Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,650.00 0.02%    BESK 9,991.00 -3%    GRNT 824.02 0.32%    KMB 3,152.12 0.17%    MTUR 4,250.00 1.19%    OHB 5,200.00 4%    OKTA 3,111.00 -8.96%    RMDEN16 94.40 0%    RZUS 113.00 9.51%    SLAV 6,100.00 95.89%    STB 960.00 1.65%    STIL 151.56 0.58%    TIKV 153.00 -2.55%    TKVS 3,202.00 1.72%    TNB 13,228.04 0.22%    TTK 951.17 1.04%    UNI 2,000.00 0.03%    ZPKO 2,710.00 4.23%    

50 години во Европа: Kaufland веќе има 1.270 хипермаркети

Време: 14:50

Датум: јануари 12, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Со повеќе од 1.270 хипермаркети во 7 европски земји, годишен обрт од 21,6 милијарди eвра и тим од речиси 150.000 луѓе, „Kaufland“ одбележува 50 години во Европа.

Од отворањето на првиот хипермаркет на синџирот во Бакнанг, Германија, во 1968-ма година до декември 2017-та година, кога го отвори најновиот објект на синџирот во Преров, Чешка, „Kaufland“ се зацврсти како компанија лидер со богато и успешно меѓународно искуство.

„Во суштина, „Kaufland“ е семеен бизнис. Почнавме со еден хипермаркет во Германија, а благодарение на успешниот развој, денес имаме 1.270 во Европа. Тој стана една од најважните трговци на европскиот пазар и ни даде обид и увереноста да гледаме кон уште поголема експанзија – во Молдавија и Австралија“, изјави Патрик Каудевиц, претседател на Управниот одбор на групата „Kaufland“.

„Ние постојано се менуваме за да одговориме на желбите и очекувањата на потрошувачите. Она што нема да го промениме и во иднина, е нашето ветување – ние нудиме квалитет на шопинг, а со тоа и квалитет во секојдневието на клиентите“, додаде тој.

Мислата за секој клиент е главната компонента на успешниот раст на „Kaufland“ не само во Германија, туку и во Европа. Првиот хипермаркет кој синџирот го отвори надвор од Германија, беше во Чешка во 1998-ма година, проследено со стабилна експанзија во Словачка, Хрватска, Полска, Романија и Бугарија.

Компанијата ги зголемува и трговските површини на објектите од 1.000 м2 во просек 3.200 м2, збогатување на асортиманот на понудените производи и брендови до 20.000 артикли и раст од првичните 70 вработени до 148.000 во Европа во 2017-та година.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Emirates го спасува Airbus A380

    Emirates го спасува Airbus A380

    Иднината на најголемиот патнички авион во светот – „А380“, барем засега ќе биде загарантирана. Авиокомпанијата од Дубаи, „Emirates“ објави дека ќе нарача 36 машини од…

  • Профитот на Bank of America е преполовен поради отписот за данок

    Профитот на Bank of America е преполовен поради отписот за данок

    Кварталната добивка на „Bank of America“ се намали за речиси половина поради отписот за данок. Сепак нето профит без овие ефекти ги надмина очекувањата, а…

  • Goldman Sachs објави прва квартална загуба по 6 години

    Goldman Sachs објави прва квартална загуба по 6 години

    Инвестиционата банка „Goldman Sachs“ ја објави својата прва квартална загуба по шест години, во голема мера поради промени во американското даночно законодавство. Финансиска институција и…

  • Ова се најбезбедните и најнебезбедните авиокомпании

    Ова се најбезбедните и најнебезбедните авиокомпании

    Airlineratings.com од 2013 година следи повеќе од 400 авиокомпании во светот, и нивниот годишен изветај за безбедноста и тоа како е ценет. Така за авиокомпаниите…

  • Apple ќе плати 38 милијарди долари даноци за да ги врати парите во САД

    Apple ќе плати 38 милијарди долари даноци за да ги врати парите во САД

    Вчера „Apple“ даде голем број изјави во однос на инвестициите и придонесот за американската економија делумно поради новиот даночен закон. Главната од нив е дека…

  • Продажбата на „Burberry“ се намалила во кварталот околу Божиќ

    Продажбата на „Burberry“ се намалила во кварталот околу Божиќ

    Британскиот луксузен бренд „Burberry“ забележа пад од 2% на приходите од трговија на мало за кварталот, вклучувајќи го Божиќ, откако продажбата во Европа се намалиле…

  • Ferrero го купи американскиот бизнис со слатки на Nestle за 2,8 милијарди долари

    Ferrero го купи американскиот бизнис со слатки на Nestle за 2,8 милијарди долари

    Швајцарскиот концерн, „Nestle“, конечно најде купувач на својот долготраен американски бизнис за кондиторски производи. Компанијата го продаде бизнисот на производителот на познатиот лешников крем „Nutella“…

  • Новото седиште на Apple конечно отворено (фото+видео)

    Новото седиште на Apple конечно отворено (фото+видео)

    Футуристички рај на два милиони квадрати, новото седиште на компанијата Apple конечно е отворено. Пет милијарди долари вредното седиште на компанијата „Apple“ наскоро ќе биде…

  • Citigroup отпиша 22 милијарди долари поради даночната реформа во САД

    Citigroup отпиша 22 милијарди долари поради даночната реформа во САД

    Американската банка „Citigroup“ забележа профит за кварталот над очекувањата на „Wall Street“, откако нејзиниот кориснички бизнис ги компензираше послабите приходи од трговијата со обврзници и…

  • Новите иницијативи на Hugo Boss ги подобрија резултатите од четвртиот квартал

    Новите иницијативи на Hugo Boss ги подобрија резултатите од четвртиот квартал

    Германската модна куќа „Hugo Boss“ забележа забрзување на валутно корегираната продажа за четвртиот квартал како резултат на обновување на растот од своите продавници, скок на…