18 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСо купување на синџирот на кина, Cineworld се противи на онлајн конкуренцијата

Со купување на синџирот на кина, Cineworld се противи на онлајн конкуренцијата

Британскиот оператор за кино „Cineworld“ го купува американскиот синџир на кина „Regal“ за 3,6 милијарди долари во договорот што ќе ја создаде втората по големина филмска групација во светот, објави „ВВС“.

Новиот кино гигант ќе работи во 10 земји и ќе има 9.500 екрани во САД и Европа. Трансакцијата му дава на „Cineworld“ пристап до Северна Америка, кој има најголем боксофис во светот.

Во моментов, „Cineworld“ има повеќе од 2.000 екрани на 221 места, а исто така поседува и „Picturehouse Cinemas“.

Договорот е голем залог за филмската индустрија која е загрозена од стриминг сајтовите како што се „Netflix“, „Amazon Prime“ и „iTunes“ кои им овозможуваат на гледачите да гледаат филмови дома.

Во САД, приходите се на најниско ниво повеќе од две децении. Во Велика Британија, кината објави раст од 8% во оваа година со околу 165 милиони продадени билети.

Бројките се уште се далеку од врвот на Велика Британија по Втората светска војна, а во 1946-та година се евидентирани во историјата на кината со рекордни 1,63 милијарди посети.

„„Regal“ е одличен бизнис и му обезбедува „Cineworld“ оптимална платформа на која можеме да ја продолжиме нашата стратегија за раст“, рече главниот извршен директор на „Cineworld“, Муки Градингер.

Веста за договорот ги зголеми акциите на „Cineworld“ на 2,5% на почетокот на договорот.

Минатата недела акциите на „Cineworld“ паднаа за 20 отсто кога компаниите објавија дека се во разговори да се договорат.

„Cineworld“ се согласи да плати 23 долари за „Regal“, што е за 12 отсто повисока од акциите во САД во понеделникот и го финансира договорот главно со издавање на нови акции.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП