Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ADIN 534.00 -1.11%    ALK 7,277.39 -0.99%    GRNT 780.00 -0.44%    KMB 2,630.26 -1.28%    LOTO 582.00 -3%    MPT 26,337.50 -0.03%    OHB 4,600.00 -5.18%    RMDEN14 92.20 0%    RMDEN15 94.90 -0.11%    SBT 1,928.00 -2.97%    STB 916.57 -0.33%    TEL 270.00 -0.71%    TNB 13,407.59 -0.48%    TPLF 1,560.00 -1.48%    ZPKO 2,601.00 0%    

Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

Време: 11:31

Датум: јуни 22, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Денар: Се поактуелни стануваат темите поврзани со осигурувањето. Какво е вашето мислење? Каде е осигурувањето во Македонија, каде сте вие на пазарот?

Одговор: Задоволни сме од развојот и позицијата на пазарот. Со годините успеавме да се позиционираме како едно од друштвата кои се стабилни и кои успеваат вистински да допринесат со квалитетна услуга и производи. Сава како компанија е лидер на пазарот во бројот на продадени полиси. Радува фактот што сиот овој труд и стремеж кон квалитет, брзина како и модерни решенија е распознает кај осигурениците. Нормално, исплатата на штетите е уште една причина за довербата која ни ја даваат осигурениците псоледните 10 години. Целиот фокус ни е кон клиентот. Секој еден од нив ни е важен. Целта ни е да продолжиме со оваа динамика и да дојдеме до 15% учество на пазарот, како и да (о)станеме компанија која е најдобра на пазарот. Одговорно тврдам дека во многу сегменти, веќе сме пазарни лидери. Нашите апетити се големи, ќе се стремиме кон тоа да станеме играчи кои го менуваат пазарот.

Инаку ова е доста интересен пазар. Пазар кој не трпи да биде потценет. Осигурениците се доста информирани, знаат што бараат. Предизвик е да се одговори на ваков пазар.

Денар Дали се соочувате со некои поголеми проблеми? Дали сметате дека може повеќе?

Одговор: Пазарот пo бројот на жители е скоро идентичен како пазарот во Словенија. Но станува збор за многу различни пазари по осигурителна премија, со други зборови македонскиот осигурителен пазар е 20 пати помал од словенечкиот. Тука е и болката која ни е позната на сите веќе подолг период – нискиот животен стандард. Затоа имаме поимување на осигурувањето како луксуз, а не како потреба. Се надевам во скоро време ќе се проманат работите, и дека ќе имаме една поинаква средна класа, која ќе има потреба од се поголем број на продукти за осигурување.

Нелојалната конкуренција е уште еден проблем. Се трудиме и во овој дел да допринесеме, да соработуваме со осигурениците, потенцирајќи ги предностите за изборот и да им обрнеме внимание на разликите. Верувам и ова ќе се промени со текот на времето.

Денар: Како компанија која веќе 10 години работи на овој пазар, каков е вашиот фокус? Дали имате некои планови, продукти кои ги воведувате за скоро време?

Одговор: Сава во последните неколку години e иноватор во делот на креирање на нови производи. Ние сме единствената осигурителна компанија која има своја асистентска куќа за домашната асистенција. Во моментов работиме на проект за нулта хартиено работење. Се трудиме да ги унапредиме процесите во компанијата во исто време и понудата на производите да ја збогатиме и приближиме до корисниците. Би ги споменал следните новини за кои бевме први на пазарот – каско за стари возила, домашна и патна асистенца, ние сме и единствената компанија која има виртуелен шалтер каде само со еден телефонски повик пријавувате штета, добивате директна информација за секое прашање. Како еден од поуспешните проекти е и оналјн продажбата на полиси. Ги следиме потребите на пазарот, ги следиме потребите на нашите осигреници. Модерно, ефикасно и брзо. Веруваме дека тоа е правиот начин.

Целта ни е да понудиме единствени решенија за нашите осигуреници и севкупното работење да биде во духот на нашиот слоган – Никогаш сами!

Мислам дека последните пет години се издвоивме како компанија која води, која е иноватор. Нашиот фокус е кон квалитетна услуга и со истото планираме да продолжиме и во наредниот период. Најважното ни е да го задржиме задоволството кај клиентите, квалитетот на услугата и стабилноста по која сме препознатливи. Немаме желба да бидеме најголеми, нашата цел е да бидеме најдобри.

Денар: Како се гледате себеси како компанија? Дали имате потенцијал за работа како добра компанија?

Одговор: Мислам дека е сменета перцепцијата на компаниите во овој сегмент. Ние веќе не го доведуваме прашањто дали да се даде предност на едното или другото, тоа се подразбира. Важно ни е да сме компанија која допринесува кон општеството во кое секојдневно работиме. Во последните години работиме со социјално ранливи категории на граѓани, даваме несебична поддршка на самохраните родители, бездомниците како и децата кои се згрижени во разни форми на центри. Даваме поддршка и на развојот на спортот, стоиме позади многу таленти и се стремиме вистински да допринесеме во сите сфери на секојдневието.

Веќе оформивме и здружение Сава Спорт+. Целта на ова здружение е токму тоа. Годинава го органзиираме и првото Сава летно кино, кино на отворено бесплатно и достапно за сите.

Денар: Дали имате некој интерес или план за проширување со друштво за осигурување на живот?

Одговор: Нашиот доминантен сопственик, најголемото друштво за реосигурување во југоисточна Европа, Сава Ре дефинитивно размислува за проширување на своите активности на овој пазар. Пред се тука се интересни проекти кои се поврзани со пензиски и енергетски систем како и проекти поврзани со здравството. Пазарот нуди можности, а групацијата има know-how кое успешно може да се искористи.

Денар: Доста интересен пристап, морам да признаам. А и голем предизвик за вас како прв човек. Како се справувате со сето ова, имате ли време за себе?

Одговор: Предивизик е да. Споменав на почетокот, ова е пазар кој бара од вас да бидете спремни, на штрек што би се рекло. Среќен сум што имам одличен тим позади себе, луѓе кои се полни со знаење, размислуваат вон границите, некогаш и премногу (се смее). Одлично е чувството да ве поведе целиот ентузијазам од ваков тим.

Време за себе, да, се наоѓа.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…

  • Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Илирика како врвна финансиска институција нуди високо ниво на инвестициски услуги кои покрај разните предизвици секогаш е доследна во своите стратегии кои резултираат со долгорочни…

  • Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Денар: Skopje City Mall е нашиот најголем трговски центар, чија работа и функционирање мора постојано да ја следите. Како се справувате со оваа задача, односно…

  • Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Денар: Овој месец Skopje City Mall слави 5 години постоење и за овие неколку години успеа да се позиционира како лидер на пазарот. Што е…

  • Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Задоволните и лојални клиенти се нашиот најголем успех и сатисфакција Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија кој утре слави 5 години…

  • Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Денар: Сите добро го познаваме Skopje City Mall однадвор, но ретко кој ги знае техничките работи потребни за функционирањето на еден трговски центар. Што всушност…

  • Интервју со г. Филип Поповски, Генерален Секретар на ФФМ

    Интервју со г. Филип Поповски, Генерален Секретар на ФФМ

    Со изградбата на стадионот “Младост” во Струмица добивме нов репрезентативен терен според високите стандарди на УЕФА Денар: Помина скоро еден месец  од организацијата на Скопје…