Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,595.80 0.62%    BESK 11,000.07 -0.92%    KMB 2,800.00 -0.01%    MKSD 232.00 0%    MPT 28,032.26 -0.95%    OHB 5,367.09 -1.52%    REPL 52,500.00 -0.23%    RZLV 45.00 0%    RZUS 129.00 1.57%    SBT 2,180.00 -2.64%    STB 940.91 -0.33%    STBP 680.00 0%    TEL 274.50 0.92%    TNB 13,300.00 -1.48%    TTK 828.00 0.12%    

Tip of the week: Површни луѓе

Време: 10:32

Датум: октомври 5, 2017

Категорија: КОЛУМНИ

Јас не знам човек што сака да збори или дружи со површни луѓе? Но знам многу кои би поминале повеќе време со луѓе со вредности, со луѓе од кои можеш нешто да научиш.

Но проблемот е што површните луѓе се околу нас и тешко можете да ги приметите. И си муабетиме со нив, се дружиме. Но, порано или подоцна, површноста искача на виделина, но тешко е да си признаете дека не сте биле во право уште од самиот почеток.

Некои од карактеристиките на површните луѓе се:

  • Малку (да не кажам воопшто) се грижат за другите и се фокусирани најмногу на себеси. При секоја работа, прво гледаат најмногу на тоа што има од целата работа за нив, па после тоа дали е добра или не е добра работата.
  • Знаат многу лесно да се дефокусираат. Сè нешто друго ги интересира и најчесто е поврзано со прилив на пари за нив.
  • Никогаш не грешат, секогаш некој друг им е крив. И кога мислите дека треба да им укажете дека тие грешат, и со тоа ќе се променат, тешко сте се излажале.
  • Немаат никогаш мислење за ништо, и со самото тоа кај нив чувството е супериорно. Но, ако навлезете малку подлабоко во нивната психологија, ќе увидите дека тоа е така поради незнаење, немање искуство, незаинтересираност.
  • Прават многу грешки. Правата многу грешки затоа што се површни… едноставно е! Нивните чести грешки се доволен доказ за тоа.
  • Ги земаат заслугите на тимот иако тие имаат најмалку заслуга на сето што е направено.
  • Кога има проблем во работењето, тие се секогаш зафатени или имаат премногу работа. Не е проблем тоа дека се зафатени, но тоа толку го истакнуваат што се чини дека другите воопшто немаат работа.
  • Мобилниот телефон е цело време покрај нив и нон-стоп го проверуваат. Премногу или цело време се активни или присутни на социјалните медиуми. Овие две работи им се најдобар пријател, а тоа всушност, само ги дефокусира.
  • Озборуваат и прават празни муабети. Понекогаш ова трае и со часови и мислам дека тоа не им е добро инвестирано време.
  • Многу лесно се демотивираат и ако сакате да ги мотивирате, ќе ви биде потребно многу време и енергија. Демотивацијата е најчесто нереална и потекнува од нивната површност во знаењето и искуството, но и желбата за самокритичност.

Има  уште многу карактеристики, но и покрај нив, важно е како ве гледаат луѓето. А како гледаат луѓето на вас и каков впечаток им оставате, зависи најмногу од вас самите. Само немојте да ги обвинувате другите за тоа како гледаат на вас, тоа е нивна перцепција. Единствено што можете да направите е да се промените и да не бидете површни.

 

Со успех во промените,

@kalin.babusku

Член на тимот

МАКЕДОНИЈА-ЕКСПОРТ Консалтинг

www.macedonia-export.com

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Tip of the week: Балансирање на очекувањата

    Tip of the week: Балансирање на очекувањата

    Станавме општество во кое очекувањата се високи, но ајде што се високи, туку сакаме работите да ни се случуваат многу брзо. Тоа е најмногу видливо…

  • КОЛУМНА: Децата, родителите и спортот – М-р Раде Чоловиќ

    КОЛУМНА: Децата, родителите и спортот – М-р Раде Чоловиќ

    Јас, како и многу родители (ако не и сите), ги насочував децата од мали кон тоа да тренираат спорт, да учат некој странски јазик,  да…

  • КОЛУМНА: Регионална соработка – М-р Раде Чоловиќ

    КОЛУМНА: Регионална соработка – М-р Раде Чоловиќ

    Македонија главната трговија ја врши по копнен пат, со камионски превоз. Железничкиот транспорт на роба е многу мал. Главно пристаниште за увоз и извоз на…

  • КОЛУМНА: Ѕидот на љубовта во Скопје – М-р Раде Чоловиќ

    КОЛУМНА: Ѕидот на љубовта во Скопје – М-р Раде Чоловиќ

    Во ова наше Скопје човек не може да не биде добро информиран, треба само да се погледнат ѕидовите на зградите. Од таму ќе разберете кој…

  • “Приказни од булеварот” за дигитализацијата: Станавме робови на дигитализирани чувства, на разговор со слики и на кикотења на нереални работи

    “Приказни од булеварот” за дигитализацијата: Станавме робови на дигитализирани чувства, на разговор со слики и на кикотења на нереални работи

    Популарниот фејсбук профил “Приказни од булеварот” излезе со интересна споредба на времето пред дигитализацијата и времето на дигитализацијата и социјалните мрежи: “Забораивме да разговараме ко луѓе.…

  • Tip of the week: Целта ги оправдува средствата!

    Tip of the week: Целта ги оправдува средствата!

    На сите ни е добро позната девизата „целта ги оправдува средствата”. Но, што значи во суштина тоа? Дали значи дека, мене ми е дозволено да…

  • Tip of the week: Каков БРЕНД си ти?!

    Tip of the week: Каков БРЕНД си ти?!

    Ова прашање може да го разгледуваме од 2 аспекта: каков бренд е твојата компанија (производ, услуга) или каков бренд си ти лично!? Бренд и брендирање…

  • Tip of the week: Помош

    Tip of the week: Помош

    Подоцна или порано, во текот на животот, сфаќаме дека да се побара ПОМОШ не е страшна работа. Но, не е проблемот во тоа, туку има…

  • Tip of the week: Затоа што сите така прават!

    Tip of the week: Затоа што сите така прават!

    Зошто поминуваш среде улица, а не на пешачки?! – Затоа што сите така прават! Зошто не ги изми садовите во канцеларија?! – Затоа што сите…

  • Tip of the week: Крај на разговорот

    Tip of the week: Крај на разговорот

    Во секојдневниот живот се соочуваме со разноразни комуникации. Сите тие најчесто би требало да завршат со некаква поента или дефинирање на следни чекори. Но, за…