Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,650.00 0.02%    BESK 9,991.00 -3%    GRNT 824.02 0.32%    KMB 3,152.12 0.17%    MTUR 4,250.00 1.19%    OHB 5,200.00 4%    OKTA 3,111.00 -8.96%    RMDEN16 94.40 0%    RZUS 113.00 9.51%    SLAV 6,100.00 95.89%    STB 960.00 1.65%    STIL 151.56 0.58%    TIKV 153.00 -2.55%    TKVS 3,202.00 1.72%    TNB 13,228.04 0.22%    TTK 951.17 1.04%    UNI 2,000.00 0.03%    ZPKO 2,710.00 4.23%    

График на денот: Најбрзо растечките брендови во светот во 2017-та

Време: 13:02

Датум: ноември 14, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Во современата бизнис ера со речиси постојани превирања, едно од клучните прашања е кои од брендовите најбрзо ги освојуваат срцата на потрошувачите, коментира „VisualCapitalist“.

На денешните графици можеме да ги видиме брендовите кои стануваат сè попопуларни. Тие го претставуваат зголемувањето на вредноста на брендот (вредност во долари на сликата за одреден бренд, а не на пазарната капитализација) од минатата година, според проценките во извештајот на „BrandZ“ за 100-те највредни брендови во светот.

Подемот на технолошките компании

Додека многу големи компании се обидуваат да го најдат своето место во брзото менување на потрошувачите во животната средина денес, не е изненадувачки дека вредноста на технолошките брендови нагло се зголеми.

Во согласност со зголемувањето на приходите, технолошките брендови како „Amazon“, „Facebook“ и „Netflix“, исто така, се зголемува. На пример, вредноста на брендот „Amazon“ порасна за 41 отсто од минатата година, освојувајќи го четврто место во светот според вредноста на брендот со вкупно 139 милијарди долари. Кинеските технолошки компании, исто така, бележат зголемен раст во очите на потрошувачите, при што вредноста на брендовите „Tencent“ и „Alibaba“ расте за најмалку 20%.

Други водечки компании

Додека техничките брендови се чини дека се движат многу бргу во рангирањето, исто така е вредно да се погледнат брендовите во другите сектори, кои, исто така, брзо ја зголемуваат нивната вредност. Тие имаат некои интересни заеднички карактеристики и земји кои заслужуваат да бидат истражени.

Прво, иако тоа не е технолошки бренд, „Adidas“ е всушност најбрзорастечкиот бренд во извештајот со 58% раст на годишна основа. Според ретроспективната анализа, патиките на брендот за спортска опрема совршено одговараат на модните интереси во моментов.

Второ, алкохолните брендови како целина се импресивни. Три од брендовите со двоцифрен раст се во сопственост на најголемата пивара во светот, „AB InBev“, а два од овие брендови („Skol“ и „Brahma“) се бразилски. Покрај тоа, „Kweichow Moutai“, кинескиот производител на алкохол кој го надмина „Diageo“ претходно оваа година со пазарна капитализација, исто така, брзо расте.

Исто така е интересно да се забележи дека два ресторански брендови на „3G Capital“ – „Burger King“ и „Tim Horton’s“ исто така значително ја зголемуваат нивната вредност. Сепак, „3G Capital“, исто така, поседува удел во „AB InBev“.

Нови играчи

Во првите 100 за 2017-та година има нови играчи, вклучувајќи ги „YouTube“, „Netflix“ и „Snapchat“.

Почнувајќи од 2018-та година, судбината на овие нови имиња може да биде многу различна.

Од една страна, „Salesforce“, на пример, предвидува дека ќе достигне 20 милијарди долари во продажбата, а „Netflix“ продолжува да ги прекинува очекувањата со растот на своите претплатници.

Од друга страна, сепак, „Snap“ неодамна објави послаб раст на потрошувачите, при што акциите на компанијата се зголемија за 18%. Платформата на компанијата, „Snapchat“, продолжува да се бори со „Instagram“ за потрошувачите, па останува да видиме како тоа ќе влијае и на компаниите и вредноста на нивните брендови.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Amazon избра 20 градови финалисти за изградба на новото седиште

    Amazon избра 20 градови финалисти за изградба на новото седиште

    Американската технолошка компанија „Amazon“ избрала 20 градови и региони, вклучувајќи еден во Канада, за изградба на втора централа за која се тврди дека ќе генерира…

  • Coca-Cola си поставува нови цели за рециклирање до 2030-та година

    Coca-Cola си поставува нови цели за рециклирање до 2030-та година

    Американската компанија „Coca-Cola“ објави дека сака да собира и рециклира волумен еднаков на 100% од опаковките кои ги продава во светот до 2030-та година, соопштува…

  • Apple и Samsung под истрага во Италија

    Apple и Samsung под истрага во Италија

    Италијанскиот регулатор за заштита на конкуренцијата објави дека покренал истрага врз основа на тврдењата дека Apple и Samsung користеле ажурирање на софтверот со цел да…

  • Продажбата на Huawei во регионот пораснала за повеќе од 20 проценти

    Продажбата на Huawei во регионот пораснала за повеќе од 20 проценти

    “Huawei Consumer Business Group” ги објави продажните резултати за 2017 година кои покажуваат продолжување на силниот раст, особено во Централна и Источна Европа. “Huawei ја…

  • Emirates го спасува Airbus A380

    Emirates го спасува Airbus A380

    Иднината на најголемиот патнички авион во светот – „А380“, барем засега ќе биде загарантирана. Авиокомпанијата од Дубаи, „Emirates“ објави дека ќе нарача 36 машини од…

  • Профитот на Bank of America е преполовен поради отписот за данок

    Профитот на Bank of America е преполовен поради отписот за данок

    Кварталната добивка на „Bank of America“ се намали за речиси половина поради отписот за данок. Сепак нето профит без овие ефекти ги надмина очекувањата, а…

  • Goldman Sachs објави прва квартална загуба по 6 години

    Goldman Sachs објави прва квартална загуба по 6 години

    Инвестиционата банка „Goldman Sachs“ ја објави својата прва квартална загуба по шест години, во голема мера поради промени во американското даночно законодавство. Финансиска институција и…

  • Ова се најбезбедните и најнебезбедните авиокомпании

    Ова се најбезбедните и најнебезбедните авиокомпании

    Airlineratings.com од 2013 година следи повеќе од 400 авиокомпании во светот, и нивниот годишен изветај за безбедноста и тоа како е ценет. Така за авиокомпаниите…

  • Apple ќе плати 38 милијарди долари даноци за да ги врати парите во САД

    Apple ќе плати 38 милијарди долари даноци за да ги врати парите во САД

    Вчера „Apple“ даде голем број изјави во однос на инвестициите и придонесот за американската економија делумно поради новиот даночен закон. Главната од нив е дека…

  • Продажбата на „Burberry“ се намалила во кварталот околу Божиќ

    Продажбата на „Burberry“ се намалила во кварталот околу Божиќ

    Британскиот луксузен бренд „Burberry“ забележа пад од 2% на приходите од трговија на мало за кварталот, вклучувајќи го Божиќ, откако продажбата во Европа се намалиле…