По 831 дена „Alibaba“ си ја поврати круната на најголемата светска компанија за трговија, макар и за кратко, соопшти „Bloomberg“.
Кинескиот трговец на мало го надмина „Amazon“, додека акциите на американскиот гигант за малопродажба остануваат под притисок по разочараната добивка во вториот квартал и очекувањата за оперативна загуба во третиот квартал. Во меѓувреме, акциите на „Alibaba“ пораснаа за повеќе од 109 проценти од почетокот на годината.
Според податоците на „eMarketer“ трите гиганти за трговија „Amazon“, „Alibaba“ и „JD.com“ постигнаа просечен раст на приходите од 30% во 2016-та година, во споредба со просечната стапка на раст од 4,3% за трговците од целиот свет.
„Alibaba“ ги забрза своите планови за експанзија, во обид да го зголеми своето присуство во Азиско-пацифичкиот регион. Трговецот ги зголеми инвестициите во друштво за електронска трговија „Lazada“, со седиште во Сингапур, а исто така инвестира во платформата за електронска трговија во Индонезија, „Tokopedia“.
Во меѓувреме, „Amazon“ се соочува со тешка конкуренција во регионот на Југоисточна Азија по лансирањето на премиерот во Сингапур во јули.
Податоците доаѓаат во момент кога на пазарот се подготвува за „Singles Day“ (11.11), „Black Friday“ и „Cyber Monday“ во следниот месец.