28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЗа Unilever нема ништо убаво во лошото време

За Unilever нема ништо убаво во лошото време

Британско-холандската компанија „Unilever“ забележа помала од очекуваната продажба за третиот квартал, губејќи пазарен удел за сметка на помалите конкуренти и потиснување на надежите да ја спречи понудата за купување од „Kraft Heinz“ ќе предизвика брзо подобрување, соопштува „Ројтерс“.

Основната продажба порасна за само 2,6%, објави „Unilever“, достигнувајќи 13,2 милијарди евра. Ова е под растот од 3,9% што го очекуваа аналитичарите во анкетата на компанијата, и под 3 отсто во првата половина.

Акциите на „Unilever“ поевтинија со 4% по веста откако поскапеа за околу една третина од неуспешниот обид за купување од „Kraft“ за 143 милијарди долари во февруари.

Компанијата го обвини лошото време во Европа, ураганите во САД и земјотресите во Мексико за проблемите во продажба. Таа сепак повикувајќи се и на растечката закана од локалните конкуренти на пазари, како овој на сладоледи во САД и на производи за лична нега во Југоисточна Азија.

„Unilever“ ја зголеми својата цел за профитабилност во јули, иако имаше позната загриженост дека пониските трошоци за маркетинг ќе имаат негативно влијание врз продажбата.

„Нашата конкурентност малку се намали“, рече главниот финансиски директор Греам Пикетли. Компанијата добива удел на пазарот во околу половина од својот бизнис, рече тој, во споредба со околу 60% во претходните години.

Прометот опаднал за 1,6 отсто, погоден за 5,1 отсто од валутното влијание, соопшти компанијата.

„Unilever“ ја задржи годишната прогноза за раст на продажбата меѓу 3% и 5%, подобрување на основната оперативна маргина од најмалку 100 базични поени и силен готовински прилив.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП