Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,582.40 0.81%    GRNT 855.55 -0.33%    KMB 2,829.75 -0.06%    MPT 28,600.00 -1.38%    OHB 5,475.43 -0.45%    RZUS 120.00 -6.25%    STB 943.41 0.29%    TEL 272.00 -0.37%    TNB 13,491.54 -0.04%    TTK 826.42 0.4%    ZPKO 2,635.00 0.15%    

Tip of the week: Крај на разговорот

Време: 12:26

Датум: август 10, 2017

Категорија: КОЛУМНИ

Во секојдневниот живот се соочуваме со разноразни комуникации. Сите тие најчесто би требало да завршат со некаква поента или дефинирање на следни чекори. Но, за жал, голем број комуникации завршуваат со недефинирани ставови или недоречености.

Едно е многу јасно, што и да правиме, секој разгоопр треба да знаеме дека започнал поради нешто и треба да заврши со нешто. Тој крај е она што ги дефинира следните чекори и насоки на делување, но и односи помеѓу тие што комуницираат. Имајќи го ова предвид, крајот на разговорот е особено важен и треба да му се даде посебно внимание, најчесто кај разговорите коишто се со тензична и напната динамика.

Нема некоја магична формула како да се стави крај на некој разговор, но дека треба да се биде екстра внимателен, треба! Сакам да споделам неколку совети, како да го сведете некој разговор при крај, а при тоа да не го навредите соговорникот:

– Имајте јасна агенда/цел – имајќи јасна цел, ви дава мотивација што сакате да постигнете по разговорот и кога сакате да го прекинете.

– Дефинирајте време уште на почетокот – убаво е ова да се каже, но тешко е да се спроведе. Но, ако на самиот почеток, во зависност од вашата положба и ситуација, кажете и дефинирате дека имате толку и толку време за овој разговор, тогаш сте во позиција, откако ќе измине тоа време, да кажете дека мора да привршувате.

– Затишје во разговорот – „ОК”, „дооообррооо”, „Значи” итн., се зборчиња кои се користат кога разговорот е со некаква слаба динамика. Тоа значи дека е прав момент да го привршувате разговорот.

– Враќање на разговорот на почеток – ако видите дека разговорот отишол предалеку, вратете го на првичната идеја, што пак може да ви овозможи да го завршите разговорот.

– Запознавање со други – доклку ви се укаже можност, личноста со која сакате да го завршите разговорот на мирен и безболен начин, можете да го запознаете со некоја личнпст. Така ќе може да го затворите разговорот и да отидете во некоја друга насока или, пак, побрзо да ги дефинирате следните чекори.

– Менување на тема – промена на тема, некоја која можете побрзо да ја затворите може да ви помогне во тоа како да го прекинете разговорот. Тоа ќе ви помогне за крај на разговорот, но на крај дефинирајте го она што сте го зборувале.

– Инволвирање на други – доколку разговорот има лош тек, убаво е да инволвирате други или да дадете насоки за продолжување подоцна на истата тема, но и во присуство на други луѓе.

– И како за крај: употребете реченици за крај на разговорот – еднпставно, доколку се од погоре напишаното или тоа што не е напишано не ви помогне, тогаш затворете го разговорот. ДА, колку и да звучи грубо, разговорот мора да се затвори.

Ми беше драго што го прочитавте овој текст!

 

Со успех во промените,
@kalin.babusku

Член на тимот

МАКЕДОНИЈА-ЕКСПОРТ Консалтинг
www.macedonia-export.com

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • КОЛУМНА: Регионална соработка – М-р Раде Чоловиќ

    КОЛУМНА: Регионална соработка – М-р Раде Чоловиќ

    Македонија главната трговија ја врши по копнен пат, со камионски превоз. Железничкиот транспорт на роба е многу мал. Главно пристаниште за увоз и извоз на…

  • Tip of the week: Површни луѓе

    Tip of the week: Површни луѓе

    Јас не знам човек што сака да збори или дружи со површни луѓе? Но знам многу кои би поминале повеќе време со луѓе со вредности,…

  • КОЛУМНА: Ѕидот на љубовта во Скопје – М-р Раде Чоловиќ

    КОЛУМНА: Ѕидот на љубовта во Скопје – М-р Раде Чоловиќ

    Во ова наше Скопје човек не може да не биде добро информиран, треба само да се погледнат ѕидовите на зградите. Од таму ќе разберете кој…

  • “Приказни од булеварот” за дигитализацијата: Станавме робови на дигитализирани чувства, на разговор со слики и на кикотења на нереални работи

    “Приказни од булеварот” за дигитализацијата: Станавме робови на дигитализирани чувства, на разговор со слики и на кикотења на нереални работи

    Популарниот фејсбук профил “Приказни од булеварот” излезе со интересна споредба на времето пред дигитализацијата и времето на дигитализацијата и социјалните мрежи: “Забораивме да разговараме ко луѓе.…

  • Tip of the week: Целта ги оправдува средствата!

    Tip of the week: Целта ги оправдува средствата!

    На сите ни е добро позната девизата „целта ги оправдува средствата”. Но, што значи во суштина тоа? Дали значи дека, мене ми е дозволено да…

  • Tip of the week: Каков БРЕНД си ти?!

    Tip of the week: Каков БРЕНД си ти?!

    Ова прашање може да го разгледуваме од 2 аспекта: каков бренд е твојата компанија (производ, услуга) или каков бренд си ти лично!? Бренд и брендирање…

  • Tip of the week: Помош

    Tip of the week: Помош

    Подоцна или порано, во текот на животот, сфаќаме дека да се побара ПОМОШ не е страшна работа. Но, не е проблемот во тоа, туку има…

  • Tip of the week: Затоа што сите така прават!

    Tip of the week: Затоа што сите така прават!

    Зошто поминуваш среде улица, а не на пешачки?! – Затоа што сите така прават! Зошто не ги изми садовите во канцеларија?! – Затоа што сите…

  • Tip of the week: Дали сте амбициозни?

    Tip of the week: Дали сте амбициозни?

    Често слушаме за некој дека е многу амбициозен, на пример, амбициозен вработен, амбициозен менаџер, амбициозен студент… Неодамна добив ваков коментар од еден пријател, а тоа…

  • Tip of the week: Што ако сте на погрешен пат?

    Tip of the week: Што ако сте на погрешен пат?

    Искрено, не знам како би можеле да ви помогнеме, но можеме да најдеме начин и да укажеме. Сигурно имате околу вас, барем неколку од нив,…