Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,595.80 0.62%    BESK 11,000.07 -0.92%    KMB 2,800.00 -0.01%    MKSD 232.00 0%    MPT 28,032.26 -0.95%    OHB 5,367.09 -1.52%    REPL 52,500.00 -0.23%    RZLV 45.00 0%    RZUS 129.00 1.57%    SBT 2,180.00 -2.64%    STB 940.91 -0.33%    STBP 680.00 0%    TEL 274.50 0.92%    TNB 13,300.00 -1.48%    TTK 828.00 0.12%    

Витаминка со саемското претставување на Ануга 2017 ќе работи на нови пласмани на странски пазари

Време: 10:03

Датум: октомври 10, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Со непосредна презентација на квалитетот, производите на Витаминка се претставија на најголемиот саем за храна и пијалаци, Ануга 2017 којшто се одржува во Келн, Германија. Голем дел од асортиманот на компанија, почнувајќи од оние што се посебно интересни за странските пазари, слатката и солената програма се изложени на штандот на Витаминка каде посетителите имаа можност да се запознаат и да ги пробаат. Производите на компанијата, посебно новитетите веќе ги предизвикаа првите позитивни импресии.

Ануга е центарот на сите значајни произведувачи на храна и пијалаци во моментов и самото присуството на саемот значи дека сте реномиран и посакуван производител од индустријата.

Се поврзано со овој саем е стимулирање на понатамошниот развој на компанијата, почнувајќи од концептот што го има, одржување секоја втора година, како е осмислен и организиран. Овде се сите новитети, трендови, тенденции и она што е најзначајно – иновации во прехранбената индустрија. А тоа го знаеме затоа што сме редовни посетители и досега сме имале позитивни резултати од ова саемско претставување. Самото учеството заедно со други производители од светски ранг е потврда за успешноста на Витаминка надвор од македонските граници, како и повод за нови деловни соработки со компании од различни земји во Европа и светот“, изјави Љупчо Велески, директор за извоз во Витаминка.

Покрај главното саемско претставување, Ануга нуди дополнителни активности и содржини, што го прави атрактивен не само за изложувачите, туку и за сопственици на малопродажни ланци, произведувачи на полупроизводи, трговци но и граѓани. Оваа година се очекуваат приближно 160.000 посетители кои ги откриваат најновите и најиновативните производи, а околу 7.400 изложувачи од целиот свет се инспирираат од најголемиот избор производи во светот и бараат можност за својот производ.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • График на денот: Најпочитуваните компании во светот

    График на денот: Најпочитуваните компании во светот

    Рангирањето „Forbes Global 2000“ е добро познато годишно задолжително деловно читање. Оваа година за прв пат „Forbes“ се обединува со „Statista“ за да го однесе…

  • Пазарната капитализација на Microsoft надмина 600 милијарди долари

    Пазарната капитализација на Microsoft надмина 600 милијарди долари

    Пазарната капитализација на американскиот технолошки концерн „Microsoft“ за прв пат од 3-ти јануари 2000-та година, надмина 600 милијарди долари, објави „MarketWatch“. Претходно, овој праг беше…

  • P&G успеа да ги исполни очекувањата за добивка и продажба

    P&G успеа да ги исполни очекувањата за добивка и продажба

    „P&G“, најголемиот производител на производи во светот, ги надмина проценките на „Вол Стрит“ за своите профит и продажба. Релативно послабата продажба сепак најверојатно ќе му…

  • И шефот на Goldman Sachs го потврди селењето во Франкфурт

    И шефот на Goldman Sachs го потврди селењето во Франкфурт

    Како и другите светски банки на кои Лондон им беше дом, и Goldman Sachs веќе најави дека се сели по Брегзит. Сега тоа го потврди…

  • За Unilever нема ништо убаво во лошото време

    За Unilever нема ништо убаво во лошото време

    Британско-холандската компанија „Unilever“ забележа помала од очекуваната продажба за третиот квартал, губејќи пазарен удел за сметка на помалите конкуренти и потиснување на надежите да ја…

  • Јава тренинг – Сеавус талент програма

    Јава тренинг – Сеавус талент програма

    Како дел од Сеавус Талент програмите, во тек е пријавувањето за обука од областа на Јава технологијата. Обуката е наменета за дипломирани студенти или студенти…

  • Фабриката “Фени” доби нови сопственици

    Фабриката “Фени” доби нови сопственици

    Бугарската компанија „Енекод“ денеска ќе потпише договор за преземање на фабриката „Фени“, сите 850 вработени остануваат на работа. На вработените ќе им биде исплатена септемвриската…

  • PayPal ги надмина пазарните очекувања

    PayPal ги надмина пазарните очекувања

    Платежната услуга „Paypal“ успеа во третиот фискален квартал повторно да забележи значителен раст на својот бизнис и повторно ги надмина целите за целата година, пренесува…

  • Nestle забележа пад на продажбата

    Nestle забележа пад на продажбата

    Швајцарскиот производител на храна и пијалоци „Nestle“ соопшти дека во првите девет месеци од оваа година забележал пад на продажбата за 0,4 проценти, на вредност…

  • Skopje City Mall – препознатливо обележје на модерно Скопје

    Skopje City Mall – препознатливо обележје на модерно Скопје

    Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија со потполно нов концепт кој во изминатите години успеа да ги обедини шопингот, забавата и…