога ќе го чистите и средувате домот, или ќе организирате некои други работи.
– Користите планер или некоја од популарните апликации, за да ги закажете работите кои е потребно да ги направите.
– Дали сте слушнале за правилото една минута? Одредете ги работите кои не бараат премногу време, а се важни, и обавувајте ги секој ден.
– Одредете корпа во која можете да ги ставите оние бврски кои можат да се одложат, но не ја полнете премногу.
– Храната за работа можете да ја подготвите ден однапред, за да имате повеќе време наутро и да не го започнувате денот стресно и во брзање.