Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,304.71 0%    CEVI 1,144.00 0%    GRNT 762.38 0.86%    KJUBI 1,400.00 0%    KMB 2,700.00 0.01%    OHB 4,767.86 -0.67%    RMDEN15 95.10 0.11%    RZUS 107.89 1.78%    STB 910.00 -1.09%    STIL 127.00 -2.31%    TNB 13,100.00 0%    TPLF 1,500.00 -1.69%    UNI 1,870.00 -1.03%    ZILU 151.00 -2.58%    

GM на секоја Opel Amperа губи по 10.000 евра

Време: 15:16

Датум: декември 5, 2017

Категорија: АВТОБИЗ

Во релативно краток период од продажбата на електричниот модел „Amperа“, додека се уште беше во сопственост на компанијата „Opel“, „General Motors“ имаше значителни загуби на овој модел.

Секој продаден примерок на електричниот модел „Opel Ampera“ значеше за американскиот гигант загуба од 10.000 евра, пишува „Ројтерс“.

„Ampera“, кој всушност е препакуван „Chevrolet Bolt“ со знакот на „Opel“, се произведува во фабриката на „General Motors“ (GM) во САД. Во гамата возила на брендот „Opel“ е воведен додека „GM“ беше сопственик на овој германски авто-бренд, се цел да помогне за намалување на просечната емисија на возила на „Opel“ и така да ги задоволи строгите правила за еколошки норми на ЕУ.

Кога во текот на летото француски „PSA“ и официјално го превзема „Opel“, сакаше да продолжи со продажбата на „Amperа“, барем во периодот на транзиција да нема проблеми со споменатите стандарди за емисија на целиот бренд.

Меѓутоа, се покажа дека продажбата на овој модел во Европа генерира загуби кои „Opel“, сега под капата на „PSA“, сака да ги реши и да стане профитабилен бренд.

Во меѓувреме, „PSA“ кој на американскиот гигант му плати 1,3 милијарди евра за превземање на компанијата „Opel“, посакува половина од парите назад, затоа што сега го забележа целиот проблем поврзан со „CO2“ емисијата и изложеноста на европските казни, вели извор запознаен со состојбата.

Француската компанија и порача на „GM“ дека и должи повеќе од половина милијарди евра и дека има намера да поднесе тужба поради измама во поглед на стратегијата на „Opel“ за емисијата на гасови, тврадат два извори.

Непосредно пред него „PSA“ да излезе во јавност со оваа информации, „Opel“ престана да прима нарачки од купувачите за моделот „Ampera“, a како официјална причина е наведено дека од американската фабрика, во која овој модел се произведува заедно со сестринскиот „Chervolet Bolt“, не пристигнуваат доволен број возила во Европа.

Моменталниот развој на настаните ја турка „Amperа“ се подалеку од европскиот пазар, со што ќе нанесе штета на вкупниот раст на продажбата на електрични автомобили на Стариот континент, каде на „Amperа“ и се предвидува убава иднина.

Во Германија со државни субвенции возилото се продава за околу 35.000 eвра, a голем интерес за „Amperа“ има и во Норвешка, каде бројот на нарачки се мери во илјадници.

Инаку, „Ampera“ не е единствениот модел на кој производителот генерира значителни загуби. „FIAT“, на пример, во САД губи по 20.000 долари (околу 16.900 eвра) на секој продаден електричен автомобил „500e“, a и споменатиот „GM“ своевремено призна дека на секој продаден примерок од електричниот модел „Chevrolet Bolt“ губи 9.000 долари (7.600 eвра).

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • BMW создава траса за автономни возила во Чешка

    BMW создава траса за автономни возила во Чешка

    „BMW“ планира да инвестира над 100 милиони евра на тест пат за автономни автомобили и електрични возила, кој ќе биде изграден во Чешка. Се предвидува…

  • Land Rover го крие новиот Defender поради страв од кинезите

    Land Rover го крие новиот Defender поради страв од кинезите

    Наследникот на легендарниот теренец ќе биде претставен во 2018-та, а „Land Rover“ ќе ја прескокне вообичаената фаза за прикажување на концептно возило, затоа што стравува…

  • Hyundai и Kia планираат 38 еколошки модели

    Hyundai и Kia планираат 38 еколошки модели

    „Hyundai“ и другиот корејски бренд кој е негова сопственост – „Kia“, планираат да лансираат 38 електрични и хибридни модели во следните 8 години, првите 7…

  • Стартуваше продажбата на Polo GTI зa 2018-та 

    Стартуваше продажбата на Polo GTI зa 2018-та 

    Во Германија започна продажбата на новата генерација на моделот „Polo GTI“, кој во таа земја чини од 23.950 eвра. Спортската верзија на популарниот градски хечбек…

  • Citroën C3 Aircross ја доби наградата AUTOBEST 2018

    Citroën C3 Aircross ја доби наградата AUTOBEST 2018

    Во конкуренција помеѓу 6 финалисти, новиот компактен SUV Citroën C3 Aircross го однесе трофејот Autobest 2018 за « Best Buy Car of Europe 2018». Од…

  • Mini може да стане производител само на електрични автомобили

    Mini може да стане производител само на електрични автомобили

    Многу е веројатно во блиска иднина „Mini“ да стане бренд кој ќе произведува само електрични возила, но одлуката за тоа ќе се донесе во почетокот…

  • Спортска Škoda Fabia Limited Edition со 125 „коња“ (фото)

    Спортска Škoda Fabia Limited Edition со 125 „коња“ (фото)

    Чешкиот производител ги објави техничките податоци и фотографии од спортската верзија на својот поткомпактен хечбек. Наместо новата „RS“ верзија, „Škoda“ на купувачите им понуди ограничена…

  • Audi Sport започнува со производство на електрични автомобили во 2020-та

    Audi Sport започнува со производство на електрични автомобили во 2020-та

    Од 2020-та година германската компанија „Audi“ и нејзината поделба „Audi Sport“ ќе започнат со производство на целосно нова палета спортски автомобили опремени со електрични мотори.…

  • Познат е ентериерот на новата G-Class (фото)

    Познат е ентериерот на новата G-Class (фото)

    Германскиот премиум бренд „Mercedes-Benz“ официјално го обелодени ентериерот на новата генерација на „G-Class“. Премиерата на култниот модел ќе се одржи на саемот во Детроит во…

  • Toyota ја менува генерацијата на ривалот на BMW Series 5

    Toyota ја менува генерацијата на ривалот на BMW Series 5

    Големиот седан „Toyota Avalon“ седан не е достапен во Европа, но тоа е предводникот на јапонскиот бренд во САД. Сега компанијата се подготвува за ослободување…