Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,304.00 0.03%    KMB 2,667.00 -1.19%    RMDEN15 95.00 0%    STIL 130.00 0.78%    UNI 1,857.00 -2.26%    

7 работи кои можат да го уништат вашиот бренд

Време: 11:55

Датум: август 9, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Еднаш кога ќе изградите бренд, морате да го штитите по секоја цена. Можеби мислите дека вашиот бренд е отпорен на сите проблеми. Дури ако е, сопствениците може несвесно да го уништат ако не се внимателни. Следете ги овие чекори за да не ви се случи некоја слична грешка.

1. Не земајте го вашиот бренд здраво за готово

Само затоа што имате изградено препознатлив бренд, не значи дека треба да престанете да вложувате во него. Многу е важно континуирано да го усовршувате, освежувате и развивате ако сакате да бидете пред конкуренцијата. Редовно проверување на ,,пулсот” на вашиот бренд за да знаете на време дали има потреба од ново прилагодување.Ова вклучува внимателно набљудување на конкуренцијата.

2. Немојте да бидете недолседни

Една од силата на брендот е доследноста, која кај потрошувачите гради доверба.Луѓето треба да знаат што можат да очекуваат од брендот и компанијата. Доследноста е важна во се – без неа брендот може да стане неразбирлив или несигурен…. или и двете.

3. Не говорете на глас, ако добро не сте промислиле

За жал, само зборовите не може да помогнат да се изгради бренд, но можат да го уништат. Бидете внимателни кога зборувате за темите кои би имале влијание за вашиот бизнис. Ако не ви лежат јавните настапи, ангажирајте стручно лице за односи со јавност кое ќе ви помогне во припремата за јавни настапи.

4. Немојте да се однесувате непримерно

Ова звучи логично, но всушност се однесува на ова: ако сте на висока позиција, имајте на ум дека вие ја претставувате компанијата во сите ситуации, а не само на работното место или на деловните состаноци. Дури и кога сте сигурни дека никој не ве гледа, припазете на примерно однесување.

5. Не ја игнорирајте ја важноста на квалитеот на услугите

Добра услуга значи дека сте спремни да преземете одговорност, а на клиентите им влевате доверба така што секогаш можат да ви се обратат за помош. Најлоша работа е ако не му одговорите на меил или на повик на клиентот. Ако не можете да обезбедите квалитетна поддржка тогаш на клиентот му праќате порака дека не го цените.

6. Не дозволувајте вашиот онлајн имиџ да опадне

Можеби силно ќе се трудите за вашиот имиџ да биде на високо ниво, но бидете свесни дека онлајн сликата мора да ви биде добра бидејки покасно може да зажалите. Тоа првенствено се однесува на вашиот настап на социјалните мрежи ,приватни профили и пораките кои ги праќате.

7. Не лажете

Никогаш не ја лажете вашата целна публика. Еднаш ако изгубите клиент бидејки сте биле нечесни, никогаш повеќе нема да го вратите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Потребни ви се само 5 минути да престанете со одложувањето на своите цели. Еве како… Пет минути не се доволно време за било што добро…

  • Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работата од дома е се почеста. Според анкетите од 2016 година, 37 проценти од вработените во Америка работеле од далеку, односно надвор од канцелариите, што е…

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…

  • Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Сосема е нормално работата да наиде на кризен период, кога сте окупирани од стресот, проблемите или непредвидливите ситуации. За да се уверите себе си дека…

  • 6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни…

  • Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Дан Валдшмид е оратор, писател и стратег. Валдшмид „војува“ со конвенционалните бизнис стратегии. „Wall Street Journal“, неговиот блог го смести меѓу топ 7 блогови во…

  • Како до лидерската позиција?

    Како до лидерската позиција?

    Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист…

  • Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Следниот пат кога ќе преживувате тежок и стресен период, обидете се да ги имате на ум овие седум моќни реченици, пишува RiseЕarth. Ќе ми биде…

  • Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Сите имаме различни дефиниции за успехот, во зависност од личните ставови и животните фази во кои се наоѓаме. Но, кога станува збор за некои квалитетни…