Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,707.16 0.11%    BESK 9,518.00 -4.73%    FERS 56,000.00 0%    GRNT 830.00 0%    KMB 3,080.48 -1.77%    MPT 28,856.12 -0.18%    PPIV 37,500.00 0%    RMDEN13 96.00 0%    RMDEN16 94.50 0%    SBT 2,080.00 2.97%    STBP 600.00 0%    STIL 149.79 -2.73%    TEL 284.57 0.55%    TIKV 153.00 0%    TTK 973.78 2.5%    UNI 1,999.20 -0.04%    VITA 7,562.00 7.08%    

Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

Време: 12:50

Датум: октомври 25, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи!

Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите?

За време на нашето дванаесетгодишно постоење во македонскиот малопродажен сектор, ние секогаш се обидувавме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи, а и понатаму продолжуваме да го постигнуваме тоа преку обезбедување конкурентни цени и услуги.  Накусо, нашата цел е да бидеме најдобриот малопродавач во Македонија и преземаме сериозни чекори во оваа насока. Среќни сме што нашите напори во овој дел се наградени од потрошувачите. Ја унапредивме нашата улога во делот на производство на месо, овошје и зеленчук, а внимателни сме и со цените, односно омилените брендови на потрошувачите сега се достапни по пристапни цени во сите наши маркети. Во трговскиот центар City Mall  беше отворен најголемиот Рамсторе маркет во Македонија, кој се простора на површина од 3 500 м2. Рамсторе супермаркетите нудат конкурентни цени и широк асортиман на прехранбени и непрехранбени производи и воедно Рамсторе маркетите се помеѓу првите супермаркети кои го воведоа HACCP системот за гарантирање на безбедноста  на храната и стандардот за квалитет ISO 22000: 2005.

Програмата Рамсторе клуб картичка придонесува кон придобивање на лојалноста на потрошувачите, а наша цел е, ден по ден, постепено да го зголемуваме бројот на верни купувачи.

Лојалноста на потрошувачите претставува многу значајно прашање за нас и значителен дел од нашиот обрт се обезбедува токму преку Рамсторе картичката. Успешноста на Рамсторе програмата со картичката за лојалност нуди многу придобивки за потрошувачите и им дава можност да купуваат производи по прифатливи цени, а во исто време потрошувачите собираат поени кои можат да бидат искористени како готовина веќе следниот ден.

Следејќи ги светските трендови за водење на малопродажни синџири и стремејќи се да ги модернизира условите за пазарување и да ги задоволи потребите на потрошувачите, Рамсторе создаде една комплетно иновативна продажна област, обнови дел од постоечките пазари и воведе неколку значајни унапредувања во неговото работење.

Покрај ова, земајќи го предвид фактот дека најзначајната работа во малопродажниот сектор е оперативната ефикасност, технолошките инвестиции кои ги преземаме со сигурност ќе ја зголемат нашата оперативна ефикасност.

 

Денар: Славите јубилеј 12 години присуство во Македонија. Со цел да им се оддолжите на потрошувачите традиционално овој период од годината организирате голема наградна игра со голем награден фонд. Како може да се учествува и какви се наградите?

Рамсторe маркетите традиционално секоја година во месец октомври/ноември организира активности за наградување на своите купувачи. Оваа година имаме исклучителни награди како моќниот Hyundai Tucson и уште 12 ваучери за патување од Туристичката агенција Савана со вредност од 60 000 денари.

Можам да кажам дека генерално подароците ги мотивираат купувачите така што очекувам во наредните недели да имаме голем број на учесници. Наградната игра “12-ти Роденден на Рамсторe! “започнува на 05.10.2017 во 08:00 часот и завршува на 23.11.2017 година во 22:00 часот.  Се што е потребно да се направите е: Да приложите фискална сметка повисока од 1000 денари направена во било кој Рамсторe маркет на инфо пултовите при што добивате награден купон. Купонот треба да биде пополнет од страна на потрошувачот со следниве лични податоци : Име и презиме , адреса, контакт телефон и број на фискална сметка и уфрлен во посебно обележаните кутии кои се поставени на видно место во секој маркет. Извлекувањето на наградите ќе се одржи  на 01.12.2017 година во 12:00 часот во ТЦ Рамсторe Мол пред маркетот

 

Денар: Какви се идните планови на Рамсторе маркетите?

Основните начела за остварување раст во малопродажниот сектор и задржување стабилна позиција во однос на конкуренцијата се продуктивноста, растот и купувачкото искуство.  Еден од нашите највисоки приоритети е да се продолжи со зголемување на бројот на супермаркети.

Ние имаме целосна доверба во македонскиот пазар. Ние и понатаму ќе продолжиме да растеме како компанија во Македонија. Ние го споделуваме нашето знаење и искуство во областа на малопродажбата на македонскиот пазар и сакаме да придонесеме кон економскиот раст и развој на малопродажниот сектор, како и да отвориме нови работни места. Јас сум цврсто уверен дека можеме да ги оствариме нашите зацртани цели со цел да оствариме уште поголем успех и да се прошириме на некои нови пазари.

Да резимираме, нашите идни инвестиции и понатаму ќе бидат во насока на унапредување на нашата позиција и присуство во Македонија и на тој начин, со продуктивен раст, ќе обезбедиме едно поинакво искуство во пазарувањето, а со отворањето на пазарите ќе станеме еден од двајцата најголеми малопродавачи во секторот.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…

  • Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Илирика како врвна финансиска институција нуди високо ниво на инвестициски услуги кои покрај разните предизвици секогаш е доследна во своите стратегии кои резултираат со долгорочни…

  • Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Денар: Skopje City Mall е нашиот најголем трговски центар, чија работа и функционирање мора постојано да ја следите. Како се справувате со оваа задача, односно…

  • Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Денар: Овој месец Skopje City Mall слави 5 години постоење и за овие неколку години успеа да се позиционира како лидер на пазарот. Што е…

  • Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Задоволните и лојални клиенти се нашиот најголем успех и сатисфакција Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија кој утре слави 5 години…

  • Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Денар: Сите добро го познаваме Skopje City Mall однадвор, но ретко кој ги знае техничките работи потребни за функционирањето на еден трговски центар. Што всушност…