Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,304.71 0%    CEVI 1,144.00 0%    GRNT 762.38 0.86%    KJUBI 1,400.00 0%    KMB 2,700.00 0.01%    OHB 4,767.86 -0.67%    RMDEN15 95.10 0.11%    RZUS 107.89 1.78%    STB 910.00 -1.09%    STIL 127.00 -2.31%    TNB 13,100.00 0%    TPLF 1,500.00 -1.69%    UNI 1,870.00 -1.03%    ZILU 151.00 -2.58%    

Како до лидерската позиција?

Време: 13:17

Датум: декември 7, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист и ќе ви го олеснат патот до лидерската позиција.

Немојте сите заслуги за успех да си ги припишувате себеси. И на вашите соработници им е многу важно да ги пофалите.

1. Усовршувајте се

Постојано мора да учите и да се усовршувате. Новите сознанија, откритија и новите луѓе треба да ви бидат предизвик.

2. Почитувајте ги другите

Треба да ги почитувате и да ги разбирате луѓето од вашето опкружување, како и нивните посебности и различности.

3. Правилно проценувајте

Научете да ги слушате луѓето околу себе. Извежбајте се да го забележувате и она што на изглед е неважно. Тоа може да ви помогне да избегнете погрешни проценки.

4. Бидете сигурни во своите одлуки

Мора точно да знаете што сакате, а што не; да бидете подготвени да донесувате одлуки и да носите одговорност за одлуките кои сте ги донесле.

5. Верувајте во себе

Мора да верувате во себе, но и во другите и да бидете подготвени на компромиси. Тоа ќе ви помогне да уживате во тимската работа, која е основа на доброто лидерство.

6. Прифатете го проблемот како предизвик

Добриот лидер мора да биде прибран и подготвен во кризниот момент. Проблемите треба да се сфатат како можност да се научи нешто ново и да се напредува.

7. Организирајте се добро

Мора да бидете добро организирани. Неорганизираноста во секој сегмент од животот може скапо да ве чини, а во работата може да биде и фатална.

8. Верувајте им на соработниците

За вашите соработници да ви веруваат вам, потребно е и вие ним да им верувате. Помогнете им да се развијат и да ги делат вашите уверувања и амбиции.

9. Не си ги припишувајте сите заслуги

Немојте сите заслуги и успехот да си го припишувате само себеси. И на вашите соработници им е важно да ги пофалите. Ако го направите тоа, ќе ги мотивирате да бидат уште подобри.

10. Бидете мистериозни

Сите лидери се по малку мистериозни. Треба да бидете пријатни и луѓето да уживаат во вашето друштво, но не треба со нив да ги делите своите тајни и приватни проблеми.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 20 трикови за правилно седење на компјутер (видео)

    20 трикови за правилно седење на компјутер (видео)

    Иако можат да постојат разни причини, болките во грбот, дури и во нозете често се јавуваат по предолго седење на компјутер. Ако и вие го…

  • Неколку нешта кои ви создаваат стрес при барањето на работа

    Неколку нешта кои ви создаваат стрес при барањето на работа

    Ако барате работа, голема е веројатноста дека сте под стрес. Тоа е сосема нормалнo. Она што не е толку нормално е да се вознемирувате за…

  • 5 инспиративни и едукативни TED говори кои ќе ја подобрат вашата работна рутина (видео)

    5 инспиративни и едукативни TED говори кои ќе ја подобрат вашата работна рутина (видео)

    TED е платформа на која секојдневно пронаоѓаме коментари, совети и препораки од искусните експерти од разни полиња за животот, исхраната, самодовербата и технологијата. Идеите, советите…

  • Колку работењето по работното време е опасно?

    Колку работењето по работното време е опасно?

    Во днешното деловно опкружување важно е да бидете достапни – па дури и кога вашето официјално работно време завршува. Во некои професии не постои работно…

  • Како до успешна презентација?

    Како до успешна презентација?

    Еве листа од презентациски слајдови и податоци, што треба да ги имате на големиот ден, кога инвеститорите ќе седнат со вас на иста маса и…

  • Колку месеци или години треба да останете на едно работно место?

    Колку месеци или години треба да останете на едно работно место?

    Многумина се прашуваат кое е оптималното време кое треба да го поминете во иста компанија, а одговорите на Quor ги претстави Мајкл О.Чрч. Како што…

  • Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Потребни ви се само 5 минути да престанете со одложувањето на своите цели. Еве како… Пет минути не се доволно време за било што добро…

  • Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работата од дома е се почеста. Според анкетите од 2016 година, 37 проценти од вработените во Америка работеле од далеку, односно надвор од канцелариите, што е…

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…