Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,297.60 -0.03%    GRNT 870.00 -0.99%    KMB 2,883.30 -1.59%    KPSS 485.00 -2.81%    KVAS 10,670.00 -3%    MPT 30,201.00 -2.58%    MTUR 4,700.00 2.17%    OKTA 3,300.00 10%    PKB 14,500.00 0.07%    RZUS 120.00 -1.64%    SBT 2,219.26 -0.89%    STB 938.54 -1.78%    STIL 134.00 3.08%    TEL 279.00 -0.49%    TNB 13,300.00 0.4%    TPLF 1,601.00 -0.32%    TTK 776.00 -3%    

Немате доволно време за сите задачи? Организирајте се на поинаков начин!

Време: 13:04

Датум: јули 12, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Дали често ви се случува да се пожалите дека денот нема доволно часови за да си ги завршите обврските? Додека другите околу вас, во истиот рок завршуваат неколку работи повеќе, не дозволувајте вашето време да помине запрашувајќи се како тие го изведуваат тоа.

Почнете да ги согледувате и поправате своите грешки, а сето тоа ќе резултира со многу поголем слободен период за социјализација и забава. Одлуката како ќе го потрошите работното време е ваша, но сепак еве неколку работи кои треба да ги земете предвид за подобра организација на денот.

Не ги прифаќајте сите задачи само вие

Една од најчестите грешки, е да прифатите задача која првично не ви била доделена вам. Научете се да кажувате не, во спротивно ќе го носите товарот кој не ви припаѓа, а вашата задача ќе тапка во место.

Дознајте ги вашите обврски

Како би можеле добро да се организирате, ако воопшто и не сте свесни колку и какви задачи треба да завршите. Направете список на се што е побарано од вас и дополнете го со вашите лични обврски. Само на овој начин секогаш ќе знаете до каде е полна чашата.

Не дозволувајте мешање на приватниот со професионалниот живот

Обидете се чувствата од приватните работи да ги тргнете на страна. Секоја криза на персонален план доведува до дезорганизација и хаос на работното место, што се одразува на вашата ефикасност и концентрација. Тоа со сигурност нема да му се допадне на вашиот шеф.

Не се заседнувајте

Никој не вели дека секоја секунда од работното време треба да ви е перфектно испланирана и концентрирана само на работата. Но, во никој случај не си дозволувајте да се заборавите сурфајќи на интернет или муабетејќи со колегите.

Имајте приоритети

Дали ви се случило откако ќе ви заврши работното време да сфатите дека денеска не сте завршиле ништо важно? Без разлика колку сте брзи и ефикасни, не треба да мислите дека ќе успеете да завршите сѐ на време. Секогаш акцентот на денот ставајте го на најважните и приоритетни нешта.

Довршувајте ги работите

Недовршената задача претставува дупла работа. Секогаш кога ќе започнете се нешто, завршете го пред да поминете на наредното. Не се обидувајте паралелно да вршите неколку работи, бидејќи доколку мислите дека така ќе завршите побрзо, се лажете себеси. Резултатот никогаш не е позитивен, а навраќањето и потсетувањето на претходното ќе ви одземе многу повеќе време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 3 лоши навики кои се најчестите причини за губење на работното место

    3 лоши навики кои се најчестите причини за губење на работното место

    Многу работи кои ги правите можат да ја загрозат вашата работа. Обично, тоа се лоши навики кои не ви изгледаат така страшно… Ви претставуваме три…

  • Како да ја освежите својата кариера?

    Како да ја освежите својата кариера?

    Еве неколку совети од експертите за кариера кои ќе ви помогнат да ја освежите својата кариера… 1. Освежете ја моменталната работа со нови предизвици –…

  • 8 нови филмови кои секој претприемач би требало да ги погледне оваа есен (видео)

    8 нови филмови кои секој претприемач би требало да ги погледне оваа есен (видео)

    Ви треба пауза од маратонските серии, суперхероите и спасувањето на светот? Овие филмови чии премиери ги чекаме оваа есен (некои веќе ја имаа премиерата) говорат…

  • 10 нешта на работното место кои го излудуваат речиси секој вработен

    10 нешта на работното место кои го излудуваат речиси секој вработен

    Резултатите на новото истражување покажаа што е тоа што луѓето на работа најмногу ги нервира, а бесмислените преписки и состаноци, како и непријатните колеги се…

  • Како да го задржите вашиот мозок во форма кога сте преплавени со работа?

    Како да го задржите вашиот мозок во форма кога сте преплавени со работа?

    Ако се обидувате да го одржите вашиот мозок во форма, заборавете на судоку и крстозбор, постои полесен начин од тоа. Истражувањата покажуваат дека ако го…

  • Како да привлечете внимание? Како да ве забележат?

    Како да привлечете внимание? Како да ве забележат?

    Низ разговори често пати слушаме како некои луѓе со исти знаења и вештини подобро успеваат во работата отколку оние со слични карактеристики на нив, подобро…

  • Како да ги намалите ризиците при започнување на сопствен бизнис

    Како да ги намалите ризиците при започнување на сопствен бизнис

    Вие имате идеа како да започнете со сопствен бизнис. Ви честитаме. Сега е време да најдете начин да преживеете откако ќе се обидете. Многу идни…

  • Неколку мудри потези на луѓето на кои лесно им оди потрагата по работа

    Неколку мудри потези на луѓето на кои лесно им оди потрагата по работа

    Некои луѓе секогаш имаат среќа на разговорите за работа. Ова се некои од помудрите потези кои ги преземаат тие, а ги издвојуваат од останатите кандидати.…

  • „Помалку“ често е „повеќе“ во деловниот свет

    „Помалку“ често е „повеќе“ во деловниот свет

    Во сопствениот деловен свет најважно е да создадете позитивно опкружување во кое подобро и полесно ќе функционирате и ќе создадете тактитки со кои ќе бидете…

  • 3 совети од претприемач мултимилионер до кои ќе сакате да се придржувате

    3 совети од претприемач мултимилионер до кои ќе сакате да се придржувате

    Гари Вајнерчук е познат американски претприемач кој дури четири пати ја понел титулата најпродаван автор на Њујорк Тајмс. Тој е пионир во дигиталниот маркетинг и…