Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 6,736.57 5.38%    BESK 11,970.93 5.66%    FERS 49,501.00 -1.33%    GRNT 792.81 3.17%    KMB 2,803.59 3.17%    MKSD 250.00 23.76%    MPT 29,891.18 1.48%    MTUR 4,000.00 0.25%    OHB 6,025.00 9.55%    OKTA 4,200.00 0%    PPIV 39,000.00 1.57%    RZIT 25.00 0%    RZLV 90.00 5.88%    RZUS 182.99 2.75%    SBT 1,822.00 2.94%    STB 889.92 0.02%    STIL 148.29 0.36%    TEL 250.00 0%    TETE 1,448.47 3.46%    TKVS 2,800.00 5.74%    TNB 12,759.93 6.25%    TPLF 1,737.36 -1.23%    TTK 799.80 0.02%    UNI 2,259.88 1.89%    VROS 14,000.00 514.04%    ZILU 158.00 2.6%    

Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

Време: 11:31

Датум: јуни 22, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Денар: Се поактуелни стануваат темите поврзани со осигурувањето. Какво е вашето мислење? Каде е осигурувањето во Македонија, каде сте вие на пазарот?

Одговор: Задоволни сме од развојот и позицијата на пазарот. Со годините успеавме да се позиционираме како едно од друштвата кои се стабилни и кои успеваат вистински да допринесат со квалитетна услуга и производи. Сава како компанија е лидер на пазарот во бројот на продадени полиси. Радува фактот што сиот овој труд и стремеж кон квалитет, брзина како и модерни решенија е распознает кај осигурениците. Нормално, исплатата на штетите е уште една причина за довербата која ни ја даваат осигурениците псоледните 10 години. Целиот фокус ни е кон клиентот. Секој еден од нив ни е важен. Целта ни е да продолжиме со оваа динамика и да дојдеме до 15% учество на пазарот, како и да (о)станеме компанија која е најдобра на пазарот. Одговорно тврдам дека во многу сегменти, веќе сме пазарни лидери. Нашите апетити се големи, ќе се стремиме кон тоа да станеме играчи кои го менуваат пазарот.

Инаку ова е доста интересен пазар. Пазар кој не трпи да биде потценет. Осигурениците се доста информирани, знаат што бараат. Предизвик е да се одговори на ваков пазар.

Денар Дали се соочувате со некои поголеми проблеми? Дали сметате дека може повеќе?

Одговор: Пазарот пo бројот на жители е скоро идентичен како пазарот во Словенија. Но станува збор за многу различни пазари по осигурителна премија, со други зборови македонскиот осигурителен пазар е 20 пати помал од словенечкиот. Тука е и болката која ни е позната на сите веќе подолг период – нискиот животен стандард. Затоа имаме поимување на осигурувањето како луксуз, а не како потреба. Се надевам во скоро време ќе се проманат работите, и дека ќе имаме една поинаква средна класа, која ќе има потреба од се поголем број на продукти за осигурување.

Нелојалната конкуренција е уште еден проблем. Се трудиме и во овој дел да допринесеме, да соработуваме со осигурениците, потенцирајќи ги предностите за изборот и да им обрнеме внимание на разликите. Верувам и ова ќе се промени со текот на времето.

Денар: Како компанија која веќе 10 години работи на овој пазар, каков е вашиот фокус? Дали имате некои планови, продукти кои ги воведувате за скоро време?

Одговор: Сава во последните неколку години e иноватор во делот на креирање на нови производи. Ние сме единствената осигурителна компанија која има своја асистентска куќа за домашната асистенција. Во моментов работиме на проект за нулта хартиено работење. Се трудиме да ги унапредиме процесите во компанијата во исто време и понудата на производите да ја збогатиме и приближиме до корисниците. Би ги споменал следните новини за кои бевме први на пазарот – каско за стари возила, домашна и патна асистенца, ние сме и единствената компанија која има виртуелен шалтер каде само со еден телефонски повик пријавувате штета, добивате директна информација за секое прашање. Како еден од поуспешните проекти е и оналјн продажбата на полиси. Ги следиме потребите на пазарот, ги следиме потребите на нашите осигреници. Модерно, ефикасно и брзо. Веруваме дека тоа е правиот начин.

Целта ни е да понудиме единствени решенија за нашите осигуреници и севкупното работење да биде во духот на нашиот слоган – Никогаш сами!

Мислам дека последните пет години се издвоивме како компанија која води, која е иноватор. Нашиот фокус е кон квалитетна услуга и со истото планираме да продолжиме и во наредниот период. Најважното ни е да го задржиме задоволството кај клиентите, квалитетот на услугата и стабилноста по која сме препознатливи. Немаме желба да бидеме најголеми, нашата цел е да бидеме најдобри.

Денар: Како се гледате себеси како компанија? Дали имате потенцијал за работа како добра компанија?

Одговор: Мислам дека е сменета перцепцијата на компаниите во овој сегмент. Ние веќе не го доведуваме прашањто дали да се даде предност на едното или другото, тоа се подразбира. Важно ни е да сме компанија која допринесува кон општеството во кое секојдневно работиме. Во последните години работиме со социјално ранливи категории на граѓани, даваме несебична поддршка на самохраните родители, бездомниците како и децата кои се згрижени во разни форми на центри. Даваме поддршка и на развојот на спортот, стоиме позади многу таленти и се стремиме вистински да допринесеме во сите сфери на секојдневието.

Веќе оформивме и здружение Сава Спорт+. Целта на ова здружение е токму тоа. Годинава го органзиираме и првото Сава летно кино, кино на отворено бесплатно и достапно за сите.

Денар: Дали имате некој интерес или план за проширување со друштво за осигурување на живот?

Одговор: Нашиот доминантен сопственик, најголемото друштво за реосигурување во југоисточна Европа, Сава Ре дефинитивно размислува за проширување на своите активности на овој пазар. Пред се тука се интересни проекти кои се поврзани со пензиски и енергетски систем како и проекти поврзани со здравството. Пазарот нуди можности, а групацијата има know-how кое успешно може да се искористи.

Денар: Доста интересен пристап, морам да признаам. А и голем предизвик за вас како прв човек. Како се справувате со сето ова, имате ли време за себе?

Одговор: Предивизик е да. Споменав на почетокот, ова е пазар кој бара од вас да бидете спремни, на штрек што би се рекло. Среќен сум што имам одличен тим позади себе, луѓе кои се полни со знаење, размислуваат вон границите, некогаш и премногу (се смее). Одлично е чувството да ве поведе целиот ентузијазам од ваков тим.

Време за себе, да, се наоѓа.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Марија Михаилова – менаџер за контрола на квалитет во Макпрогрес Виница

    Интервју со Марија Михаилова – менаџер за контрола на квалитет во Макпрогрес Виница

    Макпрогрес е компанија која работи по највисоките стандарди за квалитет и безбедност на производите Денар: Како една од најголемите прехранбени индустрии на пазарот, која постојано…

  • Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Недвижностите сѐ уште се најсигурен избор за инвестиција Побарувачката и инвестицијата во недвижности сѐ уште се на високо ниво. Со експанзијата во градежништвото, постојано се…

  • Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Бизнис Конфедерација на Македонија со нови препораки за бизнис климата во земјата Денар:Бизнис Конфедерација на Македонија 15 години ја артикулира бизнис климата во земјава, што…

  • Интервју со Тони Трајанов, Главен извршен директор на Македонско кредитно биро

    Интервју со Тони Трајанов, Главен извршен директор на Македонско кредитно биро

    Денар: Кога е формирано Македонско кредитно биро и која е неговата функција? -Македонско кредитно биро (МКБ) е акционерско друштво основано на 24.12.2008 година од страна…

  • Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

    Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

    Разговор со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит, која e една од првите фирми во Македонија која се занимава со увоз,…

  • Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

    Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

    Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер е голем предизвик Факт е дека никој не може да остане рамнодушен и да не…

  • Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Можеби во блиска иднина поради проектите кои ги реализирав ќе бидам означен како најлошиот, а можеби и како најдобриот претседател на федерацијата. Факт е дека…

  • Интервју со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп

    Интервју со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп

    Tonino Lamborghini е кафе кое е симбол на италијанската култура и традиција Денар: Првата асоцијација која ја добиваме кога ќе се спомене престижниот бренд Ламборџини…

  • Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

    Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

    Денар: Макпрогрес постои 26 години. Што е тоа што ја одржува компанијата, а што е тоа што ја движи напред? Целосната посветеност на менаџментот и…

  • Интервју со Јандре Здравески, сопственик и директор на Металотехника Прилеп

    Интервју со Јандре Здравески, сопственик и директор на Металотехника Прилеп

    Само 1-2 милиметри нанесени од „ТермоСтоп“ заменуваат 50-70 милиметри класична изолација, а заштедата на енергија е 30-50%, со што инвестицијата во ваква изолација се враќа…