Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,801.99 -1.64%    BESK 10,275.00 -3%    GRNT 810.00 -0.06%    KMB 3,389.73 -0.22%    MERM 800.00 -20%    MPT 29,500.63 0%    OKTA 3,620.00 0.56%    RMDEN16 94.90 0.11%    RZUS 139.00 3.73%    SBT 2,041.00 -2.86%    STB 940.85 0.03%    STIL 139.03 -4.1%    TETE 2,286.67 2.27%    TKVS 3,110.00 2.98%    TNB 13,581.59 -0.42%    TPLF 1,649.90 1.35%    TTK 947.00 -2.97%    UNI 2,050.00 0%    

Volkswagen официјално е дел од UEFA EURO 2020™ како партнер за мобилност на UEFA

Време: 10:37

Датум: август 11, 2017

Категорија: АВТОБИЗ

Volkswagen е нов партнер на UEFA.

Во продолжение на долгогодишната фудбалска традиција, Volkswagen склучи четири годишен договор со UEFA и со тоа станува официјален партнер за мобилност за сите национални натпревари на UEFA. Компанијата, исто така ќе овозможи поддршка на UEFA Европското Првенство во 2020, кое за прв пат ќе се одржува во 13 земји по повод 60 годишнината од почетокот на ова натпреварување.

Др. Херберт Диес, CEO на брендот Volkswagen изјави: „Ниту еден спорт не може да обедини толку многу луѓе, како што тоа може да го стори фудбалот. Исто така, Европското Првенство во 2020 година кое ќе се игра преку цел континент претставува фантастичен проект. Нашата желба е да оствариме наш придонес преку поврзување на земјите, како и навивачите со наша поддршка и креативност.“

Volkswagen на патиштата се чувствува како дома. Од Атлантскиот Океан до Урал, помеѓу Спитцберген и Сицилија. Во минатата година, речиси 1,7 милиони возила беа испорачани на корисници во Европа. Патничките возила кои го носат амблемот на VW се достапни во сите 55 земји членки на UEFA. Автомобилскиот бренд, исто така располага со 21 производна фабрика со околу 150 000 вработени во 7 земји во Европа.

Маркетинг директорот на UEFA, Гај-Лорент Епстејн, изјави: „Ние сме горди што имаме толку успешен европски бренд со вистинска страст кон фудбалот на наша страна. Тоа значи многу, особено во поглед на големината на работата која што ни претстои. UEFA EURO 2020TM ќе има огромна потреба од мобилност. Постои голема идеја и иновативен концепт зад овој турнир и ние сме многу среќни што ја имаме поддршката од страна на Volkswagen.“

Volkswagen има длабоки корени во фудбалот, особено во европскиот. Почнувајќи од 2019 година, германското фудбалско здружение (DFB) ќе се приклучи на веќе постоечките партнерства со националните фудбалски асоцијации во Франција (ФФФ) и Швајцарија (ASF/SFV) за да ги користи возилата на Volkswagen.

Зголемувањето на поддршката кон фудбалот претставува дел од стратегијата на компанијата за иднината. “Фудбалот и Volkswagen се идеални партнери. Фудбалот се игра во речиси секоја земја и е инклузивен – исто како и нашите автомобили. Значи, спортот ни нуди совршена можност да ја претставиме нашата нова ориентација. Во фудбалски термини, Volkswagen „ќе игра напаѓачки“ во текот на следните години. На крајот на краиштата, ние ја спроведуваме најголемата офанзива во историјата на нашата компанија во однос на моделите како и електронската мобилност “, рече Херберт Диес.

Ангажманот на Volkswagen се протега и на други фудбалски натпреварувања од висок калибар, како и на UEFA EURO 2020 ™. Во партнерство со UEFA, исто така, се вклучени и UEFA EURO за жени, UEFA шампионатот до 21 година, UEFA Футсал, како и финалниот турнир од новоформираното UEFA Nations League, кое ќе го направи своето деби во 2019 година. Исто така, Volkswagen ќе има право да користи разни права во почитување на квалификациите за UEFA EURO 2020™. Како “Официјален партнер за мобилност на UEFA”, Volkswagen ќе ужива широк пакет на права, вклучувајќи рекламирање и промотивни права, дигитални права, билети и можности за гостопримство. Вкупно, околу 500 натпревари ќе се играат за време на договорот.

Јирген Стакман, член на одборот за брендирање на Volkswagen, изјави: “Тргнуваме во нов предизвик со спонзорство на UEFA Националниот Тимски Фудбал, кој добро се вклопува со почетокот на продажбата: за да го одбележиме почетокот на нашата нова генерација високо-иновативни електрични возила, брендот Volkswagen за првпат гради меѓународна комуникациска платформа во фудбалот, која ќе генерира позитивен интерес не само низ Европа, туку и подалеку. Многу сме возбудени!” UEFA EURO 2020™ особено носи големи можности за Volkswagen. Како што објасни Стакман: “Се разбира, ние ќе ги вклучиме сите европски пазари, вклучувајќи ги и нашите приближно 3.000 дилери низ европскиот континент. Сепак, центарот на вниманието е цврсто насочен кон навивачите на фудбалот и на тој начин на нашите клиенти. Сакаме да им презентираме атрактивни решенија за мобилност.”

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Јубилејниот BMW M4 Cabrio за 300 среќници (фото)

    Јубилејниот BMW M4 Cabrio за 300 среќници (фото)

    „BMW“ oваа година одбележуваа три децении од лансирањето на првиот „М“ модел со отворен покрив. Tаа 1988-ма година „М“ одделението на „BMW“ одлучи на купувачите…

  • Американски истражители пронашле нелегален софтвер во дизел моторите на Мерцедес

    Американски истражители пронашле нелегален софтвер во дизел моторите на Мерцедес

    Американски истражители наводно пронашле нелегален софтвер во дизел моторите на германската компанија Дајмлер, која го поседува брендот Мерцедес-Бенц. Програмата овозможувала компанијата со мамење да ги…

  • Кој е број 1 во светот на пикапите?

    Кој е број 1 во светот на пикапите?

    Овој пазар е конзервативен, но исто така многу интересен Освен во САД, пикап возилата претставуваат еден малку посебен дел од пазарот на автомобили и малкумина…

  • Opel го претстави Combo Life зa 2019-та (фото+видео)

    Opel го претстави Combo Life зa 2019-та (фото+видео)

    Претставен е и вториот од најавените 3 сродни модели на групацијата „PSA“ – „Opel Combo Life“, кој ја дели механичката платформа со „Citroen Berlingo“ зa…

  • Премиера: Citroen Berlingo Multispace зa 2019-та (фото+видео)

    Премиера: Citroen Berlingo Multispace зa 2019-та (фото+видео)

    Досега „Citroen Berlingo“ често беше достапен автомобил, користен претежно за превоз на стока со помали димензии и тежина. Третата генерација на моделот, сепак, ќе ја…

  • Ова е луксузната верзија на Skoda Kodiaq (фото)

    Ова е луксузната верзија на Skoda Kodiaq (фото)

    Чешката автомобилска компанија откри детали за луксузната верзија на нејзиниот кросовер „Skoda Kodiaq“. Таа ќе се нарекува „Laurin & Klement“, во чест на основачите на…

  • Лани во Македонија загинале 155 лица во сообраќајни несреќи

    Лани во Македонија загинале 155 лица во сообраќајни несреќи

    Минатата година 155 луѓе го загубиле животот во сообраќајни незгоди по патиштата низ земјата. Од нив 150 лица загинале во 3.918 сообраќајки предизвикани од грешка…

  • Audi планира SUV кабриолет?

    Audi планира SUV кабриолет?

    Германскиот производител „Audi“ изгледа има во план да изработи „SUV“ автомобил во кабриолет верзија. Списанието „Autoguide“ објави скици од патентот на „Audi“ на кои се…

  • Kia Ceed – веќе официјално (фото+видео)

    Kia Ceed – веќе официјално (фото+видео)

    Корејската компанија „Kia“ ги објави официјалните фотографии од новата генерација на „Ceed“ – хечбекот има нов дизајн, а исчезна и апострофот кој стоеше пред последната…

  • Новиот Dacia Duster – Автомобил на годината за 2018!

    Новиот Dacia Duster – Автомобил на годината за 2018!

    Националното жири при изборот ‘Автомобил на годината во Македонија’ одлучи да оваа 2018 година титулата ја додели на комплетно новиот Dacia DUSTER. Националното Жири се…