Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,302.00 0.01%    CEVI 964.00 2.89%    KMB 2,698.99 0%    KVAS 11,000.00 -1.79%    MPT 27,000.00 0%    RMDEN15 95.00 0%    RZUS 105.32 2.25%    STB 910.00 0%    STIL 129.00 0%    TEL 278.30 1.1%    UNI 1,900.00 0.01%    VITA 7,275.00 0%    

Колегата ве озборува? Не грижете се, постои едноставно решение

Време: 14:11

Датум: јуни 19, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Сигурно некогаш сте биле во прилика да бидете озборувани. Најдоброто што можете да го направите во тој случај е да му пријдете на колегата и низ насмевка да му соопштите дека би сакале да разговарате со него/неа во четири очи.

Лагите, сплетките и озборувањата, за жал, се неизоставен дел од работата, па многу вработени повеќе и не им обрнуваат внимание.

Деловниот тренер Томас Ферли тврди дека грешат и вели дека кога ќе слушнете дека некој колега ве озборува, не треба да се правите на луди и да дозволите истиот да продолжи да шири лаги за вас. Молчењето не е решение, потребно е да му пријдете на колегата и, низ насмевка, да му кажете дека сакате да разговарате со него/неа доколку има малку време. Немојте да зборувате во ходникот, додека стоите, најдобро е да го замолите колегата да седнете некаде.

„До мене доаѓаат разни гласини кои верувам дека не се вистинити, но можеби постои точен дел. Не сакам да се распрашувам наоколу, туку директно. Слушнав дека зборуваш дека јас сум…„, можеби ова е вистинскиот начин да го започнете ваквиот непријатен разговор.

Во случај колегата да прераскажува нешто што вие сте му го кажале, нагласете му дека тоа сте му го соопштиле во доверба. Ако трачот е злобен и невистинит, прашајте го колегата дали некако сте го повредиле и замолете го доколку има нешто против вас, во иднина лично да ви се обрати. Доколку и по разговорот дотичниот/ дотичната продолжат да шират невистини за вас, обратете се до претпоставениот.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Потребни ви се само 5 минути да престанете со одложувањето на своите цели. Еве како… Пет минути не се доволно време за било што добро…

  • Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работата од дома е се почеста. Според анкетите од 2016 година, 37 проценти од вработените во Америка работеле од далеку, односно надвор од канцелариите, што е…

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…

  • Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Сосема е нормално работата да наиде на кризен период, кога сте окупирани од стресот, проблемите или непредвидливите ситуации. За да се уверите себе си дека…

  • 6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни…

  • Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Дан Валдшмид е оратор, писател и стратег. Валдшмид „војува“ со конвенционалните бизнис стратегии. „Wall Street Journal“, неговиот блог го смести меѓу топ 7 блогови во…

  • Како до лидерската позиција?

    Како до лидерската позиција?

    Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист…

  • Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Следниот пат кога ќе преживувате тежок и стресен период, обидете се да ги имате на ум овие седум моќни реченици, пишува RiseЕarth. Ќе ми биде…

  • Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Сите имаме различни дефиниции за успехот, во зависност од личните ставови и животните фази во кои се наоѓаме. Но, кога станува збор за некои квалитетни…