Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Правилниот и искрен однос со колегите е исклучително важен

Време: 13:48

Датум: јуни 14, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Работата носи многу различни непријатни и пријатни ситуации. Во неа внесуваме емоции без оглед дали го сакаме тоа или не.

Понекогаш од чудни причини реагираме на начин кој и нас самите не изненадува и притоа можеме да ги повредиме колегите со кои ја „делиме истата судбина“. Кажете уште денес искрено што ви е на ум, бидејќи утре може да биде доцна, а можно е и да се појави грижа на совест. Искрениот и правилен однос со колегите е исклучително важен.

– Ова одлично си го сработил/а – Луѓето сакаат пофалби, а кога зад нив има темел, тие се уште послатки. Ако некој од вашите соработници заблеска, кажете му го тоа.

– Нема да те изневерам – Во тимската работа немојте да се истакнувате себеси. Тука не постои „јас“. Ако веќе сте му го направиле тоа на некого, извинете се и потрудете се да не ја повторите грешката.

– Можам ли да ти помогнам? – Понекогаш заглавувате со нешто и никако не успевате да го решите проблемот. Сетете се колку тогаш ви била добредојдена помошта од колегите. Ако видите некој колега кој се мачи, понудете му ја својата помош. Луѓето знаат да го ценат тоа.

– Извини – Збор кој е тешко да се изговори. Добро, покрај него е потребно и објаснување на што точно сте мислеле. Извинувањето нема да ви ја „симне круната од глава“, а ќе испрати многу важна порака. Само најсилните имаат храброст да признаат кога се виновни.

– Можеш ли да ми помогнеш? Нема нешто во кое сте препуштени самите на себе. Две глави се секогаш попаметни од една. Во канцеларијата сигурно има луѓе со свежи идеи и енергија која сакаат да ја поделат. Освен тоа, ако побарате помош, ќе им дадете до знаење колку ја цените нивната работа.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Потребни ви се само 5 минути да престанете со одложувањето на своите цели. Еве како… Пет минути не се доволно време за било што добро…

  • Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работата од дома е се почеста. Според анкетите од 2016 година, 37 проценти од вработените во Америка работеле од далеку, односно надвор од канцелариите, што е…

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…

  • Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Сосема е нормално работата да наиде на кризен период, кога сте окупирани од стресот, проблемите или непредвидливите ситуации. За да се уверите себе си дека…

  • 6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни…

  • Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Дан Валдшмид е оратор, писател и стратег. Валдшмид „војува“ со конвенционалните бизнис стратегии. „Wall Street Journal“, неговиот блог го смести меѓу топ 7 блогови во…

  • Како до лидерската позиција?

    Како до лидерската позиција?

    Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист…

  • Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Следниот пат кога ќе преживувате тежок и стресен период, обидете се да ги имате на ум овие седум моќни реченици, пишува RiseЕarth. Ќе ми биде…

  • Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Сите имаме различни дефиниции за успехот, во зависност од личните ставови и животните фази во кои се наоѓаме. Но, кога станува збор за некои квалитетни…