Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,595.80 0.62%    BESK 11,000.07 -0.92%    KMB 2,800.00 -0.01%    MKSD 232.00 0%    MPT 28,032.26 -0.95%    OHB 5,367.09 -1.52%    REPL 52,500.00 -0.23%    RZLV 45.00 0%    RZUS 129.00 1.57%    SBT 2,180.00 -2.64%    STB 940.91 -0.33%    STBP 680.00 0%    TEL 274.50 0.92%    TNB 13,300.00 -1.48%    TTK 828.00 0.12%    

Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

Време: 13:42

Датум: октомври 6, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Денар: Skopje City Mall е нашиот најголем трговски центар, чија работа и функционирање мора постојано да ја следите. Како се справувате со оваа задача, односно кои се Вашите предизвици?

Во Skopje City Mall имаме вкупно 180 закупци. Наша обврска како Оддел за Лизинг не претставува само раководење со закупците туку и постојана потрага на нови закупци кои ќе ја подoбрат понудата. Skopje City Mall функционира како целина и многу е важно почитувањето на правилата  на трговскиот центар. Често се вели дека раководењето со трговските центри бара задоволување на три партнери: закупците, посетителите и сопствениците на трговскиот центар. Како менаџерски тим нашата задача и цел е сите страни да се задоволни, иако интересите на партнерите во овој случај понекогаш се и конфликтни.

Денар: Колкава е заинтересираноста за закуп на продажен простор во Skopje City Mall?

Постои голема заинтересираност, годишно над 200 барања или во овој момент потребна е површина од 14.000 м2. Сепак, Skopje City Mall е единствен трговски центар во Македонија кој ги исполнува сите стандарди на современ центар: површина за закуп над 30.000м2, број на паркинг места според површината на закуп, над 80%  меѓународни закупци, повеќе од 20.000 посетители на ден. Интернационалните брендови се многу категорични во своите барања за условите кои треба да ги исполнува трговскиот центар за да дозволат отварање на своја локација, и секако Skopje City Mall е првата, а често и единствената опција која ја одобруваат.

Денар: Политичката и економска криза во Македонија речиси секаде и на секое поле остави некакви последици. Дали има свое влијание врз побарувачката за деловен простор, односно колку интересот на компаниите да инвестираат е директно зависна од овие случувањa?

Дел од македонските компании беа малку претпазливи изминатиот период, додека странските напротив, интересот остана со ист интензитет па дури и зголемен. Од друга страна обемот на потрошувачката во трговскиот центар постојано расте иако се очекуваше намалување поради кризата. И повеќе од јасни се податоците дека во првите две тримесечја од 2017 година вкупната потрошувачка се зголеми за 10% во споредба со истиот период од 2016 година, а од своето отворање се зголеми за 51%. Овие бројки го покажуваат квалитетот на Skopje City Mall и стабилната позиција што ја постигна за 5 години од отварањето.

Денар: Дали пројавуваат поголема заинтересираност странските брендови или домашните и локални трговски марки?

Поголем интерес имаме од меѓународните брендови што секако е очекувано затоа што е и многу мал бројот на локални брендови. Секогаш се обидуваме ова да го балансираме, па многу често ние како менаџмент се јавуваме кај локалните брендови со цел да ги мотивираме да размислат и за локација во Skopje City Mall.

Денар: Што треба една компанија да поседува за да може да стане дел од приказната на Skopje City Mall и низ каква процедура треба да помине за тоа да се оствари?

Отворени сме за комуникација, многу често од само еден состанок со некој бренд веднаш наоѓаме соодветна локација, друг пат може да се случи да помине и цела година. Не постојат строго пишани правила затоа што пазарот на малопродажба се менува, трендовите во модата се менуваат, се јавуваат нови брендови, други брендови згаснуваат, се менуваат и трендовите во концептот на трговските центри во смисла колку деловни простори треба да се за облека, колку ресторани или кафулиња, дали и колку треба да има простор за забава.

Денар: Што е она кое би го издвоиле за овие 5 години што вас ве направило посебно среќни?

Посебно ме прави среќна реализацијата на планираната проекција од 2010 година за тоа каде сакаме да биде Skopje City Mall после отворањето. Од тогаш се поминати точно 7 години и ова се податоците: 8 милиони посетители на годишно ниво, 0% слободен простор, и годишен обем на обрт од над 100 милиони Евра.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…

  • Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Илирика како врвна финансиска институција нуди високо ниво на инвестициски услуги кои покрај разните предизвици секогаш е доследна во своите стратегии кои резултираат со долгорочни…

  • Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Денар: Овој месец Skopje City Mall слави 5 години постоење и за овие неколку години успеа да се позиционира како лидер на пазарот. Што е…

  • Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Задоволните и лојални клиенти се нашиот најголем успех и сатисфакција Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија кој утре слави 5 години…

  • Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Денар: Сите добро го познаваме Skopje City Mall однадвор, но ретко кој ги знае техничките работи потребни за функционирањето на еден трговски центар. Што всушност…

  • Интервју со г. Филип Поповски, Генерален Секретар на ФФМ

    Интервју со г. Филип Поповски, Генерален Секретар на ФФМ

    Со изградбата на стадионот “Младост” во Струмица добивме нов репрезентативен терен според високите стандарди на УЕФА Денар: Помина скоро еден месец  од организацијата на Скопје…

  • Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

    Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

    Денар: Се поактуелни стануваат темите поврзани со осигурувањето. Какво е вашето мислење? Каде е осигурувањето во Македонија, каде сте вие на пазарот? Одговор: Задоволни сме…

  • Интервју со Марија Михаилова – менаџер за контрола на квалитет во Макпрогрес Виница

    Интервју со Марија Михаилова – менаџер за контрола на квалитет во Макпрогрес Виница

    Макпрогрес е компанија која работи по највисоките стандарди за квалитет и безбедност на производите Денар: Како една од најголемите прехранбени индустрии на пазарот, која постојано…

  • Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Недвижностите сѐ уште се најсигурен избор за инвестиција Побарувачката и инвестицијата во недвижности сѐ уште се на високо ниво. Со експанзијата во градежништвото, постојано се…

  • Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Бизнис Конфедерација на Македонија со нови препораки за бизнис климата во земјата Денар:Бизнис Конфедерација на Македонија 15 години ја артикулира бизнис климата во земјава, што…