Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ADIN 540.00 -1.82%    ALK 7,350.00 -0.51%    BESK 10,300.00 0%    CEVI 912.00 0%    FERS 57,750.00 -2.94%    GRNT 801.00 -2.95%    KJUBI 1,400.00 -2.78%    KMB 2,700.00 0%    LOTO 600.00 0%    MPT 26,900.00 -0.37%    MTUR 4,224.00 3%    OHB 4,851.54 -0.17%    REPL 54,800.00 0.37%    RMDEN11 96.00 -0.62%    RMDEN13 96.40 1.47%    RMDEN15 95.00 0.05%    STBP 600.00 -0.17%    TETE 1,938.00 4.76%    TNB 13,500.00 -0.01%    TTK 816.00 0.38%    UNI 1,905.00 0%    ZPKO 2,600.00 -2%    

График на денот: Најбрзо растечките брендови во светот во 2017-та

Време: 13:02

Датум: ноември 14, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Во современата бизнис ера со речиси постојани превирања, едно од клучните прашања е кои од брендовите најбрзо ги освојуваат срцата на потрошувачите, коментира „VisualCapitalist“.

На денешните графици можеме да ги видиме брендовите кои стануваат сè попопуларни. Тие го претставуваат зголемувањето на вредноста на брендот (вредност во долари на сликата за одреден бренд, а не на пазарната капитализација) од минатата година, според проценките во извештајот на „BrandZ“ за 100-те највредни брендови во светот.

Подемот на технолошките компании

Додека многу големи компании се обидуваат да го најдат своето место во брзото менување на потрошувачите во животната средина денес, не е изненадувачки дека вредноста на технолошките брендови нагло се зголеми.

Во согласност со зголемувањето на приходите, технолошките брендови како „Amazon“, „Facebook“ и „Netflix“, исто така, се зголемува. На пример, вредноста на брендот „Amazon“ порасна за 41 отсто од минатата година, освојувајќи го четврто место во светот според вредноста на брендот со вкупно 139 милијарди долари. Кинеските технолошки компании, исто така, бележат зголемен раст во очите на потрошувачите, при што вредноста на брендовите „Tencent“ и „Alibaba“ расте за најмалку 20%.

Други водечки компании

Додека техничките брендови се чини дека се движат многу бргу во рангирањето, исто така е вредно да се погледнат брендовите во другите сектори, кои, исто така, брзо ја зголемуваат нивната вредност. Тие имаат некои интересни заеднички карактеристики и земји кои заслужуваат да бидат истражени.

Прво, иако тоа не е технолошки бренд, „Adidas“ е всушност најбрзорастечкиот бренд во извештајот со 58% раст на годишна основа. Според ретроспективната анализа, патиките на брендот за спортска опрема совршено одговараат на модните интереси во моментов.

Второ, алкохолните брендови како целина се импресивни. Три од брендовите со двоцифрен раст се во сопственост на најголемата пивара во светот, „AB InBev“, а два од овие брендови („Skol“ и „Brahma“) се бразилски. Покрај тоа, „Kweichow Moutai“, кинескиот производител на алкохол кој го надмина „Diageo“ претходно оваа година со пазарна капитализација, исто така, брзо расте.

Исто така е интересно да се забележи дека два ресторански брендови на „3G Capital“ – „Burger King“ и „Tim Horton’s“ исто така значително ја зголемуваат нивната вредност. Сепак, „3G Capital“, исто така, поседува удел во „AB InBev“.

Нови играчи

Во првите 100 за 2017-та година има нови играчи, вклучувајќи ги „YouTube“, „Netflix“ и „Snapchat“.

Почнувајќи од 2018-та година, судбината на овие нови имиња може да биде многу различна.

Од една страна, „Salesforce“, на пример, предвидува дека ќе достигне 20 милијарди долари во продажбата, а „Netflix“ продолжува да ги прекинува очекувањата со растот на своите претплатници.

Од друга страна, сепак, „Snap“ неодамна објави послаб раст на потрошувачите, при што акциите на компанијата се зголемија за 18%. Платформата на компанијата, „Snapchat“, продолжува да се бори со „Instagram“ за потрошувачите, па останува да видиме како тоа ќе влијае и на компаниите и вредноста на нивните брендови.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Ќе се роди ли најголемиот хотелски оператор во Шпанија?

    Ќе се роди ли најголемиот хотелски оператор во Шпанија?

    Шпанскиот хотелски синџир „Barceló“ предложи да го купи локалниот конкурент „NH Hotel Group“ за 7,08 евра за акција – 27% премија во однос на просечната…

  • Marvell сака да го купи производителот на чипови Cavium

    Marvell сака да го купи производителот на чипови Cavium

    Американската компанија „Marvell Technology“ испрати понуда за купување на производителот на чипови „Cavium“ чија вредност изнесува околу 6 милијарди долари. Евентуалната зделка ќе ја зајакне…

  • Поради седум смртни случаи „Икеа“ повлече 29 милиони парчиња мебел

    Поради седум смртни случаи „Икеа“ повлече 29 милиони парчиња мебел

    Шведската компанија „Икеа“ повторно најави повлекување на 29 милиони парчиња мебел, откако се случи нов смртоносен случај, седми по ред, во кој пред неколку месеци…

  • 750 милиони евра ќе инвестира Форд во фабрика во Шпанија

    750 милиони евра ќе инвестира Форд во фабрика во Шпанија

    Компанијата „Форд“ ќе инвестира над 750 милиони евра во фабриката во шпанскиот град Валенсија, за производство на новата генерација на спортско возило „Форд Куга“ со…

  • „Гугл“ им објави војна на сајтовите „Спутник“ и „Раша тудеј“

    „Гугл“ им објави војна на сајтовите „Спутник“ и „Раша тудеј“

    Првиот човек на „Алфабет“ Ерик Шмит, во чие сопствеништво е „Гугл“, најави дека интернет пребарувачот ќе ги филтрира содржините за кои се верува дека се…

  • Профитот на EasyJet се „топи“ по тешката година за воздухопловство

    Профитот на EasyJet се „топи“ по тешката година за воздухопловство

    Профитот пред даноци на „EasyJet“ опаѓа со 17,3% до 408 милиони фунти (458,7 милиони евра) во деветте месеци, што одговара на прогнозите на британската авиокомпанија…

  • Започнаа пред-нарачките на Huawei Mate 10 Pro

    Започнаа пред-нарачките на Huawei Mate 10 Pro

    Потрошувачите можат да го бараат и да го добијат првиот врвен модел на Huawei во Нептун, непосредно пред официјалниот почеток на продажбата во Македонија Почнувајќи…

  • Volvo подготвува 24.000 автомобили за Uber

    Volvo подготвува 24.000 автомобили за Uber

    Автомобилската компанија „Volvo“, во сопственост на кинескиот „Geely“, потпиша договор за испорака на 24.000 самоуправувачки автомобили за „Uber“ во периодот до 2021 година. Во соопштението…

  • Најскапата акција во светот

    Најскапата акција во светот

    Акциите на „Berkshire Hathaway“, компанијата основана и управувана од Ворен Бафет, денес се најскапите во светот. Вчера е забележано зголемување од 0,22% до 272.005 долари…

  • Goldman Sachs ќе има две централи во еврозоната

    Goldman Sachs ќе има две централи во еврозоната

    Шефот на „Goldman Sachs“, Лојд Бланкфејн потврди дека американската банка ќе има по „Brexit“ две европски централи – едната во Франкфурт, а другата во Париз,…